Wisselen van schip

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
User avatar
Zero Tolerance
Posts: 143
Joined: Sat, 11. Feb 06, 15:49
xr

Wisselen van schip

Post by Zero Tolerance » Wed, 26. Mar 08, 14:35

ff een vraagje - hoe leg ik een schip in de vrije ruimte stil - zodat ik kan overstappen.

Al vliegend zal dat niet handig zijn.

Eject - en weer instappen - is op dit moment mijn enige mogelijkheid.

Bij de Goner temple kon je een device kopen wat dit versimpelde?
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Notice: My website is not always up and running - mostly during the day, but not always - will change soon.

Laar
Posts: 173
Joined: Wed, 2. May 07, 15:51
x3

Post by Laar » Wed, 26. Mar 08, 17:30

geef het schip het order none,

en ja bij de goner temple kan je een transporter device kopen, dan kan je van 5KM naar een ander schip transporteren, en ook vracht. Maar alleen als er in jouw schip een zit.

het ding kost ongeveer 50-60K en is erg handig (vind ik en denk ik veel van ons)

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Wed, 26. Mar 08, 19:10

Handig ? Zwak uitgedrukt. Je kunt simpelweg niet zonder zo'n ding :P

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Wed, 26. Mar 08, 20:53

Aha die tempel weet ik wel te vinden. Maar is het verstandig om hem nu al te kopen???. Heb nog geen fabrieken maar wel 2 schepen.

User avatar
Zero Tolerance
Posts: 143
Joined: Sat, 11. Feb 06, 15:49
xr

Post by Zero Tolerance » Thu, 27. Mar 08, 07:55

@ladys: Goed rondkijken in sectoren - of het salvagescript gebruiken. (aan dat script kun je ingame vragen of er in de sector waarin je bent - of waarin je satelieten hebt - iets los rondzweeft)

Er zweeft best wel een hoop spul (crates/schepen) rond - ik zat gisteren op 8 of 9 schepen.

Op dit moment vlieg ik rond met mijn mercury (binnenkort toch eens een groter TS schip kopen), onder begeleiding van een gevonden Harrier, en een net gekochte Octopus Raider (snelheid 543 of zo). Perfect om nieuwe sectoren mee te verkennen. Mijn buster vliegt ook mee. Op die manier heb ik een M4, M5 en een TS klasse schip bij - sommige BBS-missies vereisen een bepaalde klasse schip.

Mijn mercury gaat tegenwoordig trouwens 150 - vond een krat met Engine Tuning terwijl hij al max (100) was - Dan wordt je ge-upgrade, merkte ik.

Engine tunings trouwens erg in het begin van het spel gevonden.
Spoiler
Show
President's end - 0, 137, 12
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Notice: My website is not always up and running - mostly during the day, but not always - will change soon.

Laar
Posts: 173
Joined: Wed, 2. May 07, 15:51
x3

Post by Laar » Thu, 27. Mar 08, 08:07

Zero Tolerance wrote:......

Mijn mercury gaat tegenwoordig trouwens 150 - vond een krat met Engine Tuning terwijl hij al max (100) was - Dan wordt je ge-upgrade, merkte ik.

Engine tunings trouwens erg in het begin van het spel gevonden.
Spoiler
Show
President's end - 0, 137, 12
Ah iemand die een Pandora tunning heeft gevonden, ik weet niet hoeveel het er zijn, maar er zijn er maar een paar, een paar ruder en een paar engine.

ik had laatst een overtuned LX gecaptuerd (maar niet spectaculair), maar ik moet hem nog wel repareren.

Die engine tunings op een M0/1/2 of zo los laten is volgens mij ook wel gaaf, had ik moeten doen in mijn vorige game (toen had ik een K, al wel na de 1e dag, dan word het wel gouw saai hoor)

Shalloa
Posts: 57
Joined: Thu, 11. Sep 08, 11:12
x3tc

Post by Shalloa » Fri, 12. Sep 08, 10:33

Zero Tolerance wrote:@ladys: Goed rondkijken in sectoren - of het salvagescript gebruiken. (aan dat script kun je ingame vragen of er in de sector waarin je bent - of waarin je satelieten hebt - iets los rondzweeft)

Er zweeft best wel een hoop spul (crates/schepen) rond - ik zat gisteren op 8 of 9 schepen.
salvagescript Wat is dat?
en hoe kan ik daar aan komen.?

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Fri, 12. Sep 08, 19:13

Shalloa wrote:salvagescript Wat is dat?
en hoe kan ik daar aan komen.?
Een van de vele scripts die op het internet rondzwerven. Je maakt denk ik de beste kans door even op het Scripts & Modding Forum rond te zoeken.

Mijn advies echter is om eerst het spel te leren kennen voordat je aan scripts en/of mods begint.

Shalloa
Posts: 57
Joined: Thu, 11. Sep 08, 11:12
x3tc

Post by Shalloa » Fri, 12. Sep 08, 21:40

Sorry ben ongeduldig...
wil zo veel mogelijk in zo'n kort mogelijk tijd leren van het spel
heb 5 jaar World of Warcraft gespeelt erg mooi en groot spel. denk dat dit het zelfden is..
Veel spelen en veel kijken..

thnx anw

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sat, 13. Sep 08, 01:25

Dit spel is geen arcade spel. Ikzelf vind dit spel tot nu toe de beste die ik ooit gespeeld heb. Hopelijk komt er een vervolg met de grafhics van nu.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Sat, 13. Sep 08, 11:56

ladys wrote:Dit spel is geen arcade spel. Ikzelf vind dit spel tot nu toe de beste die ik ooit gespeeld heb. Hopelijk komt er een vervolg met de grafhics van nu.
Ehm...

Terran Conflict misschien ?
Het meest recente engelse draadje hier.

3 oktober, nog eventjes geduld.

Trouwens, ik acht X3 toch al aardig in de categorie 'graphics van nu' ;)

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sat, 13. Sep 08, 23:40

hahah.

Nou zal niet zeggen dat het niet mooi is want het spel is al prachtig.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”