Første fabrik, hvad og hvor!

Moderator: ncmohr

Post Reply
Jedc
Posts: 1
Joined: Wed, 4. Jan 06, 19:24
x3

Første fabrik, hvad og hvor!

Post by Jedc » Wed, 18. Jan 06, 09:11

Har snart 5mill og vil gerne bygge en fabrik.
Hvilken type er bedst at bygge og hvor. :?:

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Wed, 18. Jan 06, 15:05

der er ikke nogen fabrik, der er bedst

det vigtigste er, at du bygger den, hvor der er resourcer til den og en god efterspørgsel - altså helst ingen konkurenter i nærheden.

Selv var min første en Wheat Farm i Home of Light. Ikke en fantastisk pengemaskine, men glimrende, som nybegynder fabrik.

Leder forresten selv efter nogle flere gode placeringer, skal nok skrive, hvis jeg finder flere :wink:

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Thu, 27. Apr 06, 00:43

Jeg ved ihvertfald hvad du ikke skal og det er at bygge en ore mine, fandt et super sted og smed en op tidligt i spillet, den sælger bare ingenting :)

Augustini
Posts: 1604
Joined: Tue, 13. Dec 05, 21:55
x4

Post by Augustini » Thu, 27. Apr 06, 19:03

Wheatfarm i Home of Light, BoGas i Kingdom End.

Når du har lidt flere penge at gøre med, så er det værd at overveje at bygge et super complex i Elenas Fortune bestående af:

6 x Spacefuel Distilleries L
6 x Wheatfarm L
6 x Bliss Place L
6 x Dreamfarm L
1 x Silicon Mine L, 64 yield
1 x Solar Power Plant XL
6 x Crystal Fab
3 x Cattle Ranch L
3 x Cahoona Bakeries

Jeg tror nok jeg fik det hele med...

Køb derudover 2-10 TS rumskibe til at købe ekstra Energy Cells (afhængig af fragtrums størrelsen).

Det er ikke nødvendigt at købe rumskibe til at sælge produkterne med. Samtlige af de forskellige racers NPC handlende vil komme forbi og sørge for at du aldrig får opbygget dig et lager!!!

Gennemsnitlig fortjeneste = RIGTIG MEGET !!!! omkring 20-30 millioner hvis du sætter dig til rette og lader spillet køre en time på SETA x 10

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”