Problemen met X: BTF

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Dargramon
Posts: 4
Joined: Fri, 22. Feb 08, 13:14

Problemen met X: BTF

Post by Dargramon » Fri, 22. Feb 08, 13:21

Aangezien ik alleen tech support voor X2 en 3 zie staan, dacht ik laat ik het hier maar proberen.
Ik heb van een vriend X:BTF geleend met Joystick om eens te proberen. Installatie gaat prima, alleen zodra ik opstart zitten de graphics vast in een eindeloze loop, waarin de eerste 2 seconden ongeveer eindeloos worden herhaald. Dit is met de filmpjes zo, en het spel zelf.
Ik heb de nieuwste DirectX, Mediaplayer 11 gedownload, het spel gepatcht naar 1.96 en niets werkt. Als ik in DirectX 6 specifiek opstart kan ik de gewone videokaart settings aanpassen naar mijn vid card (Ati radeon 1650X), maar de 3d optie blijft op standaard windows gedoe staan (HAL oid?)

Ik heb windows xp SP2, net zoals de vriend van wie ik X heb geleend, en bij hem draait het wel zonder problemen. Enig idee wat ik fout doe?

Bij voorbaat dank.

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Fri, 22. Feb 08, 23:40

Ik heb zelf geen ervaring met XBTF, maar je zou kunnen proberen het in windows 98 compatibility mode te draaien. Anders, als niemand hier in het nederlandse deel een oplossing weet, mag je vragen mbt tot XBTF/XT ook altijd in het standaard X-Universe forum plaatsen.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”