Beginnen

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Janfaro
Posts: 16
Joined: Wed, 31. Mar 04, 13:04

Beginnen

Post by Janfaro » Thu, 1. Jan 09, 16:27

Ik heb ooit X2 de treath uitgespeeld...maar dit nieuwe spel is ff zoeken zeg...heb in de gaten dat je dit spel beter met een joystick kan spelen...
alleen weet ik ff niet hoe ik het beste iets kan kopen of verkopen...en hoeveel credits ik heb bij het begin...hoe kan ik het beste credits verdienen zodat ik mijn spaceship kan upgraden zodat ik sneller van het ene punt naar het andere kom...en waar kan ik het beste in handelen...vroeger had je solarpowerplants ..ist dat nu niet meer?

Janfaro
Posts: 16
Joined: Wed, 31. Mar 04, 13:04

Beginnen

Post by Janfaro » Thu, 1. Jan 09, 16:29

zeg...heb in de gaten dat je dit spel beter met een joystick kan spelen...
alleen weet ik ff niet hoe ik het beste iets kan kopen of verkopen...en hoeveel credits ik heb bij het begin...hoe kan ik het beste credits verdienen zodat ik mijn spaceship kan upgraden zodat ik sneller van het ene punt naar het andere kom...en waar kan ik het beste in handelen...vroeger had je solarpowerplants ..ist dat nu niet meer?

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Thu, 1. Jan 09, 16:45

Even de topics samengevoegd. Twee is wat overdreven, maar ze waren net iets verschillend, zodoende...

Weet niet meer hoeveel credits je in het begin krijgt, 5000 geloof ik. Solar Power Plants zijn er nog altijd, en ook nog winstgevend. Als je de standaard verhaallijn volgt (TC neem ik aan), krijg je al snel genoeg wat meer credits.
Handelen is eigenlijk heel makkelijk. De prijzen zijn direct afhankelijk van de voorraad. Kopen bij voorraad >50% en verkopen bij voorraad <50% geeft altijd winst. Hoe groter het verschil in voorraad tussen verkoper en koper, hoe groter de winst natuurlijk :)

-Joshua-
Posts: 127
Joined: Tue, 12. Apr 05, 16:53
x2

Post by -Joshua- » Thu, 1. Jan 09, 21:13

Het 'probleem' met X3 tegenover X2 is wel dat het aantal Factories flink gereduceerd is, en dat het soms dus even zoeken is naar een factory. Dat geeft je echter wel meer kans om een gat in de markt te vinden en zelf een fabriekje neer te planten.
The best way to survive a battle is not getting into it.

User avatar
Zero Tolerance
Posts: 143
Joined: Sat, 11. Feb 06, 15:49
xr

Post by Zero Tolerance » Sat, 3. Jan 09, 09:59

Howdy mensen - nog ff de beste wensen.

Ik moet zeggen dat ik de besturing en de interface ten opzichte van X3R wel verbeterd vind.

Met de muis is het nu een stuk makkelijker geworden om te vliegen, hoewel het wel even wennen is/was.

Nou moet ik wel toegeven dat zodra je de besturing een beetje doorhebt het vechten in X3R ook het leukst is als je de muis en de joystick combineert. Tenminste, dat is mijn ervaring.

Wat betreft trading - manual p30-31 geloof ik wordt beschreven hoe je e.e.a. kan aanpakken. Da's een kwestie van ongeveer volgen en dan moet het goed komen. NB: ik ben de eerste keer in X3R ook zo begonnen.

Veel plezier.
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Notice: My website is not always up and running - mostly during the day, but not always - will change soon.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”