XRebirth
Moderator: DJ Die
Tak páni, po dlhom čase v Rebirthe 4.0 beta 3 som si vyskladal originál Skokový pohon na Skunka. Som z neho troch sklamaný, nabíja sa 10 minút po každom skoku, a skákať môžete len tam kde je brána alebo skokový maják. Dáva to zmysel, lebo ak by sa malo skákať všade tie magistrály by stratili význam. Bola to riadna fuška pozháňať tie diely na neho Trocha som aj povylepšoval Skunka pri zháňaní dielov - motor Mk5, štýty Mk5 a všetky zbrane okrem vrtáku - zmodované na Mk3 . Idem pátrať ďalej ...
I forgive all the mistakes this game, only the music is everything. Number one: X Rebirth Theme II (Orchestra)
z textů, které jsem se to pokusil sám přeložit, tak k němu se píše toto:
Experimentální skokový pohon
Základ technoligie je ve větší míře dostupná před schozením skokových bran. Tento skokový pohon lze osadit do malé lodě a slouží k okamžitému cestování do jakékoliv brány nebo ke skokové bóji známé v lodním počítači, ke kterému je rozhraní pohonu. Konkrétní provedení tohoto pohonu nevyžaduje palivo ke skoku, ale poté se musí nechat vychladnout před dalším použitím. Nicméně, s přístupem do {20201,16001}, je ochlazující proces mnohem rychlejší, a pak pohon může být okamžitě použit.
Experimentální skokový pohon
Základ technoligie je ve větší míře dostupná před schozením skokových bran. Tento skokový pohon lze osadit do malé lodě a slouží k okamžitému cestování do jakékoliv brány nebo ke skokové bóji známé v lodním počítači, ke kterému je rozhraní pohonu. Konkrétní provedení tohoto pohonu nevyžaduje palivo ke skoku, ale poté se musí nechat vychladnout před dalším použitím. Nicméně, s přístupem do {20201,16001}, je ochlazující proces mnohem rychlejší, a pak pohon může být okamžitě použit.
Jump Drive Coolant - to už tam je.
Zoberieš úlohu na stanici od Splita X - perimental, pokecáš s ním a on ťa pošle za inžinierom
Najprv zháňaš po vesmíre 10 ks skokového pohonu musí byť (vzácny), nejaké relé 1ks, a ešte niečo 1ks, odovzdáš to inžinierovi, potom ti dá úlohu aby si vyrobil Unikátny motor 1x ( diely treba pozháňať), zase mu ho odovzdáš, zase úloha 20 ks chladenie SM (Jump Drive Coolant ) - odovzdáš - tak ti vyrobí a namontuje skokový pohon. Potom úloha použiť a skočiť niekde k bráne. Koniec úlohy. No a nabíja sa tých 10 min po každom skoku. Ešte to preverím či náhodou nebude úloha čo sa týka chladenia
Zoberieš úlohu na stanici od Splita X - perimental, pokecáš s ním a on ťa pošle za inžinierom
Najprv zháňaš po vesmíre 10 ks skokového pohonu musí byť (vzácny), nejaké relé 1ks, a ešte niečo 1ks, odovzdáš to inžinierovi, potom ti dá úlohu aby si vyrobil Unikátny motor 1x ( diely treba pozháňať), zase mu ho odovzdáš, zase úloha 20 ks chladenie SM (Jump Drive Coolant ) - odovzdáš - tak ti vyrobí a namontuje skokový pohon. Potom úloha použiť a skočiť niekde k bráne. Koniec úlohy. No a nabíja sa tých 10 min po každom skoku. Ešte to preverím či náhodou nebude úloha čo sa týka chladenia
I forgive all the mistakes this game, only the music is everything. Number one: X Rebirth Theme II (Orchestra)
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
A ja už hrám Home of Light chlapci Uzavretý betatest.
Tu máte jeden screenshot:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =572285359
Tu máte jeden screenshot:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =572285359
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
Tieto screenshoty sú zo sektoru "Terracorp headquarters":
http://i.imgur.com/fnA5fok.jpg
http://i.imgur.com/aKHu7cs.jpg
http://i.imgur.com/ujjB4mE.jpg
http://i.imgur.com/TCDw7tf.jpg
http://i.imgur.com/HqB6OgX.jpg
Nevidel som žiadne špeciálne HQ.
http://i.imgur.com/fnA5fok.jpg
http://i.imgur.com/aKHu7cs.jpg
http://i.imgur.com/ujjB4mE.jpg
http://i.imgur.com/TCDw7tf.jpg
http://i.imgur.com/HqB6OgX.jpg
Nevidel som žiadne špeciálne HQ.
Egosoft bu už mohl vydat nějaké info o Home of Light a nějaký trailer, jako když vydávali The Teladi outpost, kde to oznámili několik měsíců dopředu. Mohli by na Home of Light a aktualizaci 4.0 udělat trailer a oznámit přibližný datum vydání. Já se na to už hodně těším, protože to opět posune hru vpřed a těším se na nové vychytávky a hlavně na nový způsob braní misí. Konečně nebudu muset oblítávat stanici jako kokot a hledat mise. Předpokládám, že cena Home of Light bude stejná jako u The Teladi outpost, tedy 9,99€.
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
Našiel som už:Ales_CZ wrote:V oficiální textech, tak je mezi stanicemi právě zmíněné Ředitelství Terracorpu. Takže jestli se tam nenachází, tak ho asi ještě dodělávají, a pak ho tam přidají.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =575485207
- ArboriusCZ
- Posts: 195
- Joined: Thu, 18. Feb 10, 16:50
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
Ja tiež, ale na malej alebo normálnej obtiažnosti. Ja chcem hru hrať a nie sa pri nej stresovať na hard. Na Steame sú štatistiky kde len 1 - 2 percentá sú vyplnené na Hard. Osobne by som achievementy na hard zrušil a nahradil ich nejakými inými - všeobecnými. Mám asi 18 - 20 z tých 57 ale na hard ich hrať nebudem - nie som sadomasochista.
I forgive all the mistakes this game, only the music is everything. Number one: X Rebirth Theme II (Orchestra)
- Earth Ultimatum IV.
- Posts: 5280
- Joined: Mon, 3. May 10, 14:39
To by bolo nefér voči tomu 1-2% ktorý ich už majú, napríklad ja.
Prečo masochismus? Obtiažnosť mení len koľko dmg dostáva Skunk a koľko dmg rozdáva. Nainštaluješ Innertial Hammer a Mk4 štíty, a HARD sa zmení na easy. Okrem toho práve pridali Very Hard obtiažnosť, takže to asi nestačilo.
Jediný achievement ktorý je trošku ridiculous je ten "200 hodín na hard obtiažnosť", no o to lepší pocit mám z toho že ho mám.
Tu je lepšia otázka: bolo by fér z X3 odstrániť achievement za Xenon Hub misiu, len preto že je ťažký?
Prečo masochismus? Obtiažnosť mení len koľko dmg dostáva Skunk a koľko dmg rozdáva. Nainštaluješ Innertial Hammer a Mk4 štíty, a HARD sa zmení na easy. Okrem toho práve pridali Very Hard obtiažnosť, takže to asi nestačilo.
Jediný achievement ktorý je trošku ridiculous je ten "200 hodín na hard obtiažnosť", no o to lepší pocit mám z toho že ho mám.
Tu je lepšia otázka: bolo by fér z X3 odstrániť achievement za Xenon Hub misiu, len preto že je ťažký?