Univers overnemen???

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
User avatar
totallydude
Posts: 41
Joined: Thu, 21. Feb 08, 14:14
xr

Univers overnemen???

Post by totallydude » Wed, 4. Jun 08, 16:59

Hey jongens!

Ik heb een vraagje. Is het mogelijk de complete universe over te nemen, dus met alle sectors? Want pas als je dat hebt gedaan, lijkt het me dat je het spel hebt uitgespeeld. Maar is dat mogelijk?

Thnx in advance.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Wed, 4. Jun 08, 17:55

Ik zou zeggen: probeer het. Roei alles uit. Hou je wel een behoorlijk saai universum over. Met Kha'ak denk ik. Als het al lukt. Volgens mij worden er willekeurig objecten geplaatst op z'n tijd, waardoor echt de boel legen niet zal lukken.

Officieel zal helaas geen enkele sector in jouw bezit komen (tenzij je op een of andere manier op tijd genoeg geld weet te verzamelen voor Avarice).

henkbein
Posts: 194
Joined: Wed, 13. Nov 02, 18:09
x3

Re: Univers overnemen???

Post by henkbein » Fri, 6. Jun 08, 21:51

totallydude wrote:Hey jongens!

Ik heb een vraagje. Is het mogelijk de complete universe over te nemen, dus met alle sectors? Want pas als je dat hebt gedaan, lijkt het me dat je het spel hebt uitgespeeld. Maar is dat mogelijk?

Thnx in advance.
Antwoord: In het standaard spel kan dit niet.
Voor de sectoren:
1-Xenon sectors (met uitzondering van 101 als ik me dat goed herinner)
2-De 5 Khaak sectors
3-Elke bewoonde sector van de andere rassen (behalve de sector die je kunt kopen)
respawned de AI altijd. Effectieve overname kun je dus wel vergeten.

Optie:
Er is een mod ('sector takeover') waar je respawning kunt onderdrukken door trading stations te bouwen in de sectoren.
Hiermee kun je het complete universe overnemen.
Ik heb het voor de grap gedaan voor de Xenon en Khaak sectoren.
Als je echt alle sectoren wilt overnemen, zou ik maar een paar maanden vakantie nemen om dit te bereiken :)

User avatar
totallydude
Posts: 41
Joined: Thu, 21. Feb 08, 14:14
xr

Post by totallydude » Tue, 17. Jun 08, 10:40

Thnx... zal ik maar es een keer gaan proberen dan. Als het me is gelukt laat ik het jullie weten.
Er is een mod ('sector takeover') waar je respawning kunt onderdrukken door trading stations te bouwen in de sectoren.
Die zal ik dus wel nodig hebben :lol: Thnx iig.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”