Zal wel niet zo druk in hier worden henk

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

User avatar
HawK53
Posts: 225
Joined: Fri, 22. Aug 03, 09:36
x3tc

Post by HawK53 » Wed, 24. Dec 03, 07:20

Dutchman wrote:Die heb ik toen ingeruild voor de c64 met maarliefst 64K en een 5,25 floppy drive !!!!!
Grappig was voor de floppies had ik een soort knippertje waardoor je ze aan beide zijden kon gebruiken :D
Ach ja de beroemde C=1541 floppydrive annex warmhoudplaat, maar was in iedergeval beter dan met een speakertje in je oor luisteren of de stand van de tapehead v/h cassette deck wel goed stond.. :shock:
Ben ook nog Elite geweest op de c64, later op de Amiga nog wel vaak F.frontier gespee.. eh nee gecrashed :cry:

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Wed, 24. Dec 03, 09:02

Iemand MSX? Like me? ;)
De MSX1 had nog een goede cassettedeck, die aangestuurd kon worden door de computer dus zelf hoefde je minder te doen.
Totdat mn moeder 1000x hetzelfde spelletje ging spelen... erg slecht voor het mechanisme :lol:

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Wed, 24. Dec 03, 10:38

Tuurlijk zijn er mensen die de msx hebben gehad. De 1 en de 2. Heb nu nog een 2 staan. Zo een die video's kon opnemen. Philips nogwat.
Konami was daar altijd de top. Veel gespeelde spelen door mij. Salamander en Formula 1 nogiets. Ook speelde is zo'n tof rpg. ancient is faniced in history ofzo. Super gewoon. Helaas is mijn monitor stuk van de msx. Moet dus rare dingen uithalen om hem te laten draaien. Iemand een kennis die hem kan repareren?

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Wed, 24. Dec 03, 10:40

Btw, we hebben wel op dit moment de meeste postings van de nieuwe forums. Met 89 post staan we dik boven aan. De nummer 2 heeft maar 17 post. Keep em coming. :)

User avatar
Cyriel
Posts: 46
Joined: Wed, 21. May 03, 20:33
x2

Post by Cyriel » Thu, 25. Dec 03, 12:41

Jah da laat toch maar weer zien dat nederland een hoge online dichtheid heeft
Space is not the limit

R3D
Posts: 2
Joined: Sun, 14. Dec 03, 15:51
x2

Post by R3D » Thu, 25. Dec 03, 22:04

hmmmm msx darn dat is al n tijd terug.
moet m hier nog ergens in die puinhoop die mijn slaapkamer heet hebbe liggen

die van mij is n echte sony
spelletjes die ik r veel op speelde waren starquake en jetbomber (waar ze al n stem in hadde zitte)

User avatar
**Hunter**
Posts: 51
Joined: Fri, 2. Jan 04, 14:21
x2

Post by **Hunter** » Fri, 2. Jan 04, 14:57

Zo hee, een echt Nederlands forum :P

Kan ik mijn Nederlands eindelijk ook eens gaan oefenen naar al die Engelse forums :mrgreen:

Heb net X2 geinstalleerd en ben een beetje met de controls aan het oefenen (met een joypad spelen is wel wennen)

Anyways, hier ben ik dan, ik hoop dat ik jullie allen niet tot last zal zijn (hehehe :twisted: )
**it happens, but why does **it always happen to me? :(

User avatar
tylium
Posts: 634
Joined: Sun, 30. Nov 03, 09:23
x2

Post by tylium » Sat, 3. Jan 04, 22:37

hey henk wie zei dat het hier niet druk zou worden kijk naar de posts 233 of zo de meeste van de forums 8)
:P somebody did something stupid o no its me :P

Graaf
Posts: 4155
Joined: Fri, 9. Jan 04, 16:36
x3tc

Post by Graaf » Sat, 10. Jan 04, 19:27

Groeten van een nieuwe speler...

Heb een probleempje
Bij het opstarten krijg ik de volgende melding:

Error opening video
Check your display settings
Further information can be found in the manual or the readme.txt

Weten jullie misschien wat ik verkeerd kan hebben?

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Sat, 10. Jan 04, 22:41

Even registreren en dan de vraag stellen in de technical Section.

Je kunt een lagere resolutie proberen.

Graaf
Posts: 4155
Joined: Fri, 9. Jan 04, 16:36
x3tc

Post by Graaf » Sat, 10. Jan 04, 23:07

Ben al geregistreerd, waar is de technical section?

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Sat, 10. Jan 04, 23:14


LightningFire
Posts: 21
Joined: Mon, 8. Dec 03, 01:39
x3tc

Post by LightningFire » Mon, 12. Jan 04, 03:59

Hey, erg leuk zo'n Nederlands forum.
Ook al enkele Belgen gezien (1 opgevallen), 'k hoop dat dat er meer zullen worden (met alle respect voor alle Nederlanders, hoor).

Hoe is het eigenlijk met de onlinedichtheid gesteld in Nederland?
Zojuist ook een review gelezen van X2 op Worthplayng: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=15429. Ze namen ten minste de moeite om voorbij de leercurve te geraken. Trouwens ik vind dat wel wat hebben zo'n interfaces met massa's toetsencombinaties waar ge na enkele uren nog naar de shortcuts zit te zoeken. Zonder inspanning geen beloning. Kweet het natuurlijk niet, heb X2 nog niet.
Hopelijk zal de verspreiding in Belgie beter zijn dan X of X-tension.
Heeft er iemand X-tension gevonden in Belgie jaren geleden?
Ik ben bang dat ik even de andere kant op keek toen er enkele exemplaren in de Belgische winkels lagen.

Groeten.

X-beyond the frontier still rocks, in afwachting van.

User avatar
Frigonius
Posts: 424
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Post by Frigonius » Mon, 12. Jan 04, 09:43

LightningFire wrote:Hey, erg leuk zo'n Nederlands forum.
Ook al enkele Belgen gezien (1 opgevallen), 'k hoop dat dat er meer zullen worden (met alle respect voor alle Nederlanders, hoor).

Hoe is het eigenlijk met de onlinedichtheid gesteld in Nederland?
Zojuist ook een review gelezen van X2 op Worthplayng: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=15429. Ze namen ten minste de moeite om voorbij de leercurve te geraken. Trouwens ik vind dat wel wat hebben zo'n interfaces met massa's toetsencombinaties waar ge na enkele uren nog naar de shortcuts zit te zoeken. Zonder inspanning geen beloning. Kweet het natuurlijk niet, heb X2 nog niet.
Hopelijk zal de verspreiding in Belgie beter zijn dan X of X-tension.
Heeft er iemand X-tension gevonden in Belgie jaren geleden?
Ik ben bang dat ik even de andere kant op keek toen er enkele exemplaren in de Belgische winkels lagen.

Groeten.

X-beyond the frontier still rocks, in afwachting van.
Hallo van een mede-Belg :D ! En nee, X-Tension is voor zover ik weet nooit in de winkels verschenen. Ik had het al door na een paar dagen, en heb het toen maar online besteld bij Egosoft. Ik weet niet of het X2 beter zal afgaan. Als ik de lijst met landen bekijk die Koch covert, ligt België weer in het "zwarte gat", of Vlaanderen tenminste. Bij navraag blijken ze verantwoordelijk voor het Franstalige deel van België :o .
"Don't mind the mess, mess the mind !"

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Mon, 12. Jan 04, 16:13

Hallo van een mede-Belg :D ! En nee, X-Tension is voor zover ik weet nooit in de winkels verschenen. Ik had het al door na een paar dagen, en heb het toen maar online besteld bij Egosoft. Ik weet niet of het X2 beter zal afgaan. Als ik de lijst met landen bekijk die Koch covert, ligt België weer in het "zwarte gat", of Vlaanderen tenminste. Bij navraag blijken ze verantwoordelijk voor het Franstalige deel van België :o .
nee klopt ook niet in holland geweest en als je de x-2 wildt hebben kun je via dynabyte bestellen of anders online (meeste gevallen doet creditkaart wonderen als je er een hebt :twisted: :twisted:
Keep a eye on ur enemys but Keep an closer eye on ur friends .

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Mon, 12. Jan 04, 16:15

Graaf wrote:Ben al geregistreerd, waar is de technical section?
en als je engels niet kunt kun je altijd ons vragen :) :D :twisted: :twisted:
Keep a eye on ur enemys but Keep an closer eye on ur friends .

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Mon, 12. Jan 04, 16:18

Graaf wrote:Groeten van een nieuwe speler...

Heb een probleempje
Bij het opstarten krijg ik de volgende melding:

Error opening video
Check your display settings
Further information can be found in the manual or the readme.txt

Weten jullie misschien wat ik verkeerd kan hebben?
wat zijn je sys en hoe heb je de instellingen staan dan kunen we je in het nederlands mischien verder helpen als je dat wild of anders lees/post het op de engelse forum of ze die vraag ook al hebben gesteld of niet .
Keep a eye on ur enemys but Keep an closer eye on ur friends .

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”