Hoe volg ik story line ?

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
sexypizza
Posts: 3
Joined: Sat, 20. Dec 08, 20:13

Hoe volg ik story line ?

Post by sexypizza » Sat, 27. Dec 08, 16:18

Ik heb game net geinstalleerd, heb gewoon normal gedaan bij new game, ik ben die 3 gates doorgegaan heb die pirates gemold maar wat moet ik nu dan doen ?.
waar kan ik beetje bijhouden wat me missies zijn etc, want met een buster en 5000 credits moet ik wel missies doen wil beetje geld bij mekaar smokkelen.

Btw ( in die sector cloudbase southwest zaten maar 2 pirates... kan het daaraan liggen ?

Mvg, Sp.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Sat, 27. Dec 08, 18:46

Staat er niet iets in je message log ? Anders dacht ik dat het spel zo in elkaar stak dat ie af en toe een berichtje stuurt.

Arvid Van Essche
Posts: 20
Joined: Fri, 15. Jun 07, 11:24
x3tc

Post by Arvid Van Essche » Sun, 28. Dec 08, 10:09

Voor welk spel? X3:reunion / X3: TC

In X3:Reunion Kan je dit vinden in je message Board
In X3: TC Staat dit linksboven player > my missions

mvg
Arvid

sexypizza
Posts: 3
Joined: Sat, 20. Dec 08, 20:13

Post by sexypizza » Sun, 28. Dec 08, 22:58

gaat hier om Reunion ( sorry had ik er even bij moeten vermelden ^^ )

User avatar
Zero Tolerance
Posts: 143
Joined: Sat, 11. Feb 06, 15:49
xr

Post by Zero Tolerance » Mon, 5. Jan 09, 13:42

Howdy,

als je de game nog niet eerder gespeeld hebt het volgende advies:

Start een game met "Quick-Start". Je krijgt dan wta meer geld en 2 schepen om mee te beginnen.

Als je in de handleiding op P35-38 kijkt staat daar een trade-log. Als je je hier een beetje aan houd heb je inderdaad zo 750k-1M bij elkaar. Bovendien heb je dan ondertussen wat ervaring opgebouwd.

Als je missie 1 - door de gates en de schepen afschieten en Missie 2 - In je Message Log staat aan het einde van missie 1 een melding dat je naar de Goner Temple in CBSW moet komen - voltooid hebt kun je lekker gaan traden.

Andere Tip - maak of download een map van de sectoren. Erg handing is ook de X3 map by Scorp: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=166320

Veel plezier, Zero T :)
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Notice: My website is not always up and running - mostly during the day, but not always - will change soon.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”