Zo, en nu is het genoeg

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Locked
thijsvermeulen
Posts: 12
Joined: Mon, 1. May 06, 19:40
x3

Zo, en nu is het genoeg

Post by thijsvermeulen » Sun, 8. Jun 08, 00:13

Want er gebeurt dus eigenlijk helemaal niets meer.
Het spel blijft verder precies hetzelfde of je nu honderd of een biljoen credits hebt.
Je blijft maar een beetjr rondvliegen en traden en fabriekjes bouwen maar er gebeurt verder HELEMAAL niets.
De tijd die je hier dus in dreigt te steken kan je echt veel beter gebruiken om iets te leren of een boek te lezen.
Dit is echt na een paar dagen verschrikkelijk zonde van je tijd.
Je zit als een spin in een web allerlei zaken te regelen en te controleren.
Maar het is maar een dom spelletje en dus in die zin een stuk misleidender dan een first person shooter, want dat is eindig ,dit pretendeert of het echt iets is, en dat is het dus echt niet, het is gewoon een dom spel gebaseerd op een spreadsheet met bewegende plaatjes.
Kom op mensen met de effort die je hier voor nodig hebt kan je ook gewoon een echte baan zoeken en echt geld verdienen.
Ik ben toch bang dat als je hier teveel tijd insteekt je toch echt een beetje een zielepiet bent.
Vermeul

nobaddy
Posts: 26
Joined: Fri, 25. Apr 08, 16:48
x3tc

Post by nobaddy » Sun, 8. Jun 08, 11:11

Ik vind dat je maar half gelijk hebt.

Als je een first person shooter speelt ben je ook maar met een dom spelletje bezig
Je kan dit spel trouwens ook als shooter spelen het is zoals je zelf wilt.

Het spel is nep maar dat zijn alle spelletjes daarom heten ze ook spelletjes en niet bedrijfssimulatie.

En niemand zegt dat je er veel tijd in moet steken de meeste computers hebben een uitknop
En over smaak valt niet te twisten.

Ps. Een first person shooter is ook allemaal van te voren bedacht als je die voor de derde keer speelt is hij precies het zelfde als de eerste keer met dit spel is dat niet zo.
In dit spel zit tenminste een onbekende factor.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 9. Jun 08, 20:33

Volgens mij staat er toch echt niemand over je schouder heen te kijken of je wel X3 zit te spelen.

Alle computerspellen zijn zinloos.
Televisie is zinloos.
Elke vorm van tijdverdrijf is eigenlijk zinloos.
Ja, ook X3 dus, en al zijn voorgangers en ook allles wat er achteraan komt.
Men speelt dergelijke spellen voor het plezier, niet voor het nut.

Kijkend naar je vorige thread heb je toch wel de nodige uurtjes plezier gehad, ondanks je negatieve houding gedurende deze tijd. Anders was je toch al veel eerder gestopt ? Het einde van X3 is het moment waarop je er zelf genoeg van hebt beleefd. In jouw geval is dit punt nu bereikt.
Mijn suggestie is om vooral X3 te deinstalleren en er nooit meer naar om te zien.


Deze discussie wordt bij deze gesloten. Het lijkt mij dat er verder niets zinvols uit voort zal komen.
Vriendelijk verzoek om bij nog meer klachten over hoe slecht X3 wel niet is, deze voor je te houden en voorgaande suggestie in acht te nemen. Bij voorbaat dank.

Locked

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”