mods voor TC?

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

mods voor TC?

Post by ladys » Thu, 19. Mar 09, 17:52

Hallo

Ik speel alweer een paar maandjes X3 TC....
Ik zoek mods waarmee je dus extra dingen kan doen. En zoek ook de mod dat bijv. vijand niet meer respawned e.d.
Het eenigste wat ik nu doe is overal in de vijandige sectoren (sectoren waar ik vaan schepen verlies) m7's te bouwen voor bescherming maar ja als je bijvoorbeeld 10 van die dingen doet en bewapenen begint het een beetje saai te worden. Zoek eigenlijk dus gewoon een nieuw doel of een nieuw dingetje erin om weer ff wat anders te kunnen doen.

Ik hoop dat iemadn weet waar ik die dingen kan halen want ik zoek wel op internet maar vind het een beetje vaag en is dan ook nog in engels :?

MVG ladys

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Thu, 19. Mar 09, 18:57

Tja, voor dergelijke zaken moet je in het Scripts and Modding forum wezen.

Zelf ben ik er zo een die alleen de vanille versie speelt, dus je zult aan mij niet veel hebben verder...

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Thu, 19. Mar 09, 21:49

Volgens mij heeft Conflicts wel zo'n beetje alles wat je zoekt. Zelf nooit gebruikt maar heb dr goede dingen over gehoord. Inclusief sector take over.

ladys
Posts: 163
Joined: Mon, 10. Mar 08, 15:44

Post by ladys » Fri, 20. Mar 09, 13:21

Ik heb inderdaad wat gevonden bij die linkjes. heb nu iets dat de marauder trug is en daar kan je dan fabrieken kopen die speciale wapens maken. Denk dat ej wel weet welke wapens ik bedoel. Dacht ook dat ik er een HQ kon kopen. 8) 8)

Gaat eens verder kijken wat er nog meer is.

MVG ladys

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”