Clan - Corporation

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Lord Carlsberg
Posts: 3
Joined: Tue, 20. Jan 04, 16:50
x2

Clan - Corporation

Post by Lord Carlsberg » Tue, 20. Jan 04, 21:29

Hi,
momenteel ben ik een hardcore eve-online gamer in afwachting van X2 online ('k ben daar momenteel CEO van een niet onaardige corp). Eve is vooral corp driven waarmee ik wil zeggen dat je bijna verplicht bent om lid te zijn van een corp om te kunnen overleven. Daarom heb ik deze topic geopend om eventueele tips en opmerkingen te verzameln hoe een clan/corp in X2 het best zou opgemaakt worden .


Groetjes Lord Carlsberg
I'm hardcore online player (love space games)

User avatar
tylium
Posts: 634
Joined: Sun, 30. Nov 03, 09:23
x2

Post by tylium » Tue, 20. Jan 04, 21:53

ikku wel weten hoe ikku leider zijn geweest van 2 clans in freelancer
:P somebody did something stupid o no its me :P

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Wed, 21. Jan 04, 06:48

ik denk dat we alle maal wel weten wat clans zijn en wat dat in houd ik heb zelf jaren E&B gespeeld en nog velen ander waar onder nu bf1942 ect dus :twisted: :twisted:

Lord Carlsberg
Posts: 3
Joined: Tue, 20. Jan 04, 16:50
x2

Post by Lord Carlsberg » Wed, 21. Jan 04, 09:29

hehe,

natuurlijk weet iedereen wat clans zijn :idea:

de bedoeling van dit topic is om bepaalde strategien uit te denken en opmerkingen en tips op een rijtje te zetten.

bv. wat is het best een aantal station openen in commen space of een volledig systeem onder de ctrl te krijgen met de clan.
Welke divisions zijn noodzaakelijk (explorer,transporter,combat,...)
Is het goed om de eigen stations over bepaalde systemen heen te hebben of allemaal in één. ...
I'm hardcore online player (love space games)

User avatar
tylium
Posts: 634
Joined: Sun, 30. Nov 03, 09:23
x2

Post by tylium » Wed, 21. Jan 04, 17:14

elk controled system 1 equipment dock en scheepie werf heb ik nog iets op te blazen
:P somebody did something stupid o no its me :P

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Thu, 22. Jan 04, 06:48

Lord Carlsberg wrote:hehe,

natuurlijk weet iedereen wat clans zijn :idea:

de bedoeling van dit topic is om bepaalde strategien uit te denken en opmerkingen en tips op een rijtje te zetten.

bv. wat is het best een aantal station openen in commen space of een volledig systeem onder de ctrl te krijgen met de clan.
Welke divisions zijn noodzaakelijk (explorer,transporter,combat,...)
Is het goed om de eigen stations over bepaalde systemen heen te hebben of allemaal in één. ...
bedoel je in deze x-² of in de opkomende x-online. want het is namelijk zo desktop games is een beetje moeilijk om clans te maken of wat dan ook met online dat je elkaar kunt zien is dat natuurlijk veel leuker in mij opzicht . maar het kan wel MAAAAAARRR wel een beetje vreemd :lol:

Lord Carlsberg
Posts: 3
Joined: Tue, 20. Jan 04, 16:50
x2

Post by Lord Carlsberg » Thu, 22. Jan 04, 09:43

In de online versie natuurlijk he. (een kleine hint gezien er stond dat ik momenteel eve ONLINE speel :wink: )
de offline versie kan ik nog niet spelen gezien ik deze nog altijd heb ontvangen van egosoft. :(
I'm hardcore online player (love space games)

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Thu, 22. Jan 04, 19:47

Lord Carlsberg wrote:In de online versie natuurlijk he. (een kleine hint gezien er stond dat ik momenteel eve ONLINE speel :wink: )
de offline versie kan ik nog niet spelen gezien ik deze nog altijd heb ontvangen van egosoft. :(

watbetreft eve online toen ik beta speelde heb ik bernd director van ego
de spel gegeven en me codes zodat ie die game ook kon spelen maar hij vond het geen klap aan-en ik ook niet en hele boel anderen niet dat zegt al genoeg

User avatar
tylium
Posts: 634
Joined: Sun, 30. Nov 03, 09:23
x2

Post by tylium » Thu, 22. Jan 04, 20:02

:x2: rullezz eve
:P somebody did something stupid o no its me :P

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”