Verdwijnen van menu na dock

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Wubinator
Posts: 37
Joined: Tue, 25. Mar 08, 17:56

Verdwijnen van menu na dock

Post by Wubinator » Wed, 2. Apr 08, 10:50

Ik heb een raar probleem.

Ik speel nou al een aantal dagen zonder problemen. Maar nou wil ik naar de Terracorp HQ om een upgrade te kopen om een ST te maken. Docken gaat zonder problemen (ik heb auto-save bij station dock en dat gaat ook goed). Ik zie vervolgens een paar seconden het menu totdat de computer verteld dat ik successvol gedockt ben en dan is in ene het menu weg.

Ik had de laatste save game (die van net na het docken) weer geladen en ik had weer hetzelfde probleem na het laden. Ik heb dit bij nog geen ander station gehad. Vervolgens geprobeerd om te doen alsof er toch een menu was. Maar dat had geen effect bij toetsenbord gebruik.

Is er een manier om het menu terug te halen? Of is het een bekend probleem (liefst met oplossing?)

Ik heb X3 v2.5, Bonus Pack en Xtended Mod 0.7a
Quitters never win. Winners never quit

User avatar
Zero Tolerance
Posts: 143
Joined: Sat, 11. Feb 06, 15:49
xr

Post by Zero Tolerance » Thu, 3. Apr 08, 22:20

Tja,

kijk ook eens in de fora voor XTM, ik ken het probleem niet. Tot op heden geen XTM geinstalleerd.

Als je echt wilt testen --> Eerst met schone install en dan die save; maar ook savegames kunnen stuk ben ik al achter.

Groetjes, Zero T
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Notice: My website is not always up and running - mostly during the day, but not always - will change soon.

Wubinator
Posts: 37
Joined: Tue, 25. Mar 08, 17:56

Post by Wubinator » Fri, 4. Apr 08, 09:15

Blijkt inderdaad een probleem te zijn van XTM ... is ook al bij die ontwikkelaars bekend. Sommigen mensen hebben het probleem niet als ze out of sector via menu->navigatie proberen te docken, maar dat werkte bij mij niet.

Ik ben uiteindelijk bij een ander station wezen docken en toen weer naar het station gegaan waar ik in eerste instantie heen wilde. Dat lukte toen de tweede keer wel
Quitters never win. Winners never quit

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”