Ja len tak mimo misu, ze co si pamatam, tak Xenonov nezbavis, vzdy sa respawnu a ziju si dalej. Da sa to udajne iba nejakym podvodnym skriptom, ze cely sektor bude Tvoj. Ale skusenejsi ma opraviafanda serie X wrote:jinak já hodlám mimo jiné vymýtit Xenony z vesmíru, takže já počítám s tím, že všude po vesmíru budou rozesetý moje továrny na zbraně, štíty atd.
Taktika na HUB plot
Moderator: DJ Die
-
- Posts: 654
- Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01
Jo, ještě jedna maličkost, pokud budeš stavět v Teladských sektorech svoje továrny, tak doporučuju poměrně silný hlídky (nebo dobrou reputaci u pirátů), protože Teladi jsou semeništěm pirátů. A pokud budeš mít reputaci u pirátů horší, pak doporučuju továrny soustředit v jednom místě, jinak budeš muset (jako já) hlídat celej vesmír a stejně to neuhlídáš, protože ze hry byly odstraněny bezvadný věci, jako třeba nastavení waypointů, kudy má hlídka lítat.fanda serie X wrote:Jako jasný, určitě to postavim někde u teladů, konkrétně někde okolo Fontány Zisku, kde je dobrej přístup k EC a kde by to šlo i dobře prodávat. Mimochodem, co je to NPC? já se ve zjkratkách moc neorientuju jinak já hodlám mimo jiné vymýtit Xenony z vesmíru, takže já počítám s tím, že všude po vesmíru budou rozesetý moje továrny na zbraně, štíty atd. Teď mi hodně záleží na tom teladianiu, zbytek půjde tak ňák postupně.
Zbytečný nastavení, jako třeba "hlídat souřadnice/stanici" bych zrušil, protože hlídka stejně nesundá nic, pokud narušitel nepřiletí až k ní. když jsem použil příkaz "hlídej stanici", tak loď zastavila poblíž a nereflektovala ani na útok na komplex, který měla bránit, prostě se ani nepohla. Hlídat souřadnice ne/funguje úplně stejně, takže je to nepoužitelný. Pak na hlídku v sektoru je potřeba hodně lodí (neefektivní a stejně neúčinné, protože v případě narušení jsou stejně všechny někde v p*deli, nebo úplně na druhý straně), třebaže by to uhlídala jediná a bez dohledu, pokud by hlídala ve správném prostoru.
Nechápu, proč nastavení waypointů bylo odstraněno. V X3-Reunion to fungovalo perfektně, v TC musím hlídky posílat na potřebný koordináty ručně, protože kretenský AI s loděma lítá někde v p*deli a sektory prostě nelze uhlídat Tomu, kdo tohle navrhnul, bych nakopal do zadnice zepředu.
PS: omlouvám se za poněkud agresivní příspěvek, ale stojím si za vším, co jsem napsal.
Be Quiet! E9 400W, GA-H97-D3H, i7-4790, 2x8GB 1600 DDR3, Zotac GTX1060 6GB, Transcend MTS800 256GiB SSD M2, Seagate 7400.14 2GiB, Dell U2415
-
- Posts: 654
- Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01
Já už u teladů začal stavět - v Blue Profit mám první teladianovou slévárnu, ale vzhledem k tomu, že to hraju poslední dobou ne moc často, tak postupně vydělávám na další UT a zásobovače k té slévárně. Hned jak tam budu mít 5 spojených stanic, pro jistotu někde poblíž Solar Power Plant XL a nějakou lepší loď než Eclipse Prototyp (třeba nějakou tu M6, Skiron mi docela vyhovoval), tak si dodělám reputaci u Boronů a vrhnu se na HUB. Jinak vím, že bych se měl asi ptát trošku jinde, ale máte někdo nějaké zkušenosti se Sokolem Přepavcem?
-
- Posts: 654
- Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01
-
- Posts: 654
- Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01
-
- Posts: 654
- Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01
a to opravdu chces aby tve lode litaly s par kousky krystalu? nebo podle toho na co bys je dalfanda serie X wrote:No, to sice opravdu není, ale mě jde především o ty štíty v kombinaci se zbraněmi, protože většina mých UT dojela na útoky xenonů, protože mi jaki oddělali loď dřív, než stihla skočit.
Seasonic 500W, MSI Z77A-G45, Intel Core i5 3570K 3,40 GHz, 8 GB Dimm DDR 3 1600 MHz, NVidia GeForce GTX 560
-
- Posts: 654
- Joined: Fri, 21. Aug 09, 21:01