Discoverer opvoeren.

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Discoverer opvoeren.

Post by T@k3z0 » Wed, 20. Oct 04, 22:10

Wil iemand een beginner helpen om zijn discoverer een stukje sneller te maken.

Top is nu 147 en hij kan naar de 490.

Engine tuning is al 100 procent en ik heb ook een boostextension.

Ik wordt moedeloos van deze traagheid. geen zin om 4 uur te gaan vliegen opzoek naar een upgrade, vandaar deze topic.

bij voorbaat dank

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Wed, 20. Oct 04, 23:00

Klinkt als een beschadigd schip. Van schade gaat ie langzamer vliegen. Dus effe naar de shipyard/dockyard en repareren. Kost een paar centen, maar dan heb je wel wat :)

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Thu, 21. Oct 04, 08:33

Ah super, ik heb inderdaad nog maar 6% Hull.
Dank u.

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Fri, 22. Oct 04, 09:32

Mijn schip is inderdaad een stuk sneller, ik ben wel blut btw.

Iemand zin om mij te verklappen waar cloud base south east is?

User avatar
S. Heron
Posts: 440
Joined: Mon, 19. Apr 04, 19:46
x3

Post by S. Heron » Fri, 22. Oct 04, 14:03

No problemo.
Cloud base south east is twee sectors ten zuiden van, en één sector ten oosten van, Argon Prime.

Als je de weg naar een sector niet weet, en je hebt de opdracht er naar toe te vliegen, kan je altijd een schip of station 'commen', en de juiste richting vragen aan één van de opvarenden. Als ze de weg weten, antwoorden ze door te zeggen welke gate je door moet, en dan moet je het daar nog eens vragen.

Als je niet vies bent van een hele hoop info tegelijk (en de bijhorende spoilers), neem dan eens een kijkje op Argonopedia (volgende link wijst naar de kaart op Argonopedia: http://argonopedia.ppcis.org/sectors.php?cart=map)

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Fri, 22. Oct 04, 16:39

Ah top,

ik dacht dat het voorbij de eastgate van cloudbase south west was maar dan niet door de poort maar er langs.

Ik heb een passagier opgepikt die zn broer wil zien, beetje lullig als ik hem in space uit mijn freight bay gooi.

Dank je wel.

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Sun, 24. Oct 04, 23:41

Je zou het kunnen vragen aan andere schepen, die geven dan door welke gate je moet hebben.

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Mon, 25. Oct 04, 23:29

Leuk spel,
heb ik de prinses gered zegt de koningin dat ik de beloning heb geweigerd. :?

Nu ben ik 0% queens night. Wat zou dat betekenen.

En waarom is mk3 trading software 10 keer mijn totale portemonee waard? Hebben ze geen X2 kazaa?

Het zal vast op gaan schieten als ik rijker ben :)

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Tue, 26. Oct 04, 11:41

Die trader software levert bakken met geld op. Dus het is geen goed idee om hem voor 1000 credits aan te bieden. Slecht voor de balans in de game.
Het hele rangen systeem zit een beetje vreemd in elkaar. Als ik me niet vergis ga je van 100% naar 0% en als je onder de 0% komt je een nieuwe rang krijgt met 100% ervoor.

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Tue, 26. Oct 04, 13:21

Hoe kan ik in het begin van het spel redelijk geld verdienen dan?
Ik heb beide schepen een beetje opgeknapt waarna ik na een paar uur traden zon 50k op de bank heb. volgens mij kan ik dan pas over 80 uur mk3 software kopen.

Moet de software trouwens op het vrachtschip komen of moet ik de software aanschaffen op het schip waarvandaan het commando gevoerd wordt?

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Tue, 26. Oct 04, 18:06

T@k3z0 wrote:Hoe kan ik in het begin van het spel redelijk geld verdienen dan?
Ik heb beide schepen een beetje opgeknapt waarna ik na een paar uur traden zon 50k op de bank heb. volgens mij kan ik dan pas over 80 uur mk3 software kopen.

Moet de software trouwens op het vrachtschip komen of moet ik de software aanschaffen op het schip waarvandaan het commando gevoerd wordt?
Op het vrachtschip.

Om goed geld te verdienen zou je kunnen gaan zoeken naar wat leuke vervoersmissies voor figuren, zoals factory inspection tours, gambling stuff en deliver documents. Als je slaagt krijg je d'r nog een en een hele reeks kan aardig wat duiten opleveren. In zo'n opgevoerde discoverer moet je een heel eind kunnen komen ;)

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Tue, 26. Oct 04, 19:58

Ik zit nu in de ruwe siliconen handel,

Nu nog een Tietfarm alpha vinden om het te verkopen.

Ik zit nog wel aan een ander schip te denken, ik las op het engelse forum dat dolphins er goed zijn.

Leuk hoor.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”