[X3 TC] Uzbrojenie

Forum do dyskusji o x-grach i problemach technicznych

Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum

Post Reply
doom7
Posts: 4
Joined: Tue, 19. Aug 14, 19:31

[X3 TC] Uzbrojenie

Post by doom7 » Tue, 19. Aug 14, 20:04

Witam.

Jestem nowy w swiecie X3, gram w TC bez modów i skryptów w scenariusz Patriota argoniański, wersja 3.2

Mój problem dotyczy tego ze od jakiegoś czasu nie moge kupować uzbrojenia. W fabrykach przedmioty do handlu, jak np steki, ogniwa, rude itp moge bez problemu, ale jezeli chce kupic uzbrojenie do moich statków to ZAWSZE i GDZIEKOLWIEK sie nie udam do jakiegos sektora to ZAWSZE nie ma w magazynie nawet jednej pieprzonej rakiety czy osłony...

Jedyne co moge kupic z uzbrojenia to rakiety moskit, dzialo akceleratowe, ulepszenie i dodatki do statkow i... tyle. Inne działa, osłony i rakiety są niedostępne, bo ich ilośc w sklepie wynosi 0.

moje statki którymi obecnie dysponuje to Elite, Rapier, Xenoński L, 2 trasportowe do handlu. Wszystkie są ulepszone ma maxa i poinstalowane systemy kupieckie itd, ale tylko do elite i xeońskiego L mogłem dac dziala akceleratowe (i tylko tyle). Wiem ze do kazdego staku pasuje inny typ uzbrojenia wiec zwracam uwage na to ale jak juz pisalem... magazyny sklepowe są puste jezeli chodzi o to uzbrojenie... to samo tyczy się osłon, rakiet.

o co tu chodzi? czy to jakiś błąd? jeszcze raz zaznacze ze nie instalowałem modów ani skryptów i nie grzebałem w plikach.

User avatar
Yacek
Posts: 3157
Joined: Wed, 18. Jul 07, 11:44
x3tc

Post by Yacek » Tue, 19. Aug 14, 21:17

Co twoje pytanie ma wspólnego z FAQ?
X3:AP 3.1+XRM 1.30d+MSP 1.7+LoCo 2.01+IR 2.0
Zapraszamy wszystkich chętnych na forum XUDB, gdzie znajdziesz FAQ, opisy skryptów, modów i fabuł, oraz Mamut HQ.
[ external image ]

bufi
Posts: 1340
Joined: Wed, 3. Dec 03, 23:49
x4

Post by bufi » Tue, 19. Aug 14, 21:57