Elite: Dangerous. Nowe Elite.
Moderators: Alan Phipps, Moderatorzy polskiego forum
Ok, to jak dla mnie lepiej będzie poczekać z pół roku po wydaniu, jak już dodatkowe statki będą w kpl. z podstawką za cenę pierwotnej podstawki, a wszystkie błędy wieku dziecięcego naprawione. Bo jakoś nie wierzę, że chodzi tylko o kopa w dupę, nie wierzę, że można tak dzisiaj robić naprawdę dobre gry .
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
na stronie http://elite.frontier.co.uk/ jest troche klipow wraz z komentarzem
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!
We want the Boron back!
Na tym filmiku widać, że model lotu jest ten sam co w iksach albo starwarsach. Z naszą fizyką (i tą z Elite II Frontier) nie ma nic wspólnego. Czyli klon
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
http://www.youtube.com/watch?v=V4-gyDLRMXg
Ukazal sie nowy trailer zawierajacy in-game'owe ujecia z kokpitu. Wyglada swietnie, swietny nieco mroczny kosmos bez cukierkowatosci, lasery i efekty. Juz sie jaram ta gra bardziej niz Rebirthem
Ukazal sie nowy trailer zawierajacy in-game'owe ujecia z kokpitu. Wyglada swietnie, swietny nieco mroczny kosmos bez cukierkowatosci, lasery i efekty. Juz sie jaram ta gra bardziej niz Rebirthem
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!
We want the Boron back!
Wygląda bardzo efektownie, przypomina nową trylogię Gwiezdnych Wojen . Szybkie imperialne myśliwce przypominają droidy bojowe. Ogólnie gra bardzo pasuje do gwiezdno-wojennej przygody, jest piękna, statki szybkie i zwinne (to chyba najfajniejszy element jak dotąd, po powolnych iksach, choć szkoda że nie trzymają się fizyki Frontiera), grafika super, ciekawe animacje. Zobaczymy jak się to dalej potoczy .
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Nastepny przystanek - ELite! Czas zapomniec o "GTA w kosmosie" jakim mial byc Rebirth i zaczac na dobre sledzic nowinki z nowego Elite.
http://elite.frontier.co.uk/
Nowy film, o miejscu pracy pilota czyli kokpit.
http://www.youtube.com/watch?v=s6WmsnwNq98
http://elite.frontier.co.uk/
Nowy film, o miejscu pracy pilota czyli kokpit.
http://www.youtube.com/watch?v=s6WmsnwNq98
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!
We want the Boron back!
Dzięki za cynka, napaliłem się na Hearthfire za 2,49 eur, ale to chyba wersja bez polskiej lokalizacji? Do budowy domu przydałoby się pełne utekstowienie...
Edit: ryzyk-fizyk - kupiłem na Steamie HearthFire+Dawnguard za 12,48 Eur (54,69 zł) i właśnie się ściaga, zobaczę co z tego będzie .
Edit: ryzyk-fizyk - kupiłem na Steamie HearthFire+Dawnguard za 12,48 Eur (54,69 zł) i właśnie się ściaga, zobaczę co z tego będzie .
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
http://www.youtube.com/watch?v=a-ykj3-q40A
wersja alfa juz wktortce, wielu z wspierajacych gre na kicku otrzyma dostep.
wersja alfa juz wktortce, wielu z wspierajacych gre na kicku otrzyma dostep.
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!
We want the Boron back!
http://www.youtube.com/watch?v=1KAJuR5giGo#t=26
Wedle opisu, gameplay bez asystenta lotu, gracz zmaga sie sam z newtonowskim modelem fizyki w grze.
Przyznam, ze jestem pod duzym wrazeniem. Niesamowite wrazenie zmagania sie z fizyka. To wszystko na dobrym joyu musi serwowac spore wrazenia, do tego te odglosy silnika i przyspieszenia
Wedle opisu, gameplay bez asystenta lotu, gracz zmaga sie sam z newtonowskim modelem fizyki w grze.
Przyznam, ze jestem pod duzym wrazeniem. Niesamowite wrazenie zmagania sie z fizyka. To wszystko na dobrym joyu musi serwowac spore wrazenia, do tego te odglosy silnika i przyspieszenia
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!
We want the Boron back!
Coś dziwny ten model lotu, a przynajmniej nie w takiej skali jak w Elite2 Frontier. Bardziej Egosoftowy albo starwarsowy, tylko z dźwiękami silników. Frontierowy model lotu w pasie asteroidów nie ma racji bytu.
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Sau, mi się wydaje, że to jak najbardziej odpowiada modelowi z Frontiera - porównaj, proszę: http://www.youtube.com/watch?v=rGNlrurPOggSauron11 wrote:Coś dziwny ten model lotu, a przynajmniej nie w takiej skali jak w Elite2 Frontier. Bardziej Egosoftowy albo starwarsowy, tylko z dźwiękami silników. Frontierowy model lotu w pasie asteroidów nie ma racji bytu.
A dźwięk silników faktycznie, jakiś taki starwarsowy
سمَـَّوُوُحخ ̷̴̐خ ̷̴̐خ ̷̴̐خ امارتيخ ̷̴̐خ
Pewnie, że na dzień dzisiejszy taki napęd prezentuje się lepiej, o ile będzie można go potem wyłączyć w grze (takie stałe buzz buzz może wykończyć ).
Ale... ten model z Elite2, statek gracza leci sobie w linii prostej z niebotyczną prędkością 10317 km/sek, a wokół niego jacyś piraci wykonują figury jakby ich te same co nas newtonowskie zasady nie dotyczyły, do tego jeszcze strzelają i to nawet celnie. Podobał mi się ogólnie "realistyczny" model lotu Elite2, nie przeczę, ale tego rodzaju potyczki statków przy takich prędkościach realistycznie nie wyglądają.
Ale... ten model z Elite2, statek gracza leci sobie w linii prostej z niebotyczną prędkością 10317 km/sek, a wokół niego jacyś piraci wykonują figury jakby ich te same co nas newtonowskie zasady nie dotyczyły, do tego jeszcze strzelają i to nawet celnie. Podobał mi się ogólnie "realistyczny" model lotu Elite2, nie przeczę, ale tego rodzaju potyczki statków przy takich prędkościach realistycznie nie wyglądają.
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.
A co jest dziwnego w duzej predkosci i wykonywaniu zlozonych manewrów ? To ze ciezko sobie to wyobrazic ?
W tym momencie kiedy tak sobie siedzimy i piszemy na forum, gnamy na na kawałku skały( ziemia) przez przestrzen kosmiczna z predkoscia 30K km/sek (ruch orbitalny). W tym samym czasie, w innym kierunku i w innej plaszczyznie przemieszczamy sie z predkoscia 1600Km/h (ruch obrotowy ziemi wokol wlasnej osi). Nie wspomne o ruchu wokol centrum galaktyki - prawdodpodobnie poruszamy sie z predkoscia milionow km/sek w odniesieniu do czegos co enigmatycznie mozna zdefiniowac jako stala 3-wymiarowa przestrzen. Dowolny samolot ktory jest teraz w powietrzu i leci z predkoscia 1000 km/h wykonuje skomplikowane manewry , w nalozeniu na te 2 ruchy.
Tym bardziej nie ma nic dziwnego ani zaskakujacego w zlozonym torze ruchu, jesli rozpatrujemy ruch w osrodku w zasadzie pozbawionym tarcia czy istotnego oddzialywania grawitacyjnego. Jedyna rzecz ktora moze nas dziwic, to gwaltowna zmiana wektora ruchu, ktora sugerowala by ze istota kierujaca pojazdem moglaby go nie przezyc. Ale statki w elite skacza w nadprzestrzen, wiec mozna spokojnie zalozyc ze ten problem jest jakos rozwiazany w konwencjach swiata tej gry
W tym momencie kiedy tak sobie siedzimy i piszemy na forum, gnamy na na kawałku skały( ziemia) przez przestrzen kosmiczna z predkoscia 30K km/sek (ruch orbitalny). W tym samym czasie, w innym kierunku i w innej plaszczyznie przemieszczamy sie z predkoscia 1600Km/h (ruch obrotowy ziemi wokol wlasnej osi). Nie wspomne o ruchu wokol centrum galaktyki - prawdodpodobnie poruszamy sie z predkoscia milionow km/sek w odniesieniu do czegos co enigmatycznie mozna zdefiniowac jako stala 3-wymiarowa przestrzen. Dowolny samolot ktory jest teraz w powietrzu i leci z predkoscia 1000 km/h wykonuje skomplikowane manewry , w nalozeniu na te 2 ruchy.
Tym bardziej nie ma nic dziwnego ani zaskakujacego w zlozonym torze ruchu, jesli rozpatrujemy ruch w osrodku w zasadzie pozbawionym tarcia czy istotnego oddzialywania grawitacyjnego. Jedyna rzecz ktora moze nas dziwic, to gwaltowna zmiana wektora ruchu, ktora sugerowala by ze istota kierujaca pojazdem moglaby go nie przezyc. Ale statki w elite skacza w nadprzestrzen, wiec mozna spokojnie zalozyc ze ten problem jest jakos rozwiazany w konwencjach swiata tej gry
Klip z walki za kokpitem pochodzacy z aktualnej wersji. fajne
https://www.youtube.com/watch?v=3NoHAzwXDL0
https://www.youtube.com/watch?v=3NoHAzwXDL0
Elite Dangerous| I survived the Dragon Incident ... then I took an arrow to the knee
We want the Boron back!
We want the Boron back!