tips and triks X3

Moderator: ncmohr

Post Reply
notica
Posts: 5
Joined: Sat, 19. Nov 05, 09:15
x3

tips and triks X3

Post by notica » Mon, 21. Nov 05, 03:20

hei
jeg e ny spiller av x3.....
(hadde x2 men spillte bare storyline)

og søker etter tips og triks.....slitter med å lære meg spillet.....etter som jeg dør helle tiden... :evil:

så vis noen kan vise meg noen tips om lett tjente penger og ting slik at man kan starte med....Takk på forhånd.... :D
øøøø sir.....what is thet ???

php
Posts: 33
Joined: Sun, 22. Feb 04, 14:14
x3tc

Post by php » Fri, 25. Nov 05, 22:25

prøv at få fat i en boron houler og senere en superfraiter , handel med energi først og udvid så du bliver venner med paronied , da der mange penge i soyo , skaf dig en best buy and sell lokater fra telardierne . Undgå at gå ind i kamp med piraterne før du mindst har en sentauer da de er meget stærke , byg dine første farbrikker som dem der ikke er i den sektor som du vil bygge i .

php
Posts: 33
Joined: Sun, 22. Feb 04, 14:14
x3tc

Post by php » Fri, 25. Nov 05, 22:27

ps du kan bruge de maps fra x2 til at se sektorene i spillet ( er begyndt at se nogle nye som ikke er i x2 , der er hvisse små ændringer , der er lagt meget mere vægt på handel .

notica
Posts: 5
Joined: Sat, 19. Nov 05, 09:15
x3

Post by notica » Sat, 26. Nov 05, 00:46

:D takker

men bare å skrive tips og triks.....

nice to know.... :D
øøøø sir.....what is thet ???

DanishEagle
Posts: 327
Joined: Thu, 19. Feb 04, 12:25
x3tc

Post by DanishEagle » Sat, 10. Dec 05, 02:02

Man kan oxo tjene dritt mange penge ved at kjøpe spacefuel i Herrons Nebula, og sælge det til den Trading Station der ligger i samme sektor. Det er en grei måde at komme igang på, bare du ikke bliver scannet ;-)
Proud associate of SAS
I want Susie found. Then hung from a tree, shot and gutted, together with her purple dinosaur.
(yup, i played that game too)

ncmohr
Moderator (Dansk)
Moderator (Dansk)
Posts: 155
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by ncmohr » Thu, 27. Apr 06, 00:47

Spoiler
Show
Jeg tjente en formue , ca 2 mill ved at være i herrons nebula og samler missiler og unkown cargos op og sælge dem. Jeg ved ikke om det er altid khaak angribe hæftigt der men ihvertfald så gjorde de det da jeg opholdte mig derinde for at score på space fuel fidusen, altså sende min transporter frem og tilbage imellem space fuel fabrikken der og tradestation i samme område.

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”