UFO'er

Moderator: ncmohr

Post Reply
hope this name isn't take
Posts: 33
Joined: Sun, 4. Sep 05, 18:34

UFO'er

Post by hope this name isn't take » Sun, 16. Oct 05, 18:56

engang imellem kan man finde nogle små talerkenformede objekter med noget der ligner et cokpit i midten.
de flyver rundt i x-universet og bibber og summer og ser ikke ud til at lave noget over hoved.

er der nogen der ved hvad det er?

Morten
Posts: 327
Joined: Sat, 21. Feb 04, 12:00
x3tc

Post by Morten » Wed, 19. Oct 05, 23:43

Det er UFO'er. De flyver bare tilfældigt rundt. De har samme skibsklasse som Goner (ikon og navn). Mange tror derfor de er en form for Gonere. Der har været meget snak om en hemmelig UFO base eller en hemmelig UFO goner base. Ingen af disse rygter er bevist. Der findes nogle svage spor af en hemmelig base i script editoren, men ingen model eller noget.

Conan1
Posts: 330
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by Conan1 » Tue, 25. Oct 05, 15:17

Morten wrote:Det er UFO'er. De flyver bare tilfældigt rundt. De har samme skibsklasse som Goner (ikon og navn). Mange tror derfor de er en form for Gonere. Der har været meget snak om en hemmelig UFO base eller en hemmelig UFO goner base. Ingen af disse rygter er bevist. Der findes nogle svage spor af en hemmelig base i script editoren, men ingen model eller noget.
Der er ikke nogen hemmelig UFO base i X2 :-)

Af gode grunde kan jeg ikke sige om det er tilfældet i X3 :D
Intel i7 quad core, 3200 MHz. Gainward Geforce 770 (4 GB). 8 GB ram.

User avatar
NF
Posts: 77
Joined: Wed, 7. Dec 05, 14:56
x2

Post by NF » Mon, 12. Dec 05, 14:01

Unknown Object? Ufo'er. Du får ingen credits for å skyte disse...

L_B_P
Posts: 196
Joined: Fri, 4. Nov 05, 18:27
x4

Post by L_B_P » Tue, 20. Dec 05, 07:05

Jeg slog en UFO ihjel og min Goner rank røg ned til 0%. Så jeg tror personligt at det er Goner der flyver rundt i dem.
BBS news fortæller osse at Goner har en hemmelig base hvor de tester jump drives, basen skulle være istand til at flytte sig selv rundt og er godt beskyttet.
For my owne record join 04 Nov 2005

tass_bur
Posts: 367
Joined: Sat, 14. Feb 04, 16:13
x4

Post by tass_bur » Tue, 27. Dec 05, 09:24

Weird...skød også lige en ned for sjov skyld og min Goner rank rørte sig ikke :s har dog også læst om andre hvor den flyttede sig

Post Reply

Return to “Dansk / Danish X-Forum”