Zal wel niet zo druk in hier worden henk

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Zal wel niet zo druk in hier worden henk

Post by _Darky_ » Sat, 20. Dec 03, 10:32

:lol: :lol: mischien moet je wel andere werk zoeken :P

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Sat, 20. Dec 03, 11:02

Ander werk?!
Zit je op mn baan te azen? 8)

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Sat, 20. Dec 03, 14:53

Het zal inderdaad niet het drukst bezochste forum worden hier bij ego.

Als ik alleen al in mijn omgeving kijk ken ik niemand die de voorgangers hebben gespeeld en die van plan zijn x2 te spelen.

X Tension kon ik al niet eens krijgen hier. Maarja, ik woon dan ook nog in het noorden en men speelt hier alleen rollercoaster en the sims.

Sipio
Posts: 11
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Post by Sipio » Sat, 20. Dec 03, 16:30

Kijk das nou eens een leuke verrasing, heb de game net gekocht en geregistreerd en hoppa een nederlands forum.

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Sat, 20. Dec 03, 19:28

Bikkel205 wrote:Het zal inderdaad niet het drukst bezochste forum worden hier bij ego.

Als ik alleen al in mijn omgeving kijk ken ik niemand die de voorgangers hebben gespeeld en die van plan zijn x2 te spelen.

X Tension kon ik al niet eens krijgen hier. Maarja, ik woon dan ook nog in het noorden en men speelt hier alleen rollercoaster en the sims.
l :lol: ik heb alle titels een credit kaart doet wonderen :P
en ik ben hier al van af het begin dus i weet niet zeker of ik de eerste nederlander was

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Sat, 20. Dec 03, 19:30

Sipio wrote:Kijk das nou eens een leuke verrasing, heb de game net gekocht en geregistreerd en hoppa een nederlands forum.
hey hallo welkom bij de NL ers :P hier kun je al je vragen kwijd

grts darky

Sipio
Posts: 11
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Post by Sipio » Sat, 20. Dec 03, 19:45

Tnx..zal ik dan maar gelijk beginnen met een vraag? ;)

Ik gebruik een Microsoft sidewinder precision 2 voor X-2 en ben al met de gevoeligheid settings bezig geweest maar het blijft gewoon zo goed als onbestuurbaar.

Als ik die License training doe en dan die eerste combat dan is het gewoon bijna onmogelijk om een schip in mijn crosshair te krijgen.
Bij de minste aanraking van de stick en dan vooral het rudder lijkt het wel alof ik in een wasmachine trommel zit.

Heb de 1.1 versie, iemand mischien een idee?

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Sat, 20. Dec 03, 22:34

Sipio wrote:Tnx..zal ik dan maar gelijk beginnen met een vraag? ;)

Ik gebruik een Microsoft sidewinder precision 2 voor X-2 en ben al met de gevoeligheid settings bezig geweest maar het blijft gewoon zo goed als onbestuurbaar.

Als ik die License training doe en dan die eerste combat dan is het gewoon bijna onmogelijk om een schip in mijn crosshair te krijgen.
Bij de minste aanraking van de stick en dan vooral het rudder lijkt het wel alof ik in een wasmachine trommel zit.

Heb de 1.1 versie, iemand mischien een idee?
ik kan hier niet veel over zeggen maar wat ik tussen door heb gelezen scheinen er veel problemen te zijn met feedback sticks maar als ik het goed heb hebben ze daar wat aan gedaan in de volgende patch maar met zekerheid kan ik het niet zeggen in de engelse post posten ze daar wel veel over 8)

Khajiit
Posts: 15
Joined: Sat, 4. Oct 03, 22:42

Post by Khajiit » Sat, 20. Dec 03, 22:49

He al ik zie dat we een beetje groeien. Nu wachten tot feb/04 en we zitten in de race.

Khajiit

Sipio
Posts: 11
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Post by Sipio » Sat, 20. Dec 03, 22:57

@ Darky - Tnx voor de reply, ik heb geen force feedback stick maar heb er inmiddels ook meer over gelezen.
Er zijn er meer met dit probleem, ik zal de andere forums zeker in de gaten houden.

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Sat, 20. Dec 03, 23:20

Ik weet verder niets over die problemen, heb geen joystick.
Maar het is verstandig om het in de tech-forum te plaatsen, op die mannier kan Egosoft er iets mee doen (niemand leest nederlands daarzo)

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Sun, 21. Dec 03, 11:26

Heb X-Gold wel gekocht, maar net zoals je zegt met een creditcard bij ego zelf. X2 idem. Toen de pre-order kon meteen gedaan. Helaas is dat al een tijdje geleden.

User avatar
Dutchman
Posts: 803
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Post by Dutchman » Sun, 21. Dec 03, 16:13

Ik heb X-btf en X-tension gekocht in de maand dat ze uitkwamen, jaren geleden dus, maar ja ik heb Elite voor de c64 ook gekocht in de maand dat'ie uitkwam :wink:
X² had ik al in mei voorbesteld.

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Sun, 21. Dec 03, 17:11

Ik had Elite voor de spectrum. De grote tegenhanger van de c64.
Weet nog goed dat het landen echt heel erg moeilijk was en dat je altijd moest mee draaien met de spacestation. Je had ook die anargie lokaties en feudal. Superschip in die tijd was de Cobra MKIII. (Naam net nog ff opgezocht) Volgens mij is dit de voorloper van de Teladi Falcon. Welke ik in XT had.

User avatar
Dutchman
Posts: 803
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x2

Post by Dutchman » Sun, 21. Dec 03, 23:28

Bikkel205 wrote:Ik had Elite voor de spectrum. De grote tegenhanger van de c64.
Weet nog goed dat het landen echt heel erg moeilijk was en dat je altijd moest mee draaien met de spacestation. Je had ook die anargie lokaties en feudal. Superschip in die tijd was de Cobra MKIII. (Naam net nog ff opgezocht) Volgens mij is dit de voorloper van de Teladi Falcon. Welke ik in XT had.
Ja toen ik de Teladi Falcon zag moest ik ook meteen aan de Cobra van Elite denken. Gaaf spel was dat toendertijd, ik heb er vreselijk veel uren achter gezeten. Leuk stukje nostalgie, ik zat er pas nog aan te denken om mijn C64 nog eens aan te sluiten (ja ik heb 'em nog :)) maar toen ik nog eens naar X² keek dacht ik naaah, dat zou de nostalgie alleen maar verpesten :)

Trouwens de ZX spectrum heb ik ook nog gehad, jawel de 48K versie !!
Die heb ik toen ingeruild voor de c64 met maarliefst 64K en een 5,25 floppy drive !!!!!
Grappig was voor de floppies had ik een soort knippertje waardoor je ze aan beide zijden kon gebruiken :D

Nidan
Posts: 5
Joined: Mon, 22. Dec 03, 00:25
x3

Het spel ziet er weer fantastisch uit, net als X1 & X-te

Post by Nidan » Mon, 22. Dec 03, 00:30

Hoi,

Zo heb eindelijk vakantie. heb het spel al enkele weken binnen maar nog weinig mee gespeeld.

Zit nu in Ore -Belt en spel crashed. %$#@%$#

Zoek nu patch 1.1

Have fun guys.

Nidan :D

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Mon, 22. Dec 03, 09:23

Ore Belt had idd problemen.
Dat kwam door de laser towers.
Dit is in 1.1 opgelost.

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Mon, 22. Dec 03, 11:03

Dutchman wrote:Trouwens de ZX spectrum heb ik ook nog gehad, jawel de 48K versie !!
Die heb ik toen ingeruild voor de c64 met maarliefst 64K en een 5,25 floppy drive !!!!!
Grappig was voor de floppies had ik een soort knippertje waardoor je ze aan beide zijden kon gebruiken :D
Ok, cool de spectrum. Met zijn regeboogje op de rechterhoek.
Ik ga nog iets verder terug. Ik ben met de ZX81 begonnen met 16 kb uibreiding. Inderdaad nogal nostalgies. Er is veel veranderd op computergebied sinds die tijd.

User avatar
Cyriel
Posts: 46
Joined: Wed, 21. May 03, 20:33
x2

Post by Cyriel » Tue, 23. Dec 03, 11:19

Damn dat is een goeie oude tijd. Ik vond wel dat ze goeie spellen hadden erop hoor. Khad zelfs een soort quasi mario erop. Hehe hij is zeker beter dan die ene gameconsole die ze je op tv proberen aan te smeren(die kennen jullie toch wel?) Maar een jaar of 6 geleden was hij kapot gegaan en ik kon m niet meer reparen. Dat was dus t einde van mijn commodore 64.
Space is not the limit

greywolf
Posts: 63
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by greywolf » Wed, 24. Dec 03, 06:41

ik woon in amerika
Heb het spel afgelopen zaterdag besteld bij gogamers en morgen middag zou het hier aan moeten komen met 2 day fedex

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”