Er det her spil vildt eller hvad ?

Moderator: ncmohr

Post Reply
Skodmunk
Posts: 4
Joined: Mon, 22. Dec 03, 20:56

Er det her spil vildt eller hvad ?

Post by Skodmunk » Mon, 22. Dec 03, 21:02

Nogen ved noget om spillet ?
er det lige som et MMO - Master of Orion :?

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Tue, 23. Dec 03, 01:33

Hejsa

Jeg har ikke selv spillet det her men jeg har VOLD spillet dets forgænger. Det er en rumsimulation altså nærmere Wingcommander/freelancer eller lign. Dets forgænger var SUPER sjovt. Der er nu noget ved at pløkke på et skib til det overgiver sig og bliver dit eller styre dine fabrikker så du kan købe flere rumskibe. Selv når historieplottet er slut bliver man ved længe efter !! ;)

Skodmunk
Posts: 4
Joined: Mon, 22. Dec 03, 20:56

Post by Skodmunk » Tue, 23. Dec 03, 17:21

det er lidt svært at skaffe sig info om det her spil, deres FAQ er ikke for vild, og heller ikke deres "historie".
Det ene sted læser jeg at det er et MMO -

100% OnlineUniverse.net The official website for the X massive multiplayer game Online-Universe or short X2OL.net.


I FAQ står der:

Is X2 playable online or on LAN as multiplayer?

No, however a multiplayer online version, www.online-universe.net is in early development.



Er spillet et Single player game eller hvad ?`

Conan1
Posts: 330
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by Conan1 » Tue, 23. Dec 03, 17:58

X2 er sigle player. X2 online er noget andet, som ikke udkommer før om lang tid.

I bund og grund handler spillet om at skyde, handle, bygge o.s.v.. Man behøver bestemt ikke gøre alle delene. Man kan sagtens nøjes med at plaffe andre skibe ned, hvis det er det man vil.
Selv spillet tager udgangspunkt i en ung mand fængsles efter at have stjålet et skib. Nogle høje herrer forbarmer sig over ham, og giver ham endnu en chance... Jeg vil ikke udbasunere plottet her, da jeg ikke synes det vil være gavligt for jer som spillere.
Jeg kan dog sige at grafikken er meget god, selv med et ældre kort, og med de nyeste opdatering, så er spillet stort set uden fejl!
Er man til skydespil, hvor det kun går ud på at plaffe monstre så er det her nok ikke spillet, man skal gå efter. Er man derimod tændt på et spil, som er svært, tager lang tid at gennemføre, og når man har gennemført historien i spillet, så kan man vælge at fortsætte ud i evigheden!
Ved man hvad Elite er, så er man godt på vej. Muligheden for at flyve flere skibe, også på samme tid + at bygge stationer er også tilstede i dette spil.
Intel i7 quad core, 3200 MHz. Gainward Geforce 770 (4 GB). 8 GB ram.

Skodmunk
Posts: 4
Joined: Mon, 22. Dec 03, 20:56

Post by Skodmunk » Wed, 24. Dec 03, 12:37

Ah ja gode gamel Elite :) det kom jeg også til at tænke på det jeg prøvede Freelancer.

well, jeg fortsætter min søgen efter et MMO spil som jeg kan joine.

God Jul!

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Wed, 24. Dec 03, 12:57

Og god jul til alle og et godt nytår hvis vi ikke høres ved :)

Conan1
Posts: 330
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by Conan1 » Wed, 24. Dec 03, 13:38

ncmohr wrote:Og god jul til alle og et godt nytår hvis vi ikke høres ved :)
I lige måde da :goner:
Intel i7 quad core, 3200 MHz. Gainward Geforce 770 (4 GB). 8 GB ram.

Jarlaxle
Posts: 323
Joined: Fri, 18. Apr 03, 22:21
x3

Re: Er det her spil vildt eller hvad ?

Post by Jarlaxle » Wed, 24. Dec 03, 21:32

Skodmunk wrote:Nogen ved noget om spillet ?
er det lige som et MMO - Master of Orion :?
Nei det er det ikkje MMo e 2D og X² e 3D og det er fullt muligt og spille selv.Jeg har MMO 3 og syns det er helvetes kjedelig,men liker Du og bruker hue ditt litt oftere e det en fulltreffer og eie X².
God Jul :wink:

Skodmunk
Posts: 4
Joined: Mon, 22. Dec 03, 20:56

Post by Skodmunk » Fri, 26. Dec 03, 14:16

Nei det er det ikkje MMo e 2D og X² e 3D og det er fullt muligt og spille selv.Jeg har MMO 3 og syns det er helvetes kjedelig,men liker Du og bruker hue ditt litt oftere e det en fulltreffer og eie X².
God Jul
Jeg har stillet spørgsmålet forkert, jeg mente om det var et "Massive Multiple Online" I ved lige som MMORPG bare uden RPG :D

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Fri, 26. Dec 03, 23:20

Det er ikke online endnu men det bliver det !! :)

Så er det jo bare om at øve sig indtil da :)

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”