Us versie, iemand?

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

User avatar
Cyriel
Posts: 46
Joined: Wed, 21. May 03, 20:33
x2

Post by Cyriel » Tue, 23. Dec 03, 11:06

Ik had t spel meteen op de releasedatum gekocht, kwas al weken bij de dynabyte binnengelopen om te vragen of ze dat spel al hadden, t werd nogal lang uitgesteld. Hehe maar nu zijn ze van mijn gezeik af.
Space is not the limit

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Thu, 25. Dec 03, 12:20

Voor de mensen die ook de UK versie willen kopen doe het niet is zonder van het geld tenzij je geld zat hebt en het wild uit geven :twisted: :twisted: :D

De versie van US en Uk ziet niet veel verschil tussen als De UK versie uit komt komt er een patch uit die het zelfde of haast de zelfde mogelijk maakt :D

::Locutus::
Posts: 9
Joined: Sun, 24. Aug 03, 22:06
x2

Post by ::Locutus:: » Sun, 28. Dec 03, 16:14

@Darky,

Ik heb gisteren mijn versie bij dYnaByte in alkmaar gekocht, ik heb dus de US versie
Ik heb hem al gepatcht maar ik ben nog bezig met tutorials, Ik wil deze game zo grondig mogelijk spelen dus.....

Maar mijn eensgezinde mening en volgens mij die van vele anderen

This is the good stuff
Last edited by ::Locutus:: on Sun, 28. Dec 03, 16:15, edited 1 time in total.
hello this was me

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Sun, 28. Dec 03, 19:17

::Locutus:: wrote:@Darky,

Ik heb gisteren mijn versie bij dYnaByte in alkmaar gekocht, ik heb dus de US versie
Ik heb hem al gepatcht maar ik ben nog bezig met tutorials, Ik wil deze game zo grondig mogelijk spelen dus.....

Maar mijn eensgezinde mening en volgens mij die van vele anderen

This is the good stuff
grats man en veel plezier met de nieuwe aanwinst :D

MailMan
Posts: 3
Joined: Tue, 23. Dec 03, 14:21

Post by MailMan » Tue, 30. Dec 03, 12:16

hmz, heb em week geleden besteld bij Dynabite en nog nix gekregen, tis wel een drukke tijd maar had em volgensmij beter op kunnen halen.

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Tue, 30. Dec 03, 17:26

MailMan wrote:hmz, heb em week geleden besteld bij Dynabite en nog nix gekregen, tis wel een drukke tijd maar had em volgensmij beter op kunnen halen.
via tel of online online duurt een tijdje als je via de foon doet gaat het binnen 1 dag (normaalgesproken )

MailMan
Posts: 3
Joined: Tue, 23. Dec 03, 14:21

Post by MailMan » Tue, 30. Dec 03, 19:33

Mja kheb em vorige week 's maandags besteld en dag erna email gekregen dat bestelling was ontvangen etc... maar nog steeds niets :(

Aekhiv
Posts: 156
Joined: Mon, 29. Dec 03, 15:38
x3

Post by Aekhiv » Tue, 30. Dec 03, 20:31

Heb hem van Dynabyte. Bestellen is niet nodig trouwens; tenminste, in de winkel waar ik kwam hadden ze er nog genoeg.

Best leuk spel :) Alleen mis ik "geluid in de ruimte" is dit een bug of een feature? (ik gok het laatste :) )

stellardevil
Posts: 4
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31

Buggy

Post by stellardevil » Sat, 3. Jan 04, 01:06

Ik moet zeggen dat ik baal van de bugs.. (Al is er niet echt veel ernstigs bij mij gebeurd..) Op dit moment heb ik een bug waardoor ik bij iedere dock iets van 30% van mijn geld verlies, daar is niet tegen aan te handelen!! soms zelfs 50%

X_X Ik wil geen cheats gebruiken!!

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Sat, 3. Jan 04, 10:12

"Op dit moment heb ik een bug waardoor ik bij iedere dock iets van 30% van mijn geld verlies"
Weet je zeker dat je geen piracy versie hebt?!
Graag registreren voor support en gooi je probleem in het tech support.

stellardevil
Posts: 4
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31

Ja ik heb een pirate versie

Post by stellardevil » Sat, 3. Jan 04, 14:43

Ik heb X2 nog niet gekocht..

Ik ben geen persoon die zich gaat uitsloven om een spel van de andere kant van de aarde hierheen te halen. (Ja ik heb wel X-beyond en X-Tension gekocht bij dynabite)

En ik ben ook van plan deze te kopen, maar ik hoop idd dat met de tijd dat het een UK versie wordt dat het beter draait. Afgezien van het feit dat hele zware games met gemak kon draaien en deze dan ineens zo traag als een slak moet gaan.

Maarja.. Ik hou me mond wel tot ik een offie versie heb.. Toch ben ik beniewd of het aan de gehackte versie lag.. (Hoop het wel anders is het erg klote) Kheb v 1.1 van gamecopy.

Het probleem lag trouwens aan het auto saven. Of gewoon in een station saven. Als het een meer voorkomend probleem is wil ik je wel meer info geven. Als het een gehackte probleems is ga ik wel de boom ik voor nu.

User avatar
Henkie
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 639
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Henkie » Sat, 3. Jan 04, 17:40

Ik vind het jammer dat je de pirate versie hebt.
Je kan hem gewoon kopen bij dynabyte.
De EU en de US versie is exact hetzelfde en de EU versie word namelijk hier ook niet uitgebracht omdat Koch hier geen verkooppunten heeft, daarom kan Dynabyte de US versie verkopen.
Ik raad je echt aan om de US versie te kopen aangezien die toch hetzelfde is.
Ook omdat de zeker niet de laatste patch is natuurlijk ;)

stellardevil
Posts: 4
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31

Post by stellardevil » Sat, 3. Jan 04, 19:36

Tis te hopen dat er idd meer patches komen, en dan vooral in de trand van snellere gameplay want toen ik de niewsbericht van de Khaak kreeg ging ik terug naar 1 fps.. :evil:

Ik heb hetzelfde gehad met het spel HOMM4.. Die draaide pas normaal na een maand of 2. Nadat er 3 patches ofzo gemaakt waren. En toen had ik allang genoeg gehad van het spel. (Mijn vriend heeft er tenminste nog van kunnen genieten.) :evil:

Het ziet er bijna uit dat ik eerst een GF4 of sneller moet kopen voordat ik het spel kan spelen. Kheb nu een Gf 2MX mat een p4 2400 (De kaart is oud de cpu nieuw) Mja.. ik kijk de kat uit de bom de komende maand denk ik.

greywolf
Posts: 63
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by greywolf » Mon, 5. Jan 04, 23:24

ik heb een radeon 9000Pro 128Mb en bij mij loopt het ook sloom 9-15 fps
zodra ik in een sector met khaak kom gaat het stotteren
en dat na alle updates en optimalisaties
laatste ati omega drivers op max prestatie gezet
maakt allemaal geen fluit uit
6GB DDR3
512 Mb Saphire Radeon 4830
Realtek 5.1 HD sound
1Tb Seagate barracuda SATA
Saitek X52 Flight Controller

_Darky_
Posts: 279
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by _Darky_ » Tue, 6. Jan 04, 09:50

greywolf wrote:ik heb een radeon 9000Pro 128Mb en bij mij loopt het ook sloom 9-15 fps
zodra ik in een sector met khaak kom gaat het stotteren
en dat na alle updates en optimalisaties
laatste ati omega drivers op max prestatie gezet
maakt allemaal geen fluit uit
dat is het hem nu je moet niet de nieuwste drivers installen ik las ergens op de chat box dat je niet de nieuwste moet hebben drivers dan dus probeer de wat oudere drivers . je sys is perfect voor de spel dus dat is niet de problem. speel wat met je drivers :twisted: :twisted:

greywolf
Posts: 63
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by greywolf » Tue, 6. Jan 04, 18:23

ik heb de catalyst 3.7 drivers geprobeerd en dat was ook knudde
een moderator zei dat de catalist 3.10 drivers een fix voor x2 hebben
de omega drivers die ik heb zijn gebaseerd op de catalyst 3.10
ik weet het gemak niet meer , heb de hele hdd vol staan met allerlei drivers die ik geinstalleerd verwijderd en weer andere geinstalleerd heb , gesultaat nul comma nul

sorry als ik wat spelfouten maak , dat krijg je als je de hele dag engels praat , lol woon nu meer dan 2 jaar in amerika
6GB DDR3
512 Mb Saphire Radeon 4830
Realtek 5.1 HD sound
1Tb Seagate barracuda SATA
Saitek X52 Flight Controller

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Tue, 6. Jan 04, 19:45

greywolf wrote:heb de hele hdd vol staan met allerlei drivers die ik geinstalleerd verwijderd en weer andere geinstalleerd
Misschien is dat juist wel het probleem... format c: ?

greywolf
Posts: 63
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by greywolf » Tue, 6. Jan 04, 20:16

dat zou dan E: moeten zijn :lol:
op C: staat win98se op E: staat win2k die ik net nieuw geinstalleerd heb
nee ik bedoel de ati dir waar alle install files in staan
heb 5 of 6 sub dirs die de install files van diverse ati versies hebben
ik uninstall altijd de drivers eerst voordat ik een nieuwe gebruik
ik heb gigantisch goede resultaten in counterstrike , maar in X2 kan ik sneller lopen dan het beeld beweegt lol
6GB DDR3
512 Mb Saphire Radeon 4830
Realtek 5.1 HD sound
1Tb Seagate barracuda SATA
Saitek X52 Flight Controller

User avatar
Bikkel205
Posts: 112
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x4

Post by Bikkel205 » Wed, 7. Jan 04, 00:34

Wil niet lullig doen maar verwacht niet te veel van een 9000. Heb vanmiddag nog een benchmark gedraait met een 9600 met 256 mb. 2.6 PIV HT. Viel me zwaar tegen. Maar 24 fps op 1024 full options. Ik haal meer op 1900 full options. Ik heb een Ati 9700 en zelfs ik baal soms van de fps. Maarja, ik kan er helaas niks aan verhelpen. Na de 1.1 update is het beter. Draai trouwens wel de laatste omega's.

greywolf
Posts: 63
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3

Post by greywolf » Wed, 7. Jan 04, 01:14

ik had niet veel keus met mijn budget
ik moest zelfs 2 kaarten kopen omdat m'n vrouw er ook een wou om beter counterstrike te kunnen spelen lol
dus het budget ging al met de helft omlaag
maar ja het is toch een reuze verbetering vergeleken met m'n oude 32Mb tnt2u

oh ja en ik moet alles via de web bestellen want de winkels hier zijn belachelijk duur hier in nebraska
dus komt er nog die belachelijke hoge porto bij
blijft nogsteeds een stuk goedkoper dan hier in de winkels ....de uitbuiters lol
6GB DDR3
512 Mb Saphire Radeon 4830
Realtek 5.1 HD sound
1Tb Seagate barracuda SATA
Saitek X52 Flight Controller

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”