Gra wygląda pięknie tylko jeśli ten model handlu nie przewiduje sprawdzania cen towarów w odległych systemach, zanim się do nich wleci, to taki handel ma nikły sens, szczególnie przy statkach takich jak ten Sidewinder, zabierających 4 jednostki towaru, jak mniemam jednostki początkowe
. Można kręcić się po całej galaktyce w poszukiwaniu stacji, która kupi go za więcej niż myśmy kupili. Tutaj frajer przekonał się dopiero na miejscu i po dokowaniu w stacji i sprzedaży plastiku, że stracił
. Nie zauważyłem, żeby wyjaśnił jakiś motyw typowo iksowy, który pomagałby w handlu, np. że najpierw trzeba odwiedzić systemy i pozostawić w nich swój ślad (satelita), żeby wiedzieć po ich opuszczeniu, jakie są tam ceny, dla następnego lotu handlowego.
I used to be a moderator like you, until I took an arrow to the knee.
Core i5-3570_3,4 GHz, 8GB 1600MHz, Asus GTX660TiOC 2GB, Audigy, Iiyama B2776HDS.