Witam zarówno nowych jak i starych stażem forumowiczów Cool
Przeglądając maila znalazłem info o wypuszczeniu rozszerzenia, które przynajmniej z opisu wiele naprawia i wraca do korzeni.
Teraz powstaje pytanie: Czy gra stała się wreszcie grywalna dla kogoś kto doskonale bawił się z X2 i X3, a X:Rebirth na samych już filmikach odstraszyło?
[X Rebirth 2.0 - Secret Service Missions] Czy juz warto?
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
Re: [X Rebirth 2.0 - Secret Service Missions] Czy juz warto?
Jesli komus nie przypadl do gustu nowy wyglad X, juz na poziomie filmikow. To raczej nawet łatka 5.0 z Super Secret Service Mission nie pomoze.
ps. Ja sie bawie bardzo dobrze nowym X'em. Kwestia gustu.
P.
ps. Ja sie bawie bardzo dobrze nowym X'em. Kwestia gustu.
P.
Mapa byla od poczatku, co prawda 'nieczytelna', ale... Z ta mapa jest dziwnie. Trzeba sie przyzwyczaić do niej, albo nauczyc sie na pamiec wszystkich systemow.Urban wrote:Może powinienem sprecyzować co rozumiem, przez z poziomu filmików :
- brak mapy układu - nie ma się bladego pojecią dokąd się leci.
btw. ja w grze rzadko korzystam z mapy, chyba ze chce widziec 'live' co sie dzieje w 'zonie'. Mam w przegladarce to: http://roguey.co.uk/xrebirth/universe/ i w razie potrzeby przelaczam sie i kminię co robic i gdzie leciec
O, akurat Radar dostaliśmy w łatce 2.0 i to jest najlepiej zrobiony i najbardziej funkcjonalny gravidar jaki mielismy w iksach, albo nawet we wszystkich grach tego typu. Poważnie.- brak graviradaru
Poza tym doszly 3 nowe rodzaje kokpitow. Kazdy ma inny wyglad a radar jest widoczny pod innym kątem, albo ma wiekszy rozmiar.
Kokpity to taka namiastka "inne grywalne statki'. Oczywiscie daleko do tego, bo to caly czas ten sam Skunk, ale jednak robi roznicę...
Ale na "inne statki", podejrzewam tez przyjdzie kiedys pora.
Jeszcze nie.Czyli tak skracając pytanie: czy teraz w spatchowanego X:Rebirth gra się podobnie co w X3?
P.