forum ideeen??

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

forum ideeen??

Post by ladys » Sat, 15. Mar 08, 20:10

Goedendag.

Ik speel nog maar heel kort x3 week nu. Maar ga dagelijks naar dit forum.
Alleen het forum is best onduidelijk waar je iets kan zoeken en is niet ingedeeld. En zie dat er topics staan die al maanden niet gbruikt worden.
Msschien een mooier en uitgebreid forum. Wat overzichtelijk is. Misschien een weekelijkse pool een shoutbox alleen voor nl. Alles in nl. En al een topic waar veel tips en hoe je het moet spelen staat.
Uitleg van wapens ed.

geef jullie mening maar.

MVG ladys(noob)

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Sat, 15. Mar 08, 20:46

Voor wat lekker off-topic kletsen is er één topic waar dat mag:
http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=142876

Is wat oud, maar voor deze keer mag je 'm opgraven, als je denkt dat je d'r weer leven in kan blazen. (Dat is dus de enige uitzondering op de regel tegen necromancie)
Dit systeem is in level geroepen omdat on-topic onderwerpen nogal werden ondergesneeuwd door het OT gebeuren. Het is toch echt de bedoeling dat dit een X forum is :)

Er zijn veel oude topics, inderdaad. Maar de achterliggende oorzaak is dat het hier gewoon erg rustig is. Bovendien hebben de meeste Nederlanders bijzonder weinig moeite met Engels, dus zullen ze al gauw richting Engelse fora gaan.

Naar mijn mening is het momenteel niet echt de moeite waard om uitgebreide indexen te produceren. D'r is natuurlijk altijd nog de FAQ, zij het in het Engels.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sun, 16. Mar 08, 06:02

erg rustig. Maargoed het is moeilijk dingen te vinden hier ben al hard onderweg om het meeste te lezen.

MVg

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Mon, 21. Jul 08, 16:03

Ik lees op het engelse forum dat ze zeggen wat hun meest winstmakende fabriek vertellen.
Zou het niet een idee zijn dit ook voor de NLers te doen??

MVG ladys

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 21. Jul 08, 17:55

ladys wrote:Ik lees op het engelse forum dat ze zeggen wat hun meest winstmakende fabriek vertellen.
Zou het niet een idee zijn dit ook voor de NLers te doen??

MVG ladys
Klinkt on-topic. Gewoon een draadje aanmaken in dat geval.
Heel druk is het niet op dit forum, dus verwacht niet meteen meerdere pagina's aan antwoorden :roll:

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”