hulp met SPP

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
purple
Posts: 4
Joined: Tue, 27. Jan 04, 23:07

hulp met SPP

Post by purple » Sat, 31. Jan 04, 17:53

hallo allemaal,

ik heb net mijn eerste SPP aangeschaft :D (met veel moeite, maar dan toch gelukt) maar nu wil ik mijn boron manta automatisch laten werken voor mijn SPP. Hoe doe je dat?? Ik heb MK I geinstalleerd, maar die opties kan ik niet aanklikken...ik heb mijn manta ook gekoppeld aan mijn SPP..wat zie ik over het hoofd...

alvast bedankt..
purp'
life is one big rpg with excellent graphics

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Sat, 31. Jan 04, 19:22

Ik zal alles op een rij zetten, kun je zelf nagaan wat je vergeten was:

1. Zorg dat de instellingen goed staan (ik kan gemiddelde prijs voor Crystals aanbevelen, dan worden ze bij trading stations gehaald, en da's een stuk goedkoper dan bij fabrieken, bovendien een bovengemiddelde prijs voor de energy cells). Zorg ook dat de crystals binnen het gegeven bereik (max jumps) verkrijgbaar zijn voor een goede prijs (trading stations dus).

2. Zorg dat de fabriek geld heeft (in het begin kost het een paar ton om de voorraad crystals helemaal vol te krijgen, maar dat bedrag is niet in een keer nodig. Zo'n 50.000 moet het mee lukken)

3. Koop een transporter met Trade Command Software MkI. (heb je al, meestal koop ik Nav MkI, Trade MkI+II en Fight MkI)

4. In de command console van die transporter, klik op Homebase en selecteer je SPP.

5. Command console weer, klik op 'Get ware for best price' en selecteer Crystals (de enige optie).

En dan gaat ie aan het werk, als er tenminste crystals te krijgen zijn binnen het gestelde bereik voor de gestelde prijs :)
Spoiler
Show
6. Koop nog een transporter om de Energy Cells te verkopen (Trade Command MkII denk ik), dan kunnen de verkoopprijzen hoger en zal de SPP vrijwel constant draaien zonder periodes van vol staan. Ik raad een Boron Dolphin aan, vanwege de goede laadcapaciteit.

User avatar
tylium
Posts: 634
Joined: Sun, 30. Nov 03, 09:23
x2

Post by tylium » Sat, 31. Jan 04, 19:40

vergeet de trading system extension niet :lol:
:P somebody did something stupid o no its me :P

purple
Posts: 4
Joined: Tue, 27. Jan 04, 23:07

Post by purple » Sat, 31. Jan 04, 20:42

heyz,

iig bedankt voor de info..

ik heb nu een argon mercury gekoppeld aan mijn SPP met trade xtension en MK I & II. als ik dan naar comm ga, heb ik helemaal geen get ware in mijn keuzemogelijkheden.. alleen buy, bestbuy, sell en bestsell (oid), maar die kan ik geen van allen selecteren...

:evil:

ik ben alle stappen na gegaan, heb 3 jumps gezet, 20.000 aan SPP gegeven...
life is one big rpg with excellent graphics

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Re: hulp met SPP

Post by _Darky_ » Sat, 31. Jan 04, 20:54

purple wrote:hallo allemaal,

ik heb net mijn eerste SPP aangeschaft :D (met veel moeite, maar dan toch gelukt) maar nu wil ik mijn boron manta automatisch laten werken voor mijn SPP. Hoe doe je dat?? Ik heb MK I geinstalleerd, maar die opties kan ik niet aanklikken...ik heb mijn manta ook gekoppeld aan mijn SPP..wat zie ik over het hoofd...

alvast bedankt..
purp'
1: hi en welkome
2: heb je de de full versie legaal of de illegaale versie.
3: de mensen met illegale versie worden zwaar gestraft in overleg met de andere moderators.
4: reg a.u.b als je de full originaile game hebt
5: IK SNAP NU NOG STEEDS NIET WAROM DE REGISTREERDE JUSERS HET NU NOG NIET SNAPPEN. eerst reggu dan hulp plz

p.s en bedankt voor deze mededeling

purple
Posts: 4
Joined: Tue, 27. Jan 04, 23:07

Post by purple » Sat, 31. Jan 04, 21:14

ik heb de legale, maar begrijp niet wat dat met mijn vraag te maken heeft...

purp'

-ps illegale is met 1 a :roll:
life is one big rpg with excellent graphics

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Sat, 31. Jan 04, 21:31

purple wrote:ik heb de legale, maar begrijp niet wat dat met mijn vraag te maken heeft...

purp'

-ps illegale is met 1 a :roll:
k sorry voor de spelling maar je snap wat ik bedoel dus je kunt reggen warom doe je dat dan niet het spaart mij weer tijd om mensen er op te wijzen op a.U.B te regen

zo bij deze doe het A.U.B
als je het kunt en je doet het niet staat bannen op en dat wil je niet .

Pruritus
Posts: 1
Joined: Fri, 2. Jan 04, 19:11

Post by Pruritus » Sun, 1. Feb 04, 01:06

Ik neem aan dat je niet zelf de express bestuurt? Je kan de buy ware / sell ware commando's niet gebruiken in het schip dat je bestuurt.

Verder moet je inderdaad de trading system extension in je eigen schip hebben, dus in het schip wat je wel bestuurt.

Dan zouden de commando's, mits de andere instellingen zoals home base goed zijn ingesteld, moeten werken.

User avatar
tylium
Posts: 634
Joined: Sun, 30. Nov 03, 09:23
x2

Post by tylium » Sun, 1. Feb 04, 14:41

hehe eindelijk iemand die nadenkt :lol:
:P somebody did something stupid o no its me :P

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”