Equipment dock en of trading station beginnen.

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Equipment dock en of trading station beginnen.

Post by T@k3z0 » Mon, 29. Nov 04, 08:27

Heeft iemand ervaring met het opzetten van een Equipment dock en of trading station?


Is het mogelijk om zelf te bepalen waar je handel in wilt drijven of zit je vast aan de producten die andere ED's van het zelfde ras voeren?

Hoeveel schepen heb je nodig om de toevoer te regelen, of komen mensen(vissen, hagedissen etc..) zelf?

Ik zou zo'n ding vooral willen hebben voor de bevoorrading van mijzelf zodat ik geen dag nodig heb om een destroyer van bewapening te voorzien.

Bij voorbaat dank.

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Mon, 29. Nov 04, 09:25

Je mag het zelf weten. De prijzen en de producten. Je moet alleen zelf zorgen voor de toevoer, ze kopen wel automatisch bij je. Hoeveel schepen je nodig hebt voor de toevoer is niet te zeggen, dat hangt helemaal af hoeveel er gekocht word van je en hoever de productie fabrieken ervan af staan, het blijft proberen.

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Mon, 29. Nov 04, 09:57

Ik mag ook split producten voeren in een argon ED?

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 29. Nov 04, 17:36

Alles wat je wilt. Standaard werkt het systeem zo, dat je gewoon een product verplaatst naar de EQD en het wordt in de lijst geplaatst.

Er is ook een script die je kunt downloaden, de Ware Manager. Daarmee kun je ook zonder dat je eerst het product hebt dit toevoegen aan de lijst. Bovendien stelt dit script je in staat om ook producten van de lijst te verwijderen.

mogul
Posts: 216
Joined: Sun, 2. May 04, 20:48
x3

Post by mogul » Tue, 30. Nov 04, 20:59

dit script zorgt erzeker ook voor dat je engine tuning en cargo bay extension kun toevoegen want standaard lukt dit niet. :cry:
leek mij wel om mijn khaak scheepje een wat grotere cargo bay te geven en een iets hogere snelheid. :twisted:
het grote voordeel van een equipmentdock t.o.g. trading station is dat je hier ook de grotere m6 kunt docken :wink:
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Tue, 30. Nov 04, 21:06

Is het dan ook mogelijk opm E-cells te verkopen? in een ED

mogul
Posts: 216
Joined: Sun, 2. May 04, 20:48
x3

Post by mogul » Tue, 30. Nov 04, 21:12

ja dat is geen probleem. :wink:
je kunt daar alle waren verhandelen. :roll:
alleen je moet ze de eerste keer zelf aanvoeren dan komen ze in de lijst.
alleen upgraden van engins en cargo bay`s ed dus nou net niet :cry:
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade

T@k3z0
Posts: 118
Joined: Sat, 2. Oct 04, 22:00
x2

Post by T@k3z0 » Wed, 1. Dec 04, 08:23

Relaxed.

ik denk dat ik er een in de orebelt neerzet, lijkt me gezellig, maak ik daar gewoon mijn hoofdkwartier.


Gek genoek ben ik de meeste schepen tot nu toe kwijt geraakt in telady gain, en niet op de linke plekken zoals PE en Ore Belt

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”