Meest winsgevende fabriek.

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Meest winsgevende fabriek.

Post by ladys » Mon, 21. Jul 08, 20:06

Jawel zet in dit forum uw meest winstgevende fabriek.

Zet er bij!!!
1. Wat voor fabriek
2. Waar
3. E.V.T. verdere nuttige info betreft die fabriek om hem goed te laten lopen.

MVG.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Tue, 22. Jul 08, 18:52

Hmmm... is alweer een tijdje geleden, maar goed:

1. Soyfarm L
2. Priest's Pity
3. Standaard methode. Soyeries zat die alles graag willen kopen voor een hoge prijs :D

Denk ik hoor... de Flower Farm in Blue Profit zal er niet veel voor onder doen.

Heb ik ook nog een Soyfarm/Soyery complex in Trinity Sanctum, maar dat zijn eigenlijk twee fabrieken... (gaat dus ook eigenlijk ietsjes harder met de winst - alleen een Soyfarm werkt daar trouwens ook goed).

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Wed, 23. Jul 08, 00:46

Ben een beginnner dus precies weet ik het niet.

1. rimes fact
2. argon prime
3. Heb er nu 4 staan :P en zijn altijd leeg genoeg grondstoffen te krijgen. Heb er ook een advance sat fact die doet het ook erg goed. Er staat nu 16 dagen op de teller en ga naar me 80ste fabriek.

avanhel
Posts: 15
Joined: Wed, 16. Aug 06, 11:38
x3tc

Post by avanhel » Wed, 27. Aug 08, 11:11

Ik zelf heb was begonnen met een wheatfarm in treasure chest. Maar ik denk dat mijn meest winstgevende fabriek een sunoil refinery in Grand Exchange. Aangezien er geen andere in de buurt zijn kan ik alles voor het maximale bedrag verkopen. :)

Verder is gebruik ik de soyfarms in friars retreat als een goede plek om piloten te trainen. De large farms waren overgevlogen uit Trinity Sanctum. Die verkopen ook alles voor de hoogste prijs.

Maar gewoon proberen een fabriek te bouwen in een plek waar er gebrek is aan een bepaalde stof

Blueman
Posts: 715
Joined: Sat, 24. Apr 04, 09:09
x3tc

Post by Blueman » Mon, 1. Sep 08, 10:12

Spacefuel, maakt niet uit waar. Zet de prijs 1 onder avarage en ze komen het zelf ophalen ;)

Ik heb een complex met ongeveer 5 x XXL Space fuel stations (is een mod, die zijn veel groter dan de L of XL) en ze blijven gewoon leeg lopen!

$$$

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Wed, 10. Sep 08, 12:55

heb daar een soyery L 4 keer in Cardinal's Domain met een SPP L er bij. loop als een tierrelier.

Stat.1ed
Posts: 11
Joined: Wed, 24. Dec 08, 15:03
x3tc

Post by Stat.1ed » Wed, 24. Dec 08, 16:11

Is het niet een beter idee om een soyfarm in Preacher's void neer te zetten? :wink: Er zijn namelijk 5 soyery's en een aantal Solar Power Plants. Lijkt me een van de beste plaatsen om snel winst te maken.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Thu, 29. Jan 09, 17:32

Als jullie willen kunnen jullie de beste fabrieken die je hebt hier kwijt En nu dus wel de fabrieken van X3 TC

BVD

MVG ladys

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Fri, 30. Jan 09, 19:18

Och ja, TC... ik heb een Chip complex in ehm... hoe heet die sector ook alweer... Hollow Infinity is het geloof ik, ja. Heel oostelijk. Bevat 1 Silicon Mine en 3 Chip Plants. Transportschepen zorgen voor de grondstoffen. Doet 't lekker :)
Heb ook twee zelfstandige chip complexen, elk met 2 Chip Plants aan het eind. Loopt ook lekker :)
En dan een Ore Mine in Argon Sector 173 (?) en eentje in die OTAS sector. Met een flink bereik op verkopende transporters en jumpdrives loopt dat ook als een trein.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Sun, 1. Feb 09, 21:07

Voor de mensen die net beginnen is een ore mine in orebelt een goede start. of een plankton farm in argon prime.
Bij mij lopen die goed.

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Tue, 3. Feb 09, 20:40

ladys wrote:Voor de mensen die net beginnen is een ore mine in orebelt een goede start. of een plankton farm in argon prime.
Bij mij lopen die goed.
Wel een ore mine L dan? mag ik hopen :o . Anders heb ik toch iets niet goed gedaan... ;)

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Wed, 4. Feb 09, 17:28

Wel een ore mine L dan? mag ik hopen . Anders heb ik toch iets niet goed gedaan
Ehm... ik doe sommige dingen een beetje appart... heb daar nu 3 Ore mine's M

Heb wel vaker van die dingen dat ik M fabrieken koop in plaats van L :oops:

MVG ladys

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”