XRebirth
Moderator: DJ Die
- ArboriusCZ
- Posts: 195
- Joined: Thu, 18. Feb 10, 16:50
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
Ja tiež, ale na malej alebo normálnej obtiažnosti. Ja chcem hru hrať a nie sa pri nej stresovať na hard. Na Steame sú štatistiky kde len 1 - 2 percentá sú vyplnené na Hard. Osobne by som achievementy na hard zrušil a nahradil ich nejakými inými - všeobecnými. Mám asi 18 - 20 z tých 57 ale na hard ich hrať nebudem - nie som sadomasochista.
I forgive all the mistakes this game, only the music is everything. Number one: X Rebirth Theme II (Orchestra)
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
To by bolo nefér voči tomu 1-2% ktorý ich už majú, napríklad ja.
Prečo masochismus? Obtiažnosť mení len koľko dmg dostáva Skunk a koľko dmg rozdáva. Nainštaluješ Innertial Hammer a Mk4 štíty, a HARD sa zmení na easy. Okrem toho práve pridali Very Hard obtiažnosť, takže to asi nestačilo.
Jediný achievement ktorý je trošku ridiculous je ten "200 hodín na hard obtiažnosť", no o to lepší pocit mám z toho že ho mám.
Tu je lepšia otázka: bolo by fér z X3 odstrániť achievement za Xenon Hub misiu, len preto že je ťažký?
Prečo masochismus? Obtiažnosť mení len koľko dmg dostáva Skunk a koľko dmg rozdáva. Nainštaluješ Innertial Hammer a Mk4 štíty, a HARD sa zmení na easy. Okrem toho práve pridali Very Hard obtiažnosť, takže to asi nestačilo.
Jediný achievement ktorý je trošku ridiculous je ten "200 hodín na hard obtiažnosť", no o to lepší pocit mám z toho že ho mám.
Tu je lepšia otázka: bolo by fér z X3 odstrániť achievement za Xenon Hub misiu, len preto že je ťažký?
- ArboriusCZ
- Posts: 195
- Joined: Thu, 18. Feb 10, 16:50
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
Nová beta, zopár zaujímavých vecí prídali:
• Beta 5 Added new options to legacy main menu.
• Beta 5 Added NPC population to player owned stations.
• Beta 5 Added indication of unread entries to encyclopedia.
• Beta 5 Added mouse-over tooltips for various conversation options.
• Beta 5 Added option to switch mouse look button to be a toggle rather than having to hold it down.
• Beta 5 Added status report notifications during boarding.
• Beta 5 Added new variation to mission where player must clear an area of explosives.
• Beta 5 Added jump drive and fuel storage to Xenon I.
• Beta 5 Added in-game links to tutorial videos.
• Added savegame compression.
• Beta 5 Replaced "Broadcast" order with orders for multiple selected ships in the Property Owned menu.
• Beta 5 Improved gate transitions for capital ships, with better entry positions and a queue system.
• Beta 5 Improved missiles cycling, skipping missiles for which you currently have no ammunition.
• Beta 5 Improved event monitor display when picking up multiple containers in space at the same time.
• Beta 5 Improved SETA, no longer stops when steering and stops less often in highways (new feature in 4.0).
• Beta 5 Improved balancing of NPC ship group sizes in Hard and Very Hard difficulty.
• Beta 5 Improved max skill engineers so they can now repair hull up to 100%.
• Beta 5 Improved balancing of weapon mod statistics (new feature in 4.0).
• Beta 5 Improved weapon mod UI (new feature in 4.0).
• Beta 5 Fixed excessive marine loss when attack strength slightly higher than defence strength.
• Beta 5 Fixed Transfer Wares order not working between small/medium ships and Construction Vessels.
• Beta 5 Fixed very rare cases where target elements were missing or being displayed when they shouldn't be.
• Beta 5 Fixed missing drone docks on warehouse stations.
• Beta 5 Fixed inconsistent checkbox state on certain menus.
• Beta 5 Fixed double sound effects in certain menus.
• Beta 5 Fixed ship capture chance ignoring hull state.
• Beta 5 Fixed various issues with economy statistics (new feature in 4.0).
• Beta 5 [TTO] Fixed playership being immovable on first game start in very rare situations.
• Beta 5 [HoL] Fixed player-owned warehouses being magically filled with certain wares and configured to trade these when a manager is assigned.
• Beta 5 [HoL] Fixed missing tradeoffer locations on Home of Light builder ships.
• Beta 5 [HoL] Fixed missing dock for m-sized ships on TerraCorp HQ.
• Beta 5 Fixed more causes of crashes.
• Beta 5 Several more small performance and memory optimisations.
Beta 5 Added NPC population to player owned stations. - na svojich zatiaľ nevidím nč, to ako mysleli ?
Inak domysleli ,,fjučurky,, do hlavného menu pridali výuku kde videa budú na Yotube.
Za zmienku stji - správy po prepadnutí lode, počet padlích, koľko ich ostalo
- 2 nové misie na stanici - tie o mínach na asteroidoch - teraz budete sprevádzať lode a odstreľovať míny aby sa loď nepoškodila.
- v podmenu nastavenia hry (pripravujú) nastavenie autouloženia, buď pri oddokovaní, alebo si sami určite interval ,,sejvu,,
Samozrejme väčšina je predpríprava na HOL - doplnené licencie pre TerraCorp, značnú časť tvoria texty pri prechode na nejaké tlačítko ( malý Help) + doplnené nejaké hlášky pri Jumpe, že vaša loď je prepadnutá tam a tam od toho a toho a nachádza sa v takom a takom sektore ... dosť veľa doplnili a tak sa mi zdá po bete 5, že aj čitateľnosť okien a textu vylepšili. Doplnili nápovedu a hlášky čo sa zobrazujú počas hry.
- doplnené licencie pre TerraCorp
Začína to byť zaujimavé čo plánujú v roku 2016 - mimo HOL
Inak domysleli ,,fjučurky,, do hlavného menu pridali výuku kde videa budú na Yotube.
Za zmienku stji - správy po prepadnutí lode, počet padlích, koľko ich ostalo
- 2 nové misie na stanici - tie o mínach na asteroidoch - teraz budete sprevádzať lode a odstreľovať míny aby sa loď nepoškodila.
- v podmenu nastavenia hry (pripravujú) nastavenie autouloženia, buď pri oddokovaní, alebo si sami určite interval ,,sejvu,,
Samozrejme väčšina je predpríprava na HOL - doplnené licencie pre TerraCorp, značnú časť tvoria texty pri prechode na nejaké tlačítko ( malý Help) + doplnené nejaké hlášky pri Jumpe, že vaša loď je prepadnutá tam a tam od toho a toho a nachádza sa v takom a takom sektore ... dosť veľa doplnili a tak sa mi zdá po bete 5, že aj čitateľnosť okien a textu vylepšili. Doplnili nápovedu a hlášky čo sa zobrazujú počas hry.
- doplnené licencie pre TerraCorp
Začína to byť zaujimavé čo plánujú v roku 2016 - mimo HOL
I forgive all the mistakes this game, only the music is everything. Number one: X Rebirth Theme II (Orchestra)
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
Zabudol som sa zmieniť že v najnovšej bete sú dve nové zbrane (ale dajú sa zohnať len na území HOL).
Railgun - je to vlastne odstrelovačka, dostrel 10km a decentný damage, výborné na odstreľovanie stíhačov. Dá sa približovať zoom Tiež dáva trochu damage cez štíty, ako Mass Driver v X3.
Plasma Cannon Mk3 - držaním tlačítka streľby sa nabíja. Čím dlhšie ho nabíjam, tým je silnejší. Maximálny náboj zničí väčšinu vecí na jednu ranu No ten projektil je veľmi pomalý, a samotné nabíjanie trvá 5 sekúnd, a potom musí vychladnúť, takže je to vlastne jedna rana za 20 sekúnd.
Ale dá sa aj čiastočný náboj, dokonca môžem aj spamovať tlačítko streľby a vtedy strieľam maličké guličky ako guľomet, no to má strašne nízke poškodenie.
No momentálne moja najobľúbenejšia zbraň. Nabiť na maximum, zdevastovať nepriateľskú loď, a kým sa znova nabije tak zdrhám.
Možno niekedy natočím na video, už dávno som niečo také plánoval a toto znie ako dobrý nápad.
Railgun - je to vlastne odstrelovačka, dostrel 10km a decentný damage, výborné na odstreľovanie stíhačov. Dá sa približovať zoom Tiež dáva trochu damage cez štíty, ako Mass Driver v X3.
Plasma Cannon Mk3 - držaním tlačítka streľby sa nabíja. Čím dlhšie ho nabíjam, tým je silnejší. Maximálny náboj zničí väčšinu vecí na jednu ranu No ten projektil je veľmi pomalý, a samotné nabíjanie trvá 5 sekúnd, a potom musí vychladnúť, takže je to vlastne jedna rana za 20 sekúnd.
Ale dá sa aj čiastočný náboj, dokonca môžem aj spamovať tlačítko streľby a vtedy strieľam maličké guličky ako guľomet, no to má strašne nízke poškodenie.
No momentálne moja najobľúbenejšia zbraň. Nabiť na maximum, zdevastovať nepriateľskú loď, a kým sa znova nabije tak zdrhám.
Možno niekedy natočím na video, už dávno som niečo také plánoval a toto znie ako dobrý nápad.
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
• Beta 6 Added axis labels to holomap.
• Beta 6 Added NPC flee and retreat maneuvers based on skills.
• Beta 6 Added drones launching from stations depending on Defence Officer skills.
• Beta 6 Added revealing of NPC skills when they are hired.
• Beta 6 Added new achievements.
• Beta 6 Added money statistics for employees (improves feature introduced in 4.00).
• Beta 6 [HoL] Added new Generic Mission 'Scan Anomaly'.
• Beta 6 [HoL] Added new mission chain in Toride.
• Beta 6 Improved visualization of jumpgate directions.
• Beta 6 Improved quality of local lights.
• Beta 6 Fixed several cases of small ships stuck and not following other ships into Highways.
• Beta 6 Fixed line selection in sector map with many zones.
• Beta 6 Fixed hitting a destroyed lock on a lockbox blowing up the lockbox.
• Beta 6 Fixed some cases of drones flying far away before docking on their launchpads.
• Beta 6 Fixed loading of buy/sell configuration for trade wares from savegame.
• Beta 6 Fixed blending at screen edges with FXAA.
• Beta 6 [HoL] Fixed missing dock for m-sized ships on TerraCorp HQ (completes fix not correctly applied in 4.0 Beta 5).
• Beta 6 Fixed more causes of crashes.
• Beta 6 Several more small performance and memory optimisations.
• Beta 6 Added NPC flee and retreat maneuvers based on skills.
• Beta 6 Added drones launching from stations depending on Defence Officer skills.
• Beta 6 Added revealing of NPC skills when they are hired.
• Beta 6 Added new achievements.
• Beta 6 Added money statistics for employees (improves feature introduced in 4.00).
• Beta 6 [HoL] Added new Generic Mission 'Scan Anomaly'.
• Beta 6 [HoL] Added new mission chain in Toride.
• Beta 6 Improved visualization of jumpgate directions.
• Beta 6 Improved quality of local lights.
• Beta 6 Fixed several cases of small ships stuck and not following other ships into Highways.
• Beta 6 Fixed line selection in sector map with many zones.
• Beta 6 Fixed hitting a destroyed lock on a lockbox blowing up the lockbox.
• Beta 6 Fixed some cases of drones flying far away before docking on their launchpads.
• Beta 6 Fixed loading of buy/sell configuration for trade wares from savegame.
• Beta 6 Fixed blending at screen edges with FXAA.
• Beta 6 [HoL] Fixed missing dock for m-sized ships on TerraCorp HQ (completes fix not correctly applied in 4.0 Beta 5).
• Beta 6 Fixed more causes of crashes.
• Beta 6 Several more small performance and memory optimisations.
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
Dve veci v tom changelogu niesú spomenuté.
Prvá je, že NPCčka vám v núdzi zavolajú o pomoc (lietam po home of light, a zavolá mi nejaký človek že potrebuje súrne pomoc, je v nejakej zóne a napadli ho xenoni, a za odmenu mi dá nejaké veci).
No a druhá je, že:
Prvá je, že NPCčka vám v núdzi zavolajú o pomoc (lietam po home of light, a zavolá mi nejaký človek že potrebuje súrne pomoc, je v nejakej zóne a napadli ho xenoni, a za odmenu mi dá nejaké veci).
No a druhá je, že:
Spoiler
Show
pridali Khaaksku stanicu, fakt obrovská je