De Onbekende Sectoren (Moet ik het nog zeggen? Spoilers!)

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Aekhiv
Posts: 156
Joined: Mon, 29. Dec 03, 15:38
x3

De Onbekende Sectoren (Moet ik het nog zeggen? Spoilers!)

Post by Aekhiv » Thu, 18. Mar 04, 23:00

Oké, ik heb dus alle onbekende sectoren gevonden, maar volgens mij zijn ze allemaal behoorlijk onbruikbaar als basis =(
Als basis wil ik er een vloot hebben + werkende stations. Unknown Sector is gewenst, aangezien dat makkelijk is in de menu's.


Ik zal ze één voor één aflopen, commentaar is gewenst :)

De Xenon 534-buurman:

Eigenlijk is dit een prima sector. Voordat ik hem leegminede had ie een paar goede asteroïden. Geen vervelende dingen in de buurt. Alleen jammer dat die sector dus effectief onbruikbaar is, vanwege onze Xenon vrienden die er tussenwonen.

Rhy's Desire's-buurman.

Volgens de Argonopedia zit hier een "debris field", maar is dit gewoon niet een typische rompetende nebula? Maakt het uit eigenlijk?
Enfin, hier lijkt ook niets te halen qua asteroïdes. Wel een goede ligging.

Wastelands'-buurman 1

Lijkt me een goede sektor, zeker omdat er wat sappige mijnplaatsen zijn. Onder andere een 102 ore rots. Verschilt dit per spel eigenlijk? Ook het aantal rotsen en yield per sector?

Alleen wat ik me dus afvraag; is dat mijnenveldje te verwijderen? Met andere woorden, als ik er is met een TL lekker doorheen ga, zijn ze dan definitief weg?

De buursector ernaast is natuurlijk niet echt goed, een romp en schildeter...bovendien, niks te halen qua asteroïdes.


Commentaar is gewenst :)

Mad_Anton
Posts: 12
Joined: Fri, 19. Mar 04, 16:30

Post by Mad_Anton » Fri, 19. Mar 04, 17:02

je hebt er nog een paar gemist, om die snel tevinden ga gewoon naar
www.xscripting.com en download een sattelite script en je zou ze allemaal moeten vinden...
:wink:

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”