Paar vragen - misschien erg noob

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
User avatar
Zero Tolerance
Posts: 143
Joined: Sat, 11. Feb 06, 15:49
xr

Paar vragen - misschien erg noob

Post by Zero Tolerance » Sun, 23. Mar 08, 22:50

Vragen:

- Kan ik BBS opdrachten ook "remote" accepteren? Dus als ik zelf niet gedockt ben bij dat specifieke station?

- Recognition voor traderuns -> Krijg ik die, of bv: mijn Sector Trader?

- Recognition voor BBS missies -> Als ik missie accepteer en vervolgens overstap op een ander schip en het "originele" schip naar het station stuur wat bij de opdracht hoort (bv: microchips afleveren) komt het dan goed?

Alvast bedankt, Zero T :?
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Notice: My website is not always up and running - mostly during the day, but not always - will change soon.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Re: Paar vragen - misschien erg noob

Post by X-Warrior B AS » Mon, 24. Mar 08, 12:30

Zero Tolerance wrote:- Kan ik BBS opdrachten ook "remote" accepteren? Dus als ik zelf niet gedockt ben bij dat specifieke station?
Nee, kan niet.
- Recognition voor traderuns -> Krijg ik die, of bv: mijn Sector Trader?
Hmmm... weet niet zeker. Volgens mij gaat in elk geval wel je 'trading rank' omhoog, want die is o.a. gebaseerd op je financiële situatie (denk ik). Rasreputatie gaat omlaag als andere schepen van jou de boel slopen, dus lijkt me logisch dat het ook andersom zou gelden... maar waarschijnlijk wel iets minder snel. Volgens mij was het zoiets :P
- Recognition voor BBS missies -> Als ik missie accepteer en vervolgens overstap op een ander schip en het "originele" schip naar het station stuur wat bij de opdracht hoort (bv: microchips afleveren) komt het dan goed?
Ik denk dat je zelf in het schip moet zitten wanneer het landt.

:)

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Re: Paar vragen - misschien erg noob

Post by LionOfHeart » Mon, 24. Mar 08, 19:12

X-Warrior B AS wrote:
Zero Tolerance wrote:
- Recognition voor BBS missies -> Als ik missie accepteer en vervolgens overstap op een ander schip en het "originele" schip naar het station stuur wat bij de opdracht hoort (bv: microchips afleveren) komt het dan goed?
Ik denk dat je zelf in het schip moet zitten wanneer het landt.

:)

je kan die micorchips gewoon kopen en je TS met een opdracht naar de station brengen. maar je moet wel overstappen naar de TS en vervolgens nog een keer docken.

User avatar
Zero Tolerance
Posts: 143
Joined: Sat, 11. Feb 06, 15:49
xr

Overstappen

Post by Zero Tolerance » Mon, 24. Mar 08, 19:21

Overstappen: als in Eject - float - insert myself?

Of is daar iets voor wat wat handiger is dan die "eject-actie"?
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Notice: My website is not always up and running - mostly during the day, but not always - will change soon.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 24. Mar 08, 20:03

Transporter Device. Te koop bij de Goner Temple en equipment dock in Elysium of Light.

Toch echt een essentiele upgrade voor schip-hoppers :). Vanaf een afstand van maximaal 5 km kun je dan zo naar een ander schip beamen. Je kunt er behalve jezelf ook lading mee overzetten.

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Mon, 24. Mar 08, 20:18

in de staion kan je ook overstappen van schip naar schip.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”