Satteliet Netwerk vraag

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
User avatar
Zero Tolerance
Posts: 143
Joined: Sat, 11. Feb 06, 15:49
xr

Satteliet Netwerk vraag

Post by Zero Tolerance » Fri, 21. Mar 08, 07:58

Is het mogelijk om je satteliet-netwerk zo te configureren dat het met elkaar praat - zodat je kunt zien: Station A in Sector A heeft Energy cels te koop voor ... ; en Station B in Sector B zoekt energy cels voor ...?

Nu moet je 1 energycel aan boord hebben voor beste verkooppositie; da's niet handig.

Wat is het verschil tussen een gewone sateliet en een Advanced?

?Scanrange?
?andere voordelen?

Alvast bedankt, Zero T
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Notice: My website is not always up and running - mostly during the day, but not always - will change soon.

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Fri, 21. Mar 08, 14:48

Het bereik is inderdaad het voornaamste voordeel. Ik geloof dat er in vorige X spellen nog iets was, maar dat gaat niet meer op in X3. Ik gebruik in principe alleen maar advanced versies.

Ik denk niet dat dergelijke Best Sell / Best Buy opties mogelijk zijn, maar ik gebruik die dingen zelf nooit, dus ik zou het eigenlijk niet echt weten...

Merroc
Posts: 5920
Joined: Mon, 16. Feb 04, 20:01
x3tc

Post by Merroc » Fri, 21. Mar 08, 17:07

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Het enige wat je kan doen is best buys op je satteliet gebruiken, zodat je kan zien wat je ergens goedkoop kan kopen. Om te zien wat je kan verkopen moet je inderdaad minstens 1 van deze ware in je huidige schip hebben zitten.

Met sommige scripts heb je nog meer voordelen bij adv. Sats. bijvoorbeeld de kha'ak invasion warning (of zoiets). Deze waarschuwt voor kha'ak invasies mits je een adv. sat in die sector hebt.

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”