Nieuwe X3R speler met vragen.

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Wed, 18. Nov 09, 18:59

Scripts moet je mij niet om vragen, gebruik die dingen nooit :roll:
Het handigst is misschien om gericht te zoeken naar iets dat je mist in je spel. Goede kans dat het er wel ergens is.


Voor wat betreft die Universe Trader, bij mijn weten gaat die pas z'n jumpdrive gebruiken vanaf level 10 of ergens in die richting. Die energy cells heeft ie zeker alvast ingeslagen... hou het level in de gaten en kijk of ie vanaf 10 inderdaad wel springt.
Last edited by X-Warrior B AS on Thu, 19. Nov 09, 17:58, edited 1 time in total.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Thu, 19. Nov 09, 17:58

Och, even op SETA en gaan met die hap. En terwijl je reist maken je andere UTs lekker winst.

Starlight_Corporation
Posts: 1271
Joined: Thu, 17. Feb 05, 16:51
x4

Post by Starlight_Corporation » Mon, 30. Nov 09, 14:02

Ik gebruik meestal de lokale shipyards voor mn freighters. Hoeven ze ni al te ver vliegen. Meeste freighters liggen niet zover uiteen in efficientie. Hierdoor heb ik dus n grote mengeling van freighters vliegen, zowel factory als Sector/Local/Uni Traders.

Mijn favoriet is de Caiman van Zyarths Dominion Shipyard 99.9 speed en 7K cargo (minder dan die leuke van Family Njy maar wel sneller, en je hebt zelden meer nodig, zelfs met UT's)
In sommige sectors is speed wel van belang, er zijn wel wat kolossaal grote sectors bijgekomen.

Maar uitendelijk, X3 is vrij om te spelen :P kies en doe wat je t liefst wilt!

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”