Advarsel til andre nye spillere der vil have den nye patch!!

Moderator: ncmohr

Post Reply
Lord Innor
Posts: 9
Joined: Tue, 13. Apr 04, 11:09
x3

Advarsel til andre nye spillere der vil have den nye patch!!

Post by Lord Innor » Sun, 18. Apr 04, 00:20

Jeg købte x2 for ikke så lang tid siden, og som jeg gør hver eneste gang jeg får fingrene i et nyt spil, skyndte jeg mig ud på nettet efter den seneste patch. I dette spil er der (som så mange andre) udgivet forskellige versioner af spillet i henholdsvis USA og EU. Dette var ikke noget jeg tænkte nærmere over, og jeg hentede derfor patchen til EU udgaven… men der burde jeg havde stoppet op og kontrolleret en ekstra gang, for (som jeg fandt ud af på den trælse måde) så havde jeg købt en US udgave på trods af at Danmark nu engang ligger i EU… så vidt jeg ved :?

Summa summarum så er det altså besværet hver at finde ud af hvilken version man har inden man downloader patchen, da brug af den forkerte patch gør det umuligt at starte spillet op. (Til folk i vildrede kan Dette kan gøres ved at kigge under egenskaber på filen der starter spillet op: x2). Da man ikke kan starte spillet op, bliver ens savegames ikke ”ødelagt”, men spillet skal af- og geninstalleres, hvilket godt kan være ret belastende!

En lille hjælp og advarsel til alle andre godtfolk derude :)

Novapunk
Posts: 1
Joined: Mon, 5. Apr 04, 19:45
x3

Post by Novapunk » Tue, 20. Apr 04, 09:26

Om man registrerer seg først, med spillets serienr., får man automatisk den riktige patch. Da kan du i tillegg laste ned x2 modder KIT. :)

Orillion
Posts: 286
Joined: Sun, 30. Nov 03, 16:07
x4

Post by Orillion » Sun, 25. Apr 04, 10:29

Jeg skulle lige til at sige det samme som novapunk. Hvis du havde ( ved ik om du havde gjort det først ) regget dig først så havde du fået den rigtige update.
Processor: AMD AM4 Ryzen 5 2600 @ 3.7 Ghz
Motherboard: MSI X470 GAMING PLUS
Ram: 16GB Corsair Vengeance LED DDR4 3200Mhz
GFX: Inno3D GeForce GTX 1070 iChill X3 8GB
Harddrive(s): Samsung Evo 970 250GB - Samsung Evo 960 500 GB - Western Digital Blue 1 TB

Lord Innor
Posts: 9
Joined: Tue, 13. Apr 04, 11:09
x3

Post by Lord Innor » Tue, 27. Apr 04, 21:01

Havde også Registreret spillet, men jeg blev lidt mistroisk da det udelukkende var US patches jeg kunne downloade, da de fleste firmaer plejer at være ret så strikse med at sælge de rigtige udgaver i deres respektive områder... mængde af vold o.a. godt som skal kunne klare de forskellige lovkrav (får her en klassiker som Carmageddon i tankerne, hvor man i nogle lande kun kunne købe en udgave med zombier i stedet for mennesker).

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”