Story line veel te kort

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
meneer123
Posts: 104
Joined: Thu, 26. Feb 04, 13:03
x3tc

Story line veel te kort

Post by meneer123 » Fri, 30. Apr 04, 10:34

Gisteravond heb ik de omicron lyrae missie gepeeld, maar tot mijn stomme verbazing was dit gelijk de laatste missie. :o :evil:
Dacht ik dat het eindelijk ging beginnen met wat massalere gevechten, is het spel afgelopen!

Kijk, begrijp me niet verkeert, ik vind het echt een super spel en je bent er lang genoeg mee bezig om het uit te spelen, maar dat komt vooral door het geld verdienen om een M3 te kopen.
Ik vind dit echt een tegenvaller, egosoft had er naar mijn mening toch nog een paar missies bij moeten doen, vooral met wat massalere gevechten. Ik had hier ergens op het forum gelezen, dat er een wel expension-pack komt, maar toch had dit deel toch wat langer mogen zijn.

Wat vinden jullie?

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Fri, 30. Apr 04, 12:09

Yup, verraste mij ook een beetje toen ik ineens de aftiteling kreeg. Vergeet alleen niet dat Egosoft onder nogal wat druk stond om de boel uit te brengen toendertijd.

Maar hopen dat die expansion pack een goeie wordt ;)

haab
Posts: 60
Joined: Thu, 5. Feb 04, 13:21
x2

Post by haab » Fri, 30. Apr 04, 13:55

Die verhaal lijn slaat gewoon nergens op... Had het verhaal al af voordat ik schip nummer 4 kon kopen... dikste schip wat ik gebruikt heb was een barracuda.. vroeg me af wat voor zin al die andere dingen in het spel hebben.. als ze al niet nodig zijn om het spel te beeindigen.. Ik had minstens verwacht dat ik het halve unversum moet controleren voordat het spel ook maar aan aftiteling begint te denken.. maar ja.. bekende zeik met spelen. een zinnige verhaallijn is zeldzaam.

Helaas moeten we zelf dus wat doelen verzinnen om het spel leuk te houden...

p.s. en het verhaal beeindigen terwijl je pa op sterven ligt op een of ander ruimtestation... beetje vreemd. Maarja dat zal wel normaal zijn bij die duitsers. Op sterven liggen is gelijk aan dood dus vergeet die ouwe knacker maar.. beetje vreemd.

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Tue, 4. May 04, 19:59

Ik was op zich wel blij toen het af was, kon ik eindelijk ongestoort argon lui afschieten. De missies waren (vond ik) toch al meer irritant dan leuk.
Bij die missie bijvoorbeeld waar je op een bepaalde plek moest vliegen:
M'n Dragon was zo dood omdat ie te groot was, hetzelfde gold voor mijn Mamba. En m'n harrier was te zwak om de lui eromheen te mollen. Dus moest ik met m'n Dragon alles mollen om daarna met de harrier daarheen te vliegen. Om er dan tevens achter te komen dat het veel makkelijker zou kunnen gaan door een van die m1 af te knallen, maar dat kon natúúrlijk niet.

Hierna ben ik overnieuw begonnen en ben ik nog steeds niet naar TCHQ gegaan. VEEEEEL beter!

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”