Nog steeds geen..?

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Sipio
Posts: 11
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Nog steeds geen..?

Post by Sipio » Sat, 10. Jan 04, 11:40

Nieuws over een 1.2 patch die het besturen met de joystick fixed?

Sorry als er al nieuws is maar ik heb maar zon 3 uurtjes spelen erop zitten sinds dat ik de game heb en weiger gewoon om verder te spelen als ik niet fatsoenlijk kan vliegen.

Ik checkte de forums ook elke dag maar daar ben ik ook maar van afgestapt.

Dus ik hoopte wat info bij de Nederlandse spelers los te krijgen ;)

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Sat, 10. Jan 04, 12:12

Die patch komt vast wel binnenkort.

Hoewel veel schepen, zeker op maximale rudder, te scherp sturen (want dat is gewoon het probleem) kun je hier zelf zeker niet niets aan doen. Dat is duidelijk te merken in de twee schepen waar ik mee vlieg: Argon Nova en Split Scorpion. Normaal gesproken vlieg ik in de Nova en staat de Scorpion in de Protect Me stand. Die Nova stuurt eigenlijk te scherp (max upgrade). Ook de Scorpion zit stampvol met alles wat ik ervoor kon krijgen, maar toen ik daarin jumpte stond ik best wel versteld hoe lekker dat ding vloog. Echt jammer van die magere 5MW schildsterkte...
Daarnaast kun je nog de slider voor deadzone en gevoeligheid wijzigen in het hoofdmenu. Gewoon een beetje proberen, restart, quit, nieuwe settings, etc. tot je tevreden bent met het resultaat.

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Sat, 10. Jan 04, 12:18

patch v1.2duurt niet lang meer
Keep a eye on ur enemys but Keep an closer eye on ur friends .

User avatar
**Hunter**
Posts: 51
Joined: Fri, 2. Jan 04, 14:21
x2

Post by **Hunter** » Sat, 10. Jan 04, 16:01

Yep, ze zijn er mee bezig, ik was helaas net te laat om de patch uit te testen.

Maar trouwens, nadat ik toch eens met die settings ben gaan klooien heb ik het wel voor elkaar gekregen om een iets soepelere setting te vinden, m'n schip schiet nu tenminste niet meer als een gek van links naar rechts als ik stuur :)

Mijn advies, probeer toch eens met de settings the stoeien, of anders wacht gewoon tot 1.2 uit is en doe alleen maar traden tot die tijd, veels te zonde om dit spel in de kast te laten staan :)
**it happens, but why does **it always happen to me? :(

Sipio
Posts: 11
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Post by Sipio » Sat, 10. Jan 04, 20:27

Ik wacht dan nog ff geduldig af op de 1.2 patch, in ieder geval tnx voor de reply's :)

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Mon, 12. Jan 04, 16:36

Sipio wrote:Ik wacht dan nog ff geduldig af op de 1.2 patch, in ieder geval tnx voor de reply's :)
gelukkig zijn daar forums voor :) en ook nog in het nederlands
Keep a eye on ur enemys but Keep an closer eye on ur friends .

Cia_Bpi
Posts: 144
Joined: Tue, 6. Jan 04, 03:07
x2

Post by Cia_Bpi » Wed, 14. Jan 04, 23:38

Ik gebruik een Thrustmaster Firestorm Dual Power 3 gamepad, en heb geen enkel probleem. Heb ook de patch nog niet gebruikt.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”