X3 Moet ik nu huilen of niet???

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Breed
Posts: 52
Joined: Tue, 1. Feb 05, 20:10
x3

X3 Moet ik nu huilen of niet???

Post by Breed » Fri, 18. Mar 05, 06:32

Heb een prachtige savegame voor the return en dan oeps hebben per ongeluk in de prullenbak gedaan.
Er is maar een ding dat dit goed kan maken.
X3 moet een M0 hebben zodat ik pas echt niet te stoppen ben.
Moeten we maar weer wachten wat er aan komt.
Hopelijk gaan ze al de vloten vernieuwen, zodat alle schepen geen onderdelen van mekaar hebben dat ziet erzo goedkoop uit.
Het wachten is weer begonnen! :headbang:

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Re: X3 Moet ik nu huilen of niet???

Post by Merroc » Fri, 18. Mar 05, 11:06

Breed wrote:Het wachten is weer begonnen! :headbang:
Voor zover ik weet was je nog steeds aan het wachten ;).

Maarja, ik was ook een leuke save aan het opbouwen... die huisregels gaan dus nu ook het raam uit. Het eerste wat ik nu ga doen is een mamba kopen met alles erop en eraan en VECHTEN! :twisted:

(huisregel was niet vechten ;))

-Joshua-
Posts: 127
Joined: Tue, 12. Apr 05, 16:53
x2

Post by -Joshua- » Thu, 28. Apr 05, 07:47

GRRR!!! we begginnen weer van voor af aan! nou ja.. ik ga nog veel lol beleven met mijn... fleet...

m1: Teladi Condor
2xm2: Argon Titan
10xM3: Argon Nova
15xm4: Teladi Buzzard
25xM5: Split Jaguar
4xM6: Split Dragon
The best way to survive a battle is not getting into it.

Rattlesnake
Posts: 101
Joined: Thu, 4. Dec 03, 22:04
x2

Post by Rattlesnake » Wed, 4. May 05, 19:12

Ehh, een paar stomme vragen, maare:

-Geen multuplayer game dat X³?
-Eventueel LAN?
-Extra vuurkracht, maar dan ook een noodzaak voor die extra vuurkracht? (Ik bedoel hier nieuwe schepen in de fighter en capital classes)
-Betere interface, voor als ik 20 of 30 schepen tegelijk koop? Dan kan ik ze misschien allemaal met 1 blueprint kopen en betaal de onderdelen.
-Stations met guns?
-Iets op of met planeten? Zodat ik ook daar omheen kan of mee kan handelen of stom weg boven op knallen.

Ik heb we wat gelezen over het spel en heb zelf X², maar dit zijn voor mij de grootste tegenvallers van dit spel. Als ik een vloot heb versla ik het hele universum, toch zie ik graag een aantal nieuwe klassen schepen. Een station dat zichzelf goed verdedigd zodat het een echte uitdaging word om deze te vernietigen. Misschien een ander idee om de Shipyards ook een supply line te geven? Een planeet waarmee ik kan handelen, die misschien een eigen wet heeft en daarmee jouw station niet toestaat daar gebouwd te worden.

Het ergste is nog als je een grote vloot equiped. Dan heb je na afloop een muisarm en is het spel niet leuk meer. Ooit eens geprobeert om 20 destroyers of corvettes te equipen als je alle onderdelen in huis hebt?

Als het goed is komen er nu stations bij, zelfs na vernietiging, dit zal een geweldig pluspunt worden. Er zouden nieuwe eenheden komen, ik ga er stiekem vanuit dat het nieuwe schepen zijn en niet een gigantische hoeveelheid stations, maar het belooft wel goeds.

Nou ja, in iedergeval, als er iemand is die op 1 of meerdere vragen een antwoord ben ik jullie zeer dankbaar.

Rattle Snake

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Wed, 4. May 05, 20:15

Rattlesnake wrote:-Geen multuplayer game dat X³?
-Eventueel LAN?
-Extra vuurkracht, maar dan ook een noodzaak voor die extra vuurkracht? (Ik bedoel hier nieuwe schepen in de fighter en capital classes)
-Betere interface, voor als ik 20 of 30 schepen tegelijk koop? Dan kan ik ze misschien allemaal met 1 blueprint kopen en betaal de onderdelen.
-Stations met guns?
-Iets op of met planeten? Zodat ik ook daar omheen kan of mee kan handelen of stom weg boven op knallen.
-Das allang bekend: gaat niet gebeuren
-Ook bekend: ook niet
-Lijkt er wel op:
laatste nieuws wrote: Een nieuwe lading wapen systemen geven een vergrote keus en tactieken voor iedere situatie
-Wederom:
dat nieuws weer wrote:Een nieuwe grafische gebruikers interface
-Staat niets van in al het nieuws dat ik gelezen heb...
-Nou, op al die screenshots van ze, staan die planeten wel heel erg dichtbij ;)

CreHater
Posts: 647
Joined: Mon, 7. Jun 04, 08:07
x3

Post by CreHater » Thu, 5. May 05, 09:35

Nou, er is wel degelijk een nieuwe grafishce interface op komst. Deze zou eenvoudiger en sneller toegankelijke zijn dan de huidige.

Afwachten of het werkelijk zo zal zijn... Moet je toch weer wennen.

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Thu, 5. May 05, 13:42

lan en andre shit komt met online :P

dus lang leve wachten :P

BigStone
Posts: 308
Joined: Sat, 7. Feb 04, 00:52
x2

Post by BigStone » Thu, 5. May 05, 16:02

__darky__ wrote:lan en andre **** komt met online :P
Wie :?

Cheers

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Thu, 5. May 05, 16:33

BigStone wrote:
__darky__ wrote:lan en andre **** komt met online :P
Wie :?

Cheers
:lol: had het zelf niet eens gezien toen ik het las... (zat wel te denken wat darky nu precies met **** bedoeld....)

-Joshua-
Posts: 127
Joined: Tue, 12. Apr 05, 16:53
x2

Post by -Joshua- » Sat, 7. May 05, 16:17

X2 had ook al een M0.. of ik moet me sterk vergissen dat the khaak mothership die je moet vernietigen geen M0 is1
The best way to survive a battle is not getting into it.

Goldbärli
Posts: 87
Joined: Wed, 9. Feb 05, 19:34
x2

Post by Goldbärli » Tue, 10. May 05, 17:34

hoest hier en wat the hell is een MO ( zit voornamelijk op het duitse forum woon ja ook in duitsland)

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Tue, 10. May 05, 18:19

M0 = supercarrier

Heel groot :)

Goldbärli
Posts: 87
Joined: Wed, 9. Feb 05, 19:34
x2

Post by Goldbärli » Tue, 10. May 05, 18:21

okay

het nederlandse forum is nogal leeg he!!

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Tue, 10. May 05, 18:53

Freak on a leash (korn) wrote:okay

het nederlandse forum is nogal leeg he!!
Vind je het gek als iedereen naar het Engelse (of in jou geval naar het Duitse) forum gaat... :|

Goldbärli
Posts: 87
Joined: Wed, 9. Feb 05, 19:34
x2

Post by Goldbärli » Tue, 10. May 05, 19:13

Ja maar nederland is nogal klein landje. Je zou hier ees zon mega topic moete starte. ff denke of ik nog iets leuks kan bedenken :gruebel:

maybe.....

mogul
Posts: 216
Joined: Sun, 2. May 04, 20:48
x3

Post by mogul » Wed, 11. May 05, 10:19

zou misschien ook heel veel schelen als het spel gewoon in de meeste (bekende) winkels zou liggen en niet alleen bij die die video kaarten zou zitten het spel zou dan bij een breder plubliek bekent zijn en daarmee ook veel meer input geven. :wink:
ik heb voor de mijne best wel wat moeite moeten doen.
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Wed, 11. May 05, 12:02

mogul wrote:zou misschien ook heel veel schelen als het spel gewoon in de meeste (bekende) winkels zou liggen en niet alleen bij die die video kaarten zou zitten het spel zou dan bij een breder plubliek bekent zijn en daarmee ook veel meer input geven. :wink:
ik heb voor de mijne best wel wat moeite moeten doen.
Inderdaad, het was niet eens verkrijgbaar bij men (toen) plaatselijke games boer (we hadden er maar een, de Free record shop. de intertoys is een slechte winkel daar voor ;)). Ik moest helemaal naar Nijmegen (met de trein een 30 min of zo) om em bij de Dynabyte te gaan halen... Nu heb ik een plaatselijke Dynabyte, dus heb ik geen zorgen meer ;)
(Toch wel handig af en toe, zo'n grote stad...)

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Sat, 24. Sep 05, 17:44

Even een oud threadje omdat een nieuw topic ook weer zo stom is (zie engelse forum :D)

Maar X³: Reunion is nu al een tijdje in de beta fase, en er zijn al tig screenshots uitgegeven. Is er iets met jullie verwachtingen veranderd?
Kijken jullie er ondertussen al erg naar uit? Vertel het :).

LionOfHeart
Posts: 462
Joined: Sat, 23. Jul 05, 19:10
x3tc

Post by LionOfHeart » Sat, 24. Sep 05, 19:33

heet ziet er zekker vet cool uit de screenshots dan :D

en trouwens waar is het te koop, hopelijk gewoon bij media markt of zo iets

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Sat, 24. Sep 05, 22:41

De enige winkel waarvan ik wist dat die X² had was de dynabyte, ik vermoed dat deze X³ ook wel zal aanbieden, verder weet ik het echt niet...

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”