Final Fury missies

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Subslider
Posts: 13
Joined: Thu, 19. Feb 09, 19:15
x4

Final Fury missies

Post by Subslider » Tue, 21. Apr 09, 22:03

Final fury missies, ze worden me nu echt te moeilijk.

Heb nu de 2e missie waarin ik in de khaak sector een Destroyer moet neerhalen + een hoop andere meuk.
Maar die destroyer krijg ik echt niet neer in mijn Hyperion.

Ik heb de eerste Khaak destroyer aanvaring gewonen doordat er een Onsterfelijke Teladi M1 het vuur opende en alle dmg op zich nam.

Maar nu sta ik er alleen voor (afgezien van 2 npc m7's).

Ik ben
- Final fury rank 7 (2nd Lieutenant)
- Combat rank 22 Vindicator
- Trade 16 Financier

Mijn prop listje atm:
- Hyperion
- Springblossom
13 miljoen.. :( (Geld verdienen gaat me nog niet makkelijk af :S )

Advies aub :P ty

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Wed, 22. Apr 09, 18:59

Ehm... spel opladen van voor je naar de sector ging met Kha'ak erin. Of van voor je de missie kreeg. Je hebt kans dat er de volgende keer geen Destroyer komt opdagen. En anders probeer je het gewoon weer.

Alternatief is je eigen destroyer bij elkaar sparen. Het gerucht gaat dat die dingen korte metten maken met Kha'ak equivalenten.

Subslider
Posts: 13
Joined: Thu, 19. Feb 09, 19:15
x4

Post by Subslider » Wed, 22. Apr 09, 22:18

Thanks,

ja ik heb al wat geprobeerd om zelf iets van een m1 of m2 te cappen maar dat valt nog niet mee. (heb opt moment alleen nog maar 3* marines, weet niet of het uberhaubt daarmee kan)

Heb inmiddels wel een hercules welke ik vooral dan ook ga gebruike voor de Station build missies (jammer genoeg leveren die niet meer zoveel op als in 1.4).

Ben ook wel aardig benieuwd naar m1/ m2, waar gaan jullie voorkeuren voor naar uit?
(begrijp ik het goed als ik zeg: M1 is meer carrier en M2 geen tot weinig hangar space maar meer Guns ed?)

Alvast bedankt!

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”