Fly typer????? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Moderator: ncmohr

Post Reply
MCS inc.
Posts: 3
Joined: Mon, 12. Jul 04, 20:43
x2

Fly typer????? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Post by MCS inc. » Mon, 12. Jul 04, 20:56

Nu har jeg spillet et lille stykke tid og jeg kan stadig ikke finde ud af hvilke fly er hvilke... altså

M5 =
M4 =
M3 =

osv...

Er der en side man kan se alle fly og hvilken klasse de ligger i for i manualen er det kun givet et eks. pr. M(x) og jeg kan ikke hitte ud af det.
We perform the best mining in the univers.

papplade
Posts: 45
Joined: Thu, 10. Jun 04, 02:13
x3

Post by papplade » Wed, 14. Jul 04, 00:34

M3 = heavy fighter så som Argon nove, teladin falcon, split mamba, paranid perseus, Boron barracuda, Kha'ak fighter pirate orinoco og xenon L
m4 = er en medium fighter så som, argon buster, teladin buzzard, split scorpion, paranid perseus, boron octopus, xenon M og pirate bayamon
M5= light fighter så som argon discover, teladin harrier, split jaguar, paranid pericles, boron mako, xenon N og piraye mandalay
Håber det hjalp lidt

god hunting

papplade
Posts: 45
Joined: Thu, 10. Jun 04, 02:13
x3

Post by papplade » Wed, 14. Jul 04, 00:50

m6= er såsom argon centauer, boron hydra, split dragon, paranid nemesis, tedadin osprey (er med i version 1,3), pirate, khaak og xenon har ingen
TP= argon express, boron manta, split iguana, paranid hermes, tedadin toucan, pirates, khaak og xenon har ingen
m2= destroyer/cruiser, såsom argon titan, boron ray, split python, paranid odysseus, teladin phoenix, xenon K, Kha'ak Destroyer, pirates har ingen
m1= carriers såson argon colossus, boron Shark, split raptor, paranid zeus, tedadin condor xenon J, khaak carrier, pirates har ingen.
sådan :)

Orillion
Posts: 286
Joined: Sun, 30. Nov 03, 16:07
x4

Post by Orillion » Sat, 17. Jul 04, 14:59

Du kan også kigge på den her side : http://argonopedia.ppcis.org/
Processor: AMD AM4 Ryzen 5 2600 @ 3.7 Ghz
Motherboard: MSI X470 GAMING PLUS
Ram: 16GB Corsair Vengeance LED DDR4 3200Mhz
GFX: Inno3D GeForce GTX 1070 iChill X3 8GB
Harddrive(s): Samsung Evo 970 250GB - Samsung Evo 960 500 GB - Western Digital Blue 1 TB

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”