Jump Drive

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Stevie13
Posts: 18
Joined: Thu, 12. Feb 04, 20:37
x2

Jump Drive

Post by Stevie13 » Sat, 28. Feb 04, 16:15

Waarschijnlijk zal het ergens staan of is het hier al behandeld, echter kan ik geen van beide vinden. Dus wellicht dat iemand mij even snel kan uitleggen hoe die spring moter werkt, want ik kom er ff niet zo snel uit.

Gr,

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Sat, 28. Feb 04, 18:30

shift+j

en selecteer waar je naartoe wilt.

Zorg voor voldoende energy cells in je cargo bay.

Stevie13
Posts: 18
Joined: Thu, 12. Feb 04, 20:37
x2

Post by Stevie13 » Sun, 29. Feb 04, 09:45

Thanx :)

DemonBoy
Posts: 11
Joined: Sun, 8. Feb 04, 17:59
x2

Post by DemonBoy » Sun, 29. Feb 04, 10:59

Ik ben nog maar met de demo aan't spelen dus... Maar wa doet dat dan??? Zoals ge door zo een gate vliegt of wa?

Stevie13
Posts: 18
Joined: Thu, 12. Feb 04, 20:37
x2

Post by Stevie13 » Sun, 29. Feb 04, 15:21

Je kan dan van sector naar sector jumpen als ik het goed heb begrepen, ik ga het dus nu ook ff proberen :-)

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 1. Mar 04, 19:25

Met de jumpdrive spring je van elke willekeurige plaats naar een door jou gekozen jumpgate. Dat kan zo ver weg zijn als je wilt, mits je voldoende energy cells hebt. Kosten zijn voor kleine schepen 5 energy cells per sector afstand (+5 voor huidige sector - heeft te maken met misbruik in XTension, waar je gratis en voor niks binnen een sector naar elke gate kon jumpen die je wilde). Grotere schepen schijnen duurder te zijn, maar eerlijk gezegd let ik nooit echt op de kosten, als ik maar genoeg heb :p

Aekhiv
Posts: 156
Joined: Mon, 29. Dec 03, 15:38
x3

Post by Aekhiv » Tue, 2. Mar 04, 18:52

X-Warrior B AS wrote:Met de jumpdrive spring je van elke willekeurige plaats naar een door jou gekozen jumpgate. Dat kan zo ver weg zijn als je wilt, mits je voldoende energy cells hebt. Kosten zijn voor kleine schepen 5 energy cells per sector afstand (+5 voor huidige sector - heeft te maken met misbruik in XTension, waar je gratis en voor niks binnen een sector naar elke gate kon jumpen die je wilde). Grotere schepen schijnen duurder te zijn, maar eerlijk gezegd let ik nooit echt op de kosten, als ik maar genoeg heb :p
Over genoeg hebben gesproken...

Wat als je naar een Unknown Sector springt, en dan tot de ontdekking komt dat je niet meer genoeg hebt voor de terugreis? :)

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”