Vechten met een destroyer.

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Vechten met een destroyer.

Post by T@k3z0 » Mon, 29. Nov 04, 08:20

Heeft iemand hier goeie ideën over.


Ik heb een ray gekocht en vol gegooid met ghepts + 3 gppc's, alleen maar ppc's nam te veel cargo space in beslag en bovendien was het onbetaalbaar. Vooralsnog gebruik ik mijn ray alleen voor xenon missies, en dan puur voor de k's. ik schiet eerst de k kapot, duik in mijn nova en ga dan op de kleintjes jagen en alle caps dock ik in de ray.

Maar een fighter vangen in een destroyer is onbegonnen werk, de front turret is niet eens handmatig te bedienen :?


Heeft iemand goeie tips voor het besturen van een ray?

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Mon, 29. Nov 04, 09:22

overlaten aan de computer? :D

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Mon, 29. Nov 04, 09:57

Krijg ik dan de credits voor de kill?

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Re: Vechten met een destroyer.

Post by X-Warrior B AS » Mon, 29. Nov 04, 17:43

T@k3z0 wrote:Heeft iemand hier goeie ideën over.


Ik heb een ray gekocht en vol gegooid met ghepts + 3 gppc's, alleen maar ppc's nam te veel cargo space in beslag en bovendien was het onbetaalbaar.
Te vroeg gekocht ;)
Vooralsnog gebruik ik mijn ray alleen voor xenon missies, en dan puur voor de k's. ik schiet eerst de k kapot, duik in mijn nova en ga dan op de kleintjes jagen en alle caps dock ik in de ray.

Maar een fighter vangen in een destroyer is onbegonnen werk, de front turret is niet eens handmatig te bedienen :?
Niet ? Op mijn Titan is het geen probleem. In theorie althans... mikken is bijzonder lastig in zo'n ding, zeker als je M2 nog beweegt ook.

Heeft iemand goeie tips voor het besturen van een ray?
Hetzelfde als elke M2: Hou de vijand schuin voor je (links of rechts-boven of onder in het scherm), zodat drie turrets erop lopen te knallen (zeer effectief tegen andere destroyers/carriers). Lastiger met HEPTS natuurlijk... in dat geval, zorg in elk geval dat je front turret binnen vuurbereik van de vijand blijft.
Krijg ik dan de credits voor de kill?
Zolang jij in het schip zit, krijg je volgens mij de centen en de eer voor de kill :)

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Mon, 29. Nov 04, 18:54

Najah, de ppc's waren wel te betalen maar heeel slecht te vinden en bovendien kon ik dan heel weinig ecells vervoeren.

De volgende (een Titan :) ) gooi ik vol met gppc en bppc, en dan laad ik deze lasers over op ospreys als secdef.

mogul
Posts: 216
Joined: Sun, 2. May 04, 20:48
x3

Post by mogul » Tue, 30. Nov 04, 21:07

scheepjes kapen bij een xenon missie?? :?:
bij die eene die ik heb gehad zijn er van de 77 er 0 gejumpt. :evil:
kweet niet of ik iets fout deet. :x
dus ze ergens laten docken was er dus ook niet bij. :cry:
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade

User avatar
Jaron
Posts: 88
Joined: Wed, 29. Sep 04, 14:12
x3tc

Post by Jaron » Wed, 1. Dec 04, 19:39

Najah, de ppc's waren wel te betalen maar heeel slecht te vinden

Heb ik een tip voor je. Is wel iets prijziger dan urenlang zoeken.

Zoek naar sectors met een equipment dock en een shipyard. Kijk of het
equipment dock de wapens die je zoekt voorradig heeft. Zoja: Koop bij de Shipyard een stuk of 10 (of minder) TS'jes in de S uitvoering. Koop voor deze TS bootjes de wapens die je nodig had en het equipment dock stopt in elk TS schip 1 of twee van de wapens die je besteld heb.
Op z'n max heb je dan in een klap 20 Gamma PPC's, 20 Beta PPC's en als je nog meer mazzel hebt een stuk of wat 125 MW Shields! :P
Oh ja, die TS boten verkoop je weer, dat maakt het iets prijziger.
Last edited by Jaron on Fri, 3. Dec 04, 17:06, edited 2 times in total.

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Wed, 1. Dec 04, 21:00

lol, bug exploit

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”