Update 1.4 & DE vervanger van X2

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Locked
Nobody-NL
Posts: 73
Joined: Fri, 20. Feb 04, 20:44
x2

Update 1.4 & DE vervanger van X2

Post by Nobody-NL » Sun, 18. Jul 04, 05:14

:evil: :evil: ze beloven veel maar tot nu toe brouwen ze er weinig van

Ik klaag hier al een tijdje over de slechte muis besturing van X2 - en ze beloven dit al sinds de bete dat dit verbeterd zal worden - wel - tot nu toe is het zwaar knudde - want ook nu met de 1.4 update is er GEEN betere muisbesturing in verwerkt - en dat hadden ze toch beloofd - ze beloven veel maar bakken er NIKS van.

MAAR er is HOOP

De vervanger van X2 komt er aan - geheten Freelancer 2 - wat X2 mist zit erin - ze schijnen sinds maart 3004 eraan te werken - maar wanneer de releasedatum is weet ik helaas ook niet - hou hiervoor http://www.lancersreactor.com/t/ in de gaten

:lol:

kunnen ze van egosoftjes hun borst nog bij gaan nat maken

groet

Niemand (Nobody)

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Sun, 18. Jul 04, 23:43

Waarom het wat moeilijker is om met de muis te besturen is de meer realistische bewegingen.
X2 is geen shoot-em-up game zoals freelancer.
En X2 is en was nooit een vervanger voor Freelancer en andersom ook niet.
Er is ook niet beloofd dat de muisbesturing anders zou worden, er zou naar gekeken worden of die inderdaad slecht was.

Maar zoals ik al zei, ik denk dat je iets hebt verwacht van X2 wat het niet is. Een shoot-em-up game.

Nobody-NL
Posts: 73
Joined: Fri, 20. Feb 04, 20:44
x2

Post by Nobody-NL » Mon, 19. Jul 04, 01:15

Maar zoals ik al zei, ik denk dat je iets hebt verwacht van X2 wat het niet is. Een shoot-em-up game.


En DAT heb ik dus NERGENS geschreven, dit komt uit jouw eigen dikke duim der verzinsels - op de verpakking staat heel duidelijk MOUSE CONTROLLED - en NERGENS op de buitenkant iets van een lolknuppel die noodzakelijk zou zijn - zelfs in de handleiding staat MOUSE controlled en dat de lolknuppel een OPTIE is om te gebruiken.

Als knuppelsoft nou gewoon LOLKNUPPEL op de verpakking had gezet en ook in de handleiding dat de mouse een optie is dan had je mij niet gehoord want dan had ik deze simulator NOOIT gekocht.

Dat men dit een beetje aandikken noemt, wel voor mij RIEKT het namelijk naar OPLICHTING van de eerste orde.

Nobody

User avatar
S. Heron
Posts: 440
Joined: Mon, 19. Apr 04, 19:46
x3

Post by S. Heron » Mon, 19. Jul 04, 07:39

Volgens mij heb jij een ander spel dan ik. Ik speel X2 al sinds zover mijn geheugen teruggaat, met de muis (ik heb ook helemaal geen joystick). Ik heb nog nooit een probleem gehad met de besturing van mijn schepen.
Misschien moet je gewoon eens even ophouden met je tanden te knarsen, je ogen even dichtdoen, eens diep in- en uitademen en een beetje achterover leunen. Dan zal je daarna niet meer zo verkrampt met je muis schokken en zal het al veel beter gaan.

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Mon, 19. Jul 04, 09:09

@Nobody-NL

Als je suggesties hebt over hoe jij denkt dat het beter kan horen we het graag.
Maar graag wel op een normale toon en op een constructieve manier. Dus niet "Het is kut, het werkt niet". Vertel dan tenminste wat er niet goed is en hoe het verbetert kan worden.
Dit kan je allemaal doen op het DevForum (moet je wel level3 zijn btw, dat kan je worden door je profiel verder in te vullen).

Nobody-NL
Posts: 73
Joined: Fri, 20. Feb 04, 20:44
x2

Post by Nobody-NL » Mon, 19. Jul 04, 14:25

het is heel simpel qua muisbesturing,

STELLING normaliter

- je hebt een vast orientatiepunt in je scherm - namelijk HET MIDDEN

in de MIDDEN staat de truster in het midden en beweegt men zich alleen maar die kant op - dit is zogezegd de vastte bewegingsrichting

- hoe verder je van dit midden bevindt des te sneller maakt men de betreffende beweging - de muis bepaald zogezegd de positie van de truster.

Nu de praktijk in een 2D_vlak - een auto en een stuurwiel - je beweegt het stuur naar links en als men vooruit gaat dan neemt de auto een bocht - zolang het stuurwiel verwijderd is van de neutrale stanf RECHTDOOR zal de zuto zijn bocht blijven maken.

=======================================
STELLING X2 wijze van controle

- Er is GEEN vast orientatiepunt aanwezig zoals het MIDDEN van je scherm

Als men een beweging wil maken dan moet men de muis die bepaalde kant uitsturen, zodra men de muis stil houdt dan zal ook de beweging ophouden.

Nu de praktijk - naar X2 model qua besturing in een 2D_vlak - een auto en een stuurwiel - je wilt een bocht maken naar links toe en je beweegt het stuurwiel dan ook die kant op

- MAAR nu moet je blijven draaien aan dat wiel WANT als je stopt met draaien aan dat wielga je automatisch weer rechtdoor.
- HOE SNELLER je aan het wiel draaid des te sneller maak je de bocht
- HOE langzamer je draaid des te langzamer maak je de bocht.

-------------------------------------------------
ALLE auto's op de wereld zijn gemaakt STELLING 1 - en XP komt met een auto op de markt volgens een nieuwe visie van besturing zoals het hoort naar hun idee.

Gevolg laat zich wel raden - X2 is een VREEMDE EEND in de bijt - WANT terwijl er miljarden auto's (lees games) die gebaseerd zijn op het eerste besturingssysteem (wat overigins STANDAARD aanwezig is qua programmeringsroutinen binnen Windows zelf) gaat men een knullige muisbesturing maken -

Wat dat betraft krijgt egosoft de GOUDEN EIKEL kado van mij :lol:

-------------------------------------------

[EDIT]
Rasisme word NIET getollereerd!
[/EDIT]


Nobody

SolidSnake^
Posts: 21
Joined: Sun, 30. Nov 03, 20:21

Post by SolidSnake^ » Mon, 19. Jul 04, 15:16

Nobody-NL wrote:
Als men een beweging wil maken dan moet men de muis die bepaalde kant uitsturen, zodra men de muis stil houdt dan zal ook de beweging ophouden.

Nobody
emmm nou... volgens mij bestaat er geen spel dat niet ophoud met bewegen als je je muis niet meer beweegt en waarom loop jij nou de hele tijd te zeuren over dit spel ga dan lekker freelancer spelen ofzo je begint een klein beetje irritant te worden en daar rijk ik jou liever de gouden eikel aan en niet egosoft aangezien jij de enige van de zoveel duizend members bent die zeurt

D_Zorro
Posts: 2027
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Re: Update 1.4 & DE vervanger van X2

Post by D_Zorro » Mon, 19. Jul 04, 15:25

Nobody-NL wrote::evil: :evil: ze beloven veel maar tot nu toe brouwen ze er weinig van

Ik klaag hier al een tijdje over de slechte muis besturing van X2 - en ze beloven dit al sinds de bete dat dit verbeterd zal worden - wel - tot nu toe is het zwaar knudde - want ook nu met de 1.4 update is er GEEN betere muisbesturing in verwerkt - en dat hadden ze toch beloofd - ze beloven veel maar bakken er NIKS van.

MAAR er is HOOP

De vervanger van X2 komt er aan - geheten Freelancer 2 - wat X2 mist zit erin - ze schijnen sinds maart 3004 eraan te werken - maar wanneer de releasedatum is weet ik helaas ook niet - hou hiervoor http://www.lancersreactor.com/t/ in de gaten

:lol:

kunnen ze van egosoftjes hun borst nog bij gaan nat maken

groet

Niemand (Nobody)
Hoe kom je erbij dat er een freelancer 2 is ?? ik zie nergens iets over freelancer 2.



DZorro,
System spec: Pentium (R) D 2.66 Ghz, Ram : 2048 DDR, HD : 250 GIG 7200 RPM intern 8 MB cash
Videocard : Nvidia Geforce 8800 GTS 320mb : Realtek
Laptop : AMD athlon 64 3200 + 1024 DDR 80 gig HD Conexant AMC Audio, Ati mobility Radeon Express 200

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Mon, 19. Jul 04, 15:32

Deze topic is nu gesloten.
Blijkbaar is een normale discussie over besturing niet mogelijk met sommige personen.

Locked

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”