X3: TC jak transportowac ludzi?

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

Post Reply
Amiga4ever
Posts: 3
Joined: Wed, 21. Dec 11, 14:30

X3: TC jak transportowac ludzi?

Post by Amiga4ever » Mon, 26. Dec 11, 14:24

Witam,
Mam, jakby się wydawało banalny problem - otóż nie wiem jak przewozić ludzi. Wziąłem misje zeby przewiezc osobe, w oknie misji napisane -" zabierz osobę". Jest ona cały czas na stacji, a ja nie wiem jak tego dokonać.
Innym razem widziałem misje, gdzuie na transport czeka 9 osób. Dodam że mam statek 90 pojemnosci ładowni.
Prosze o pomoc

bufi
Posts: 1344
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Re: X3: TC jak transportowac ludzi?

Post by bufi » Mon, 26. Dec 11, 14:36

Musisz mieć statek klasy TP. W niektórych wypadkach wystarczy jakis M3
z Systemem Podtrzymywania Życia.

P.

Amiga4ever
Posts: 3
Joined: Wed, 21. Dec 11, 14:30

Post by Amiga4ever » Mon, 26. Dec 11, 14:58

Dzieki za odp. Ilosc ludzi jaka mozemy zabrac tez zalezy od wielkosci statku?

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Mon, 26. Dec 11, 15:40

Amiga4ever wrote:Dzieki za odp. Ilosc ludzi jaka mozemy zabrac tez zalezy od wielkosci statku?
Tak.

O ile dobrze pamiętam to przykładowo na TL/TM/TP/M6/M7/M7M może wejść 10 Marines. W przypadku TP nie dotyczy pasażerów, których przewozimy w misji zlecenia. Taka pojemność zależy już od wielkości "ładowni" danej klasy TP.
Jeżeli chodzi o M1/M2 to można pomieścić 20 członków Marines na swoim pokładzie.
Pozdrawiam.

User avatar
Sorkvild
Posts: 3432
Joined: Thu, 8. Jun 06, 14:07
x3tc

Post by Sorkvild » Mon, 26. Dec 11, 15:40

Jeden ludz to jest zdaje 5 lub 6 jednostek w ladowni zanim wezmiesz misje mozesz szybko policzyc ilu wejdzi ena twoj poklad
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Mon, 26. Dec 11, 15:43

Sorkvild wrote:Jeden ludz to jest zdaje 5 lub 6 jednostek w ladowni zanim wezmiesz misje mozesz szybko policzyc ilu wejdzi ena twoj poklad
Ale zazwyczaj nie wiadomo ilu pasażerów mamy przewieść. Takiej informacji, przynajmniej ja nie kojarzę. No chyba, że się mylę.

A tak w ogóle, to miałem ostatnio dziwną misję. Nie miałem miejsca docelowego tylko info żę trzeba dostarczyć na borońską stację. Mogłem lecieć do jakiegokolwiek sektora. Tak się zastanawiałem, czy to czasem nie mija ze skryptu Personnel Transpor. Swoją drogą Luckie napisał ciekawy skrypt, dzieki któremu możemy mieć statki transportów, które wożą pasażerów :D

Skryp nazywa się Passenger transport and travel service (PBR) i jest dostępny na stronie Luckie. jeżeli dogramy związki zawodowe, które są potrzebne możemy nie tylko zatrudniać pilotów Frachtowców, myśliwców, naukowców i techników na pokłady statków ale też i stewardesy i stuartów

User avatar
LeWaR
Posts: 1472
Joined: Sat, 8. May 04, 16:33
x3tc

Post by LeWaR » Tue, 27. Dec 11, 13:12

Jedna osoba - 6 jednostek : ilość osób zależna od wolnego miejsca w ładowni

Jeśli osoba nie chciała Ci wejść sama na statek (dostajesz komunikat) to są dwa rozwiązania:

a) siedzisz w statku, który nie ma Systemu Podtrzymywania Życia;
b) nie siedzisz w statku klasy TP - a taki jest akurat potrzebny;

Wydaje się to logiczne, bo tlen jakoś potrzebny do oddychania :), a niektórzy wymagają luksusów, jakich może dostarczyć tylko transportowiec pasażerski.
Skrypty i spolszczenia do skryptów dla X3 Reunion, TC, Albion Prelude >> http://www.mamuthq.net.pl
C2Q 6600@2,4GHz | 8GB@1066MHz Ram | GForce GTX 460 1GB | Win7 64bit
XTC+XRM | Albion Prelude

bufi
Posts: 1344
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Tue, 27. Dec 11, 13:33

LizardCor wrote:[...] jeżeli dogramy związki zawodowe, które są potrzebne możemy nie tylko zatrudniać pilotów Frachtowców, myśliwców, naukowców i techników na pokłady statków ale też i stewardesy i stuartów
Pamietam jakiś skrypt Cycrowa do X3:R. Można tam było zatrudniać załogę,
lekarzy, nawigatorów, robotników, techników i nawet kucharzy. Mało tego,
jak kucharz miał słaby skill, obiady przesolone były, załoga niezadowolona, morale spadało itp.

Mam nadzieje, że takie zarządzanie załogą będzie rozbudowane w Rebirthcie :)

P.

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Tue, 27. Dec 11, 14:57

bufi wrote: Pamietam jakiś skrypt Cycrowa do X3:R. Można tam było zatrudniać załogę,
lekarzy, nawigatorów, robotników, techników i nawet kucharzy. Mało tego,
jak kucharz miał słaby skill, obiady przesolone były, załoga niezadowolona, morale spadało itp.

P.
O ile dobrze pamiętam, to mówisz o skrypcie dostępnym dla Reuniona.

User avatar
LizardCor
Posts: 256
Joined: Sat, 19. Mar 11, 02:57
x3tc

Post by LizardCor » Fri, 30. Dec 11, 13:44

Zauważyłem, że Luckie postarał się też o takie zawody dla naszej załogi, jak Kucharz i Kleryk. Ciekawe co on takiego robi :D

bufi
Posts: 1344
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Fri, 30. Dec 11, 14:34

Zwiększa upadłe morale załogi po zupie kucharza?

P.

Post Reply

Return to “Polskie / Polish X-Forum”