XT v2: Is 'r 'n patch/cheat voor de perseus?

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
User avatar
Dirk-Jan
Posts: 470
Joined: Tue, 13. Apr 04, 12:38
x4

XT v2: Is 'r 'n patch/cheat voor de perseus?

Post by Dirk-Jan » Thu, 1. Jul 04, 10:13

Omdat ik met keyboard/mouse speel kan ik m'n snelheid niet goed regelen want het spel reageert zo heftig op de a en z toetsen. Ik heb er na tig x tig keer proberen wel een beetje genoeg van en ik wil door.
Dus is er een patch of cheat waarmee ik de perseus kan uitschakelen of vernietigen of iets waarmee ik m'n snelheid kan matchen aan target, zodat ik dit varkentje kan wassen??

Anders geef ik m'n portie aan fikkie en ga ik X2 spelen.

User avatar
Dirk-Jan
Posts: 470
Joined: Tue, 13. Apr 04, 12:38
x4

Post by Dirk-Jan » Thu, 1. Jul 04, 10:14

Dit verhaal slaat uiteraard op de Perseus Missie van X-Tension versie 2!

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Thu, 1. Jul 04, 18:01

De Motion Analysis Relay System (M.A.R.S.) zou hier in theorie ideaal voor moeten zijn.

...maar natuurlijk werkt dat ding in de praktijk voor geen meter.

Het beste advies dat ik kan geven is om een joystick met throttle te kopen, die dingen kun je voor een paar tientjes hebben. Advies: vermijd Logitech, ze hadden ooit goeie joysticks, maar wat nu op de markt is is echt goedkope rotzooi. Jammer dat ik geen goeie gameport meer heb, anders ging die Wingman Interceptor d'r zo weer in (ondanks afwezigheid van rudder-as) ;)

User avatar
Dirk-Jan
Posts: 470
Joined: Tue, 13. Apr 04, 12:38
x4

Post by Dirk-Jan » Fri, 2. Jul 04, 09:19

Inderdaad is de MARS de slechtste koop in het spel omdat het de afstand op ongeveer 300 m houdt en dat is te ver voor de Perseus.

Ik zal 's kijken wat er in de winkel ligt.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Fri, 2. Jul 04, 17:42

Dirk-Jan wrote:Ik zal 's kijken wat er in de winkel ligt.
99% Logitech rommel.
Maar als je goed zoekt kun je misschien die andere 1% ergens vinden :)

Wat een nare wereld leven we toch in...

Aekhiv
Posts: 156
Joined: Mon, 29. Dec 03, 15:38
x3

Post by Aekhiv » Sun, 4. Jul 04, 15:20

Misschien is een Microsoft Sidewinder iets? Ben d'r best tevreden over....

Vash_the_Stampede
Posts: 128
Joined: Mon, 5. Jul 04, 14:47
x3tc

Post by Vash_the_Stampede » Mon, 5. Jul 04, 14:58

Waarom 99% logitech rommel???????????
Ik speel met een logitech Freedom 2.4 cordless joystick.
En ik heb geen problemen er mee :mrgreen:

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 5. Jul 04, 19:26

Aekhiv wrote:Misschien is een Microsoft Sidewinder iets? Ben d'r best tevreden over....
Microsoft, als enige fatsoenlijke concurrentie voor Logitech (in Nederland in elk geval) is d'rmee gekapt. Vandaar de sterke daling in kwaliteit van LT...
Vash_the_Stampede wrote:Waarom 99% logitech rommel???????????
Ik speel met een logitech Freedom 2.4 cordless joystick.
En ik heb geen problemen er mee
Maar is die nog te koop vraag ik me dan af ?

Bovendien, ik heb een tijdje met draadloos spul gewerkt (muis met name) en ik heb gewoonweg geen zin in batterijen verwisselen/opladen. Voor mij moet alles een draadje hebben :)

Maar ik geef toe, mijn afkeer van Logitech is gebaseerd op 2 modellen (Extreme 3D Pro Twist Handle Joystick en Dual Action gamepad), maar wel recente - de typen die nu in de winkels liggen. In het verleden heb ik twee LT joysticks gehad, en ik wou dat ik ze nog kon gebruiken, werkte super, die wingman interceptor. Maar het verleden heb ik zo weinig aan, 'k zit nu met een lolknuppel die constant kalibreert en dus regelmatig de fout in gaat tijdens het spelen :evil:. Die gamepad valt op zich wel mee na het downloaden van de goede (officiele) software, maar d'r zit een enorme ontwerpfout in - de richtingen op de D-pad zijn met mekaar verbonden, een enkele richting indrukken is precisiewerk... Die MX500 muis is overigens superspul, maar die valt nou bepaald niet in de categorie 'goedkoop'.

Kortom, qua spelbesturingen heeft Logitech nog wat goed te maken voor ik spullen van hun ga aanschaffen...

'Kwil een Cougar :cry:

Vash_the_Stampede
Posts: 128
Joined: Mon, 5. Jul 04, 14:47
x3tc

Post by Vash_the_Stampede » Mon, 5. Jul 04, 23:25

die gene die jij had, had ik ook en die is ook niet goed om mee te spelen deze is een grote verbetering.
Er is nog een andere versie maar die heb ik gelijk weer om geruild.
Moet niet zoveel hebben dat gerommel elke keer :x

Maar veel plezier met spelen :lol:

User avatar
Dirk-Jan
Posts: 470
Joined: Tue, 13. Apr 04, 12:38
x4

Post by Dirk-Jan » Wed, 7. Jul 04, 13:41

Ik had in de oude doos nog een SB Live 5.1 kaart en een MS Sidewinder 3D Pro liggen. Installeren was een fluitje van een cent onder Win XP.
Dat was een goede oplossing. Inmiddels de Perseus Mission afgerond en een Orca met inhoud rijker. Daar ging het uiteindelijk allemaal om.

Bedankt voor de reacties.

PS
Inderdaad vreemd en helaas dat in de winkels alleen Logitech Joysticks liggen. Gelukkig had ik m'n Sidewinder nog, perfect stickie!.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”