en god snart

Moderator: ncmohr

Post Reply
papplade
Posts: 45
Joined: Thu, 10. Jun 04, 02:13
x3

en god snart

Post by papplade » Sat, 12. Jun 04, 00:01

Hej jeg har lige købt x2 the theat. Hvordan får man en god start med at forhandle og hvilke base skal man bygge først. Og hvordan kan man få hurtige penge for starte jo ikke med ret meget :) ??

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Wed, 23. Jun 04, 14:50

En SPP i Kingdom End giver rigtig godt i starten. Et enkelt skib kan betjene den, altså ved køb af crystals og salg af energien (brug Best Selling Price Locator!). Når du sælger så kig på BBS og se om du kan sælge energien til en højere pris og få bonus.

Efter et stykke tid kan du udvide og automatisere din SSP.

Selv startede jeg sådan, og fandt det rigtig godt.

Alternativt kan du:
Mobil Mining, Capping, lave BBS-missioner...

May profitsssss be with you.

Morten

User avatar
RiddlerX
Posts: 65
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by RiddlerX » Wed, 20. Oct 04, 14:55

forslår klart mobile mining...... giver klart flere $$ end et SSP vil på samme tid.. og kræver omkring det samme i start kapital.. derefter en crystal fab, da den giver 3-4 gange mere end et SSP(efter patch 1.4).. Denne kræver der dog et ret stort start indskud.. og ligger F****** godt i Argon Prime..

Jeix
Posts: 14
Joined: Thu, 14. Jul 05, 15:07
x4

Post by Jeix » Fri, 15. Jul 05, 19:19

hvad er en SPP og hvor kan jeg find en Best Selling Price Locator ?

kan sq ikke finder en

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Sat, 16. Jul 05, 16:53

SPP - Solar power plant. En af de billigste og en af de bedste fabrikker.

Best buy/sell locator købes på en Teladi Equipment dock. Hvis du ved hvor Kingdoms End er, er det bare direkte øst på.
Hvis du ikke ved hvor kingdoms end er:
Spoiler
Show
så er det i det øverste venstre hjørne.

Jeix
Posts: 14
Joined: Thu, 14. Jul 05, 15:07
x4

Post by Jeix » Sat, 16. Jul 05, 18:51

Har funde det ... nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan man bruge sådan en :?:

kan man kun set en homebase når man f.eks har en SPP på en TS
:?:

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Sat, 16. Jul 05, 19:24

Jeix wrote:Har funde det ... nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan man bruge sådan en :?:
Jeg mener at genvejstasterne er '5' og '6' for buy/sell. Du kan vist nok se en liste med genveje på 'h'.
Jeix wrote: kan man kun set en homebase når man f.eks har en SPP på en TS :?:
Øhh det forstår jeg ikke. Du kan ikke have en SPP på en TS. Du kan vælge din TS og trykke homebase. Så kan du sætte basen til din SPP. Så vælger du om du vil have den til at købe/sælge ressourcer og evt. hvilken.

Jeg foreslåt på det kraftigste at du registrer dit spil. Registreringskoden står bag på manualen. Du skal ikke give nogle personlige oplysninger for det. Når du har gjort det, kan du hente nogle fantastiske add-ons til spillet som EGOSOFT har sagt god for. Blandt andet nogle til at få dine fragtere til at arbejde effektivt med dine fabrikker.

Jeix
Posts: 14
Joined: Thu, 14. Jul 05, 15:07
x4

Post by Jeix » Mon, 18. Jul 05, 22:57

:)
Okaday ... tak for info

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”