Wapenkeuze op een Split Mamba

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
Tarskin
Posts: 3
Joined: Mon, 25. Oct 04, 11:26
x4

Wapenkeuze op een Split Mamba

Post by Tarskin » Tue, 26. Oct 04, 11:14

Ik heb net mijn Teladi Falcon verkocht omdat ik dat kreng veels te langzaam vond en heb nu een Split Mamba (en geen geld meer over lol) maar ik zit nu te twijfelen of ik voor Beta HEPTs of Alpha PSGs moet gaan....

Heb nog nooit PSG's gehad namelijk....

Moet trouwens toch nog wachten tot ik weer geld heb. Mijn PC staat nu thuis aan op SETAx10 in de hoop dat me SPP + 2 Argon Expresses een leuk winstje kunnen draaien en niet overhoop geschoten worden voordat ik weer thuis ben lol.

Wat denken jullie en waarom? PSGs of HEPTs? misschien zelfs Mass Driver (ook nog nooit gebruikt)?

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Tue, 26. Oct 04, 11:39

Als ik me niet vergis zijn die PSG uitermate onhandig in friendly sectors en eigenlijk alleen bruikbaar als je alleen een xenon sector induikt om daar alles kapot te schieten.

Tarskin
Posts: 3
Joined: Mon, 25. Oct 04, 11:26
x4

Post by Tarskin » Tue, 26. Oct 04, 11:42

Dus weer verder sparen voor HEPTs? of zijn mass drivers de moeite waard?

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Re: Wapenkeuze op een Split Mamba

Post by X-Warrior B AS » Tue, 26. Oct 04, 18:01

Tarskin wrote:Moet trouwens toch nog wachten tot ik weer geld heb. Mijn PC staat nu thuis aan op SETAx10 in de hoop dat me SPP + 2 Argon Expresses een leuk winstje kunnen draaien en niet overhoop geschoten worden voordat ik weer thuis ben lol.
Oppassen: het spel is hiertegen beveiligd. Te lang op 10x SETA leidt tot een ernstige daling in je reputaties/scores. Maar geld komt inderdaad binnen geloof ik.

Verder: Standaard wapens moet je in elk geval hebben, de BHEPTs. APSGs zijn ook handig, maar zeker niet als enige beschikbare wapen. Beetje uit de buurt van onschuldigen gaan knokken en dan doet ie het best :)

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Tue, 26. Oct 04, 18:40

sinds wanneer kunnen mamba's APSG gebruiken??

als mamba's dat toch kunnen, dan zou ik, zoals x-warrior al zei, in ieder geval 2 BHEPTs hebben (argh waarom kunnen ze geen ghepts :cry:) maar ik zou ook 2 APSGs meenemen, voor het 'jatten' van schepen.

Tarskin
Posts: 3
Joined: Mon, 25. Oct 04, 11:26
x4

Post by Tarskin » Wed, 27. Oct 04, 12:50

heb geen enkele last gehad van daling in populariteit bij welk volk dan ook, juist alleen maar steigend omdat ik handel drijf in hun grondgebied.

Heb na thuiskomst gisteren ook even uitgebreid :)

1 SPP er bij in Rolk's Drift
1 SPP er bij in Red Ligt

Alleen jammer dat me 3e SPP in Home of Light is (vlak bij Red Light) maar dat moet ook fungeren als soort en met van HQ.... ga als ik geld heb een equipment dock in Home of Light neer zetten als HQ en destroy me SPP dan maar denk ik.

Heb trouwens ipv een M3 nu ook een M6 (Argon Centaur), wat best een leuk speeltje is :P

zo ook maar ff nog een extra SPP ergens neer zetten omdat die in HoL nauwelijks winst draait, verhuis beide expressen wel gewoon naar het nieuwe SPP.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”