Home Of Light

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
FuSiOn-X
Posts: 114
Joined: Wed, 24. Sep 03, 21:58
x2

Home Of Light

Post by FuSiOn-X » Thu, 12. Feb 04, 22:55

In deze Sector zie je een Exploderende Planeet, maar het lijkt net of die stil staat ofzo super vaag :S...........kan iemand my vertellen of dit een bug is....want ik zou egt heel graag deze planeet zien verder ontploffen :P......niet dan ik dan nog leef maar goed :P

:lol:

HOEYAA......198 uur van mijn leven, zit ik al a8ter dit spel :P......nog steeds met Héél véél plezier..

Af en toe beetje lage fps, maar jah je kan niet alles hebbe tog ?...

kdm
Posts: 69
Joined: Sat, 13. Dec 03, 16:46
x2

Re: Home Of Light

Post by kdm » Fri, 13. Feb 04, 09:18

FuSiOn-X wrote:In deze Sector zie je een Exploderende Planeet, maar het lijkt net of die stil staat ofzo super vaag :S...........kan iemand my vertellen of dit een bug is....want ik zou egt heel graag deze planeet zien verder ontploffen :P......niet dan ik dan nog leef maar goed :P
Nope, da's geen bug. Die planeet was al vernietigd in X-BTF en XT. Je moet maar denken : het ding is ontploft, maar de zwaartekracht van de kern houdt de stukken toch enigszins bij elkaar. Als je voldoende geduld hebt, kun je er eens naar toe vliegen. Btw, er zijn nog meer van dergelijke ontplofte planeten te vinden in het spel, waarvan ééntje relatief dicht bij de fabrieken staat ...

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”