orebeld astroids

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

mogul
Posts: 216
Joined: Sun, 2. May 04, 20:48
x3

Post by mogul » Thu, 29. Sep 05, 21:54

de enige oplosing die ik je nu nog kan geven is:
onderin de lijst met stations en schepen staan ook de asteriods
deze moet je dan 1 voor 1 seleteren en scannen alles wat een beetje in de buurt is neem je mee zat ie er nie bij vlieg een stukje verder en ga je door met scannen op den duur moet je `m vinden.
nadeel je moet ze niet al een keer voor die missie gescand hebben want dan word het een rot klus om bij te houden welke je heb gehad.
want dan staat er overal de hields achter.
succes. 8)
Trading rank shipping Magnate
fighting rank combat ace 1st grade

CreHater
Posts: 647
Joined: Mon, 7. Jun 04, 08:07
x3

Post by CreHater » Fri, 30. Sep 05, 08:32

Hoe ik het gedaan heb is:
* Met een heel snel ship. Liefst de Pegasus. Geen vijand kan je raken. E het durt het kortst.
* dan een asteroïde selecteren die zo ver mogelijk af ligt van jou.
* op de automatische piloot ernaar toe.
* Naar het sektor overzicht.
* Door de nog niet geidentificeerde asteroïden bladeren en op 'I'(dentificeer) drukken bij de asteroïden in de buurt.

Als je dit een paar keer gedaan hebt, hab je de meeste asteroïden in geen-tijd geidentificeerd.
De laatste een voor een....

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Fri, 30. Sep 05, 14:27

Mag ik je nog een keer vragen om in hetzelfde topic door te blijven gaan. Dit is wel zo fijn. :)

Willy1986
Posts: 4
Joined: Sat, 10. Sep 05, 17:36
x2

Post by Willy1986 » Thu, 6. Oct 05, 08:45

ok mensen bedankt voor alle moeite

-Joshua-
Posts: 127
Joined: Tue, 12. Apr 05, 16:53
x2

Re: orebeld astroids

Post by -Joshua- » Sat, 15. Oct 05, 17:02

Merroc wrote:juist.... denk ik ook es dat er lekker veel posts in het nederlandse forum zijn, zijn de duitsers weer bezig geweest met spammen... *grr*
Willy1986 wrote:hoe werkt die mineral scanner en waar ligt die geheime bazis want die zoeken werkt me stilaan op de zenuwen :evil:
Mineral scanner: target een asteroïde, vlieg er naar toe (minder dan 20km) en druk op 'i' (voor de informatie) dan is ie gescant, en zie je de yield & soort.

De geheime basis: die is verschillend, maar ligt wel altijd ten noorden van de north gate. Men zegt dat als je meer en meer khaak tegenkomt dat je er dan dichterbij bent.
en dat hoeft niet eens juist te zijn, sla inieder geval heel veel energy cells in voor het geval dat je het echt teveel wordt... (of een peggy)

p.s. thanks to all the germans who have allowed this topic to become that large!!!
The best way to survive a battle is not getting into it.

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Re: orebeld astroids

Post by Merroc » Sat, 15. Oct 05, 17:12

Toa Joshua wrote:p.s. thanks to all the germans who have allowed this topic to become that large!!!
Nee. er is maar een woord voor dat: spam ;).

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”