X4 Komplexy

Moderator: DJ Die

Post Reply
User avatar
ArboriusCZ
Posts: 174
Joined: Thu, 18. Feb 10, 17:50
x4

X4 Komplexy

Post by ArboriusCZ » Tue, 19. Feb 19, 11:30

Tak jsem se po rozkoukání pustil do stavby komplexů. Malá ukázka:

Nic zvláštního, původně to byla malá fabrika na 2x Claytronics :)
Image Image Image

Station Costs Amount
14 x Claytronics Production 252,782,880
4 x Energy Cell Production 6,653,264
2 x Antimatter Cell Production 883,476
9 x Quantum Tube Production 21,898,080
3 x Graphene Production 539,880
1 x Superfluid Coolant Production 161,270
17 x Microchip Production 82,449,388
8 x Silicon Wafer Production 3,796,992
22 x Argon L Habitat 26,897,772
5 x Food Ration Production 8,387,560
2 x Meat Production 3,176,112
2 x Spice Production 1,780,100
2 x Wheat Production 3,788,608
9 x Argon Medical Supply Production 12,954,762
2 x Water Production 460,944
3 x Teladi L Solid Storage 2,146,896
3 x Teladi L Liquid Storage 2,146,896
3 x Teladi L Container Storage 2,146,896
Total: 433,051,776
"Hope Dies Last, But It Dies..."

User avatar
ArboriusCZ
Posts: 174
Joined: Thu, 18. Feb 10, 17:50
x4

Re: X4 Komplexy

Post by ArboriusCZ » Wed, 27. Feb 19, 13:38

A tohle je finální stavební plán pro Megaplex v PHQ. Zatím jen plán, protože postavit tohle bude trvat opravdu dlouho. Rozhodně nedoporučuju stavět takovýhle monstrum. Chce to trpělivost. Na konci stavění jsem měl okolo 1-3 fps, grafický glitche a umístit třeba cross connection structure byl horor kvůli stovkám nebo tisícům těch zelených ukazatelů. Nejde mi ani otevřít logical overwiev (hádám že těch továren je fakt moc?) Chtěl jsem postavit ještě nějakou obranu, ale už to opravdu nebylo možné :)
Nějaké zajímavé info:

- 1571 modulů fabrik
- 305 L Habitat/Dome/Biome
- 680 dokovacích míst (L/M/S)
- Total cena bez doků a pospojování 5,517,893,034 :roll:
- 100 Claytronics Production, 183 Microchip Production .... :)
- Odhad na zásobování je 100 L miners and 100 L gas

Kompletní stavební plán (bez spojení a doků. Ceny jsou zobrazeny poloviční, i profit, nevím proč)

Image ImageImage Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Otravné grafické chyby:

Image Image


Český forum je už asi opravdu mrtvý že :(
"Hope Dies Last, But It Dies..."

Nargon
Posts: 25
Joined: Sun, 27. Mar 05, 11:26
x4

Re: X4 Komplexy

Post by Nargon » Wed, 27. Feb 19, 15:02

Já ho čtu, ale když k tématu nemám co říct, tak nekomentuji. Nejsem žádný hunter co nejvíce postů.

A jen tak otázka, k čemu jsou takovéhle megakomplexy, není lepší mít více menších stanic a rozmístěných tak, aby to nevyrábělo 2fps?

User avatar
ArboriusCZ
Posts: 174
Joined: Thu, 18. Feb 10, 17:50
x4

Re: X4 Komplexy

Post by ArboriusCZ » Wed, 27. Feb 19, 17:32

K čemu? Pro zábavu :) Proto hrajeme hry :)
"Hope Dies Last, But It Dies..."

kajik
Posts: 17
Joined: Mon, 18. Dec 06, 19:54
x3

Re: X4 Komplexy

Post by kajik » Thu, 28. Feb 19, 13:00

Pěkný komplex:-) Mě se to třeba teď po aktualizaci na v.2.00 začalo občas sekat i normálně ve hře...to s komplexy nic mít společného nebude, jen to po tom patchi mají nějak blbě optimalizováno..

Post Reply

Return to “Česky / Czech X-Forum”