Help bij transport missie

Moderators: X-Warrior B AS, Henkie

Post Reply
BottOm
Posts: 4
Joined: Thu, 23. Oct 08, 10:30

Help bij transport missie

Post by BottOm » Sun, 2. Nov 08, 10:42

Ik heb zojuist een transport missie aanvaard en moet 2 mensen ergens naartoe brengen. Missie zegt dock at Orbital Defense Station, wat ik ook doe.
Dien ik nu iets speciaals te doen? Want als ik undock blijft mijn mission briefing nog altijd zeggen dat ik moet docken.

Vlieg nu met een Nova Raider, ligt het daaraan misschien?

(Btw als er iemand weet waar ik lasers voor m'n Nova kan vinden, please tell! Vlieg al een tijdje rond zonder...)

User avatar
X-Warrior B AS
Moderator (Nederlands)
Moderator (Nederlands)
Posts: 2967
Joined: Wed, 6. Nov 02, 20:31
x3tc

Post by X-Warrior B AS » Mon, 3. Nov 08, 09:45

Die wapens voor de Nova kun je in allerlei Equipment Docks vinden. Probeer eens Omicron Lyrae... daar hebben ze vast wel iets :). Weet niet precies wat, dus misschien moet je even bij een ander ras gaan kijken. Terrans hebben ze in elk geval niet.


Voor een mensentransport heb je een Cargo Life Support upgrade nodig. Deze is te krijgen in piratenbases (daar heb ik 't tenminste vandaan). Bovendien kosten mensen, als ik me niet vergis, 8 eenheden laadruimte per stuk. Dus zorg ook dat je tenminste een ruimte van 16 vrij hebt in je schip.

BottOm
Posts: 4
Joined: Thu, 23. Oct 08, 10:30

Post by BottOm » Mon, 3. Nov 08, 10:47

Merci voor de info.

Wel jammer dat ik moeilijk in Omicron Lyrae geraak, zit net aan missie waarbij ik Heretics End moet patrollen. Zal er eens proberen doorvliegen!

Post Reply

Return to “Nederlands / Dutch X-Forum”