Schip op hol geslagen

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Emme
Posts: 6
Joined: Fri, 6. Feb 04, 08:07
x2

Schip op hol geslagen

Post by Emme » Fri, 9. Apr 04, 14:30

Groetjes, in een vlaag van nostalgie ben ik nog eens met de eerste versie van X-BTF bengonnen. Na een tijdje in het spel begint mijn schip oncontroleerbaar te beven. Dit duurt van een kleine minuut tot een dik kwartier. Dan krijg ik het terug onder controle. Iemand al enige ervaring mee gehad, en eventueel een oplossing?
Sysytem specs:
AMD 1700+
512 RAM
Winfast 280, 3D kaart met 256 RAM
Bedankt op voorhand

emme

User avatar
Frigonius
Posts: 424
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Re: Schip op hol geslagen

Post by Frigonius » Fri, 9. Apr 04, 16:15

Emme wrote:Groetjes, in een vlaag van nostalgie ben ik nog eens met de eerste versie van X-BTF bengonnen. Na een tijdje in het spel begint mijn schip oncontroleerbaar te beven. Dit duurt van een kleine minuut tot een dik kwartier. Dan krijg ik het terug onder controle. Iemand al enige ervaring mee gehad, en eventueel een oplossing?
Sysytem specs:
AMD 1700+
512 RAM
Winfast 280, 3D kaart met 256 RAM
Bedankt op voorhand

emme
Daar heb ik zeker al van gehoord, maar ik weet niet meer wat de oplossing was. Heb je al de laatste patch geïnstalleerd voor X-BTF? Anders, hier wat naar beneden scrollen. Laatste patch brengt je versie naar 1.96. Als dat niet helpt, zul je eens op het Engelse forum een topic moeten aanmaken met je probleem; het is zeker geen onbekende ...
"Don't mind the mess, mess the mind !"

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Re: Schip op hol geslagen

Post by _Darky_ » Sun, 11. Apr 04, 13:27

Emme wrote:Groetjes, in een vlaag van nostalgie ben ik nog eens met de eerste versie van X-BTF bengonnen. Na een tijdje in het spel begint mijn schip oncontroleerbaar te beven. Dit duurt van een kleine minuut tot een dik kwartier. Dan krijg ik het terug onder controle. Iemand al enige ervaring mee gehad, en eventueel een oplossing?
Sysytem specs:
AMD 1700+
512 RAM
Winfast 280, 3D kaart met 256 RAM
Bedankt op voorhand

emme
ik heb het zelf ook gehad kwam door me joy heb je een joy geinstalled ?

verder doet ie zonder problemen zelfs met win xp :)

in de laatste versie ook nog:) hier eenlink
http://www.egosoft.com/x2/forum/viewtopic.php?t=10933

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”